
Най-вероятно още не си му увикнал както си трябва и за това другите ги дърпаш със толкува,заткурмилното устройство е от голямо значение

alex_7656 написа:Незнам дали е ок или не, но поддържам мнението ти.Аз също имах юби 20, и на мен не ми харесваше ускорението,за да се режеше сериозно все трябваше да я държа в червеното, а определено на мен това специално не ми харесва.Една позната има браво 1,6/103кс, и като го ръчках преди време кой знае каква разлика няма за 50кс по слаба кола.Сега за момента карам е39 520, и смея да твърдя за тази тежка кола че върви горе долу по същия начин.А разиката им е 500кг.
Но въпреки това бих си взел пак юби 20.Опитай да пипнеш скоростите.Имаше колега във форума, който се занимава с това.Не съм сигорен ама май от Елхово беше.
Успех
Момчето не ми е взело никакви пари,грешката я даде,изтрия после покарах колата,след това нямаше никакви грешки но ще го видя това.А дали е ВагКом или диагностика идея си нямам че от това не разбирамIago написа:Е колега.. диагностика не го ли пита? Кога най-накрая ще стане ясно.. че четене на грешки с ВагКом и диагностика са мнооого различни понятия.
Ако е само да ти прочете колата.. по-добре да беше дал 30 лева за кабел и инсталационен диск и ще си я четеш когато пожелаеш.
Тоя мап дето го записва.. може да е спукан някъде шлауха към компа.. може да е стара грешка.... трябваше да се провери маркуча, да се изтрие грешката да се покара малко колата.. да се прочете пак и те така..
Ламбдата и да е заминала няма да влияе при каране на всичката газ.. А за напрежението и за съжаление не знам..
Аз не съм диагностик, занимавам се на някакво основно ниво с такива софтуери.. ама не бих се наел да си вадя хляба бачкайки това частно. И все пак ако по някаква линия беше дошъл при мен щях това да направя.. така като гледам момчето дето ти е взело пари за диагностика и това го в мързяло..
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта