Проблем с реглаж на фарове ! Оборотомер 0-1000 обор/мин !

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
gogo333
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с реглаж на фарове ! Оборотомер 0-1000 обор/мин !

Мнениеот gogo333 » Пон 23 окт 2006 12:28


Здравеите !

Ако има нещо което не правиа както триабва в форума моля правете ми забележка :oops: :lol:

Та значи проблемите са следните:

Колата е Passat 1.9 TDI, 10.1994. С компютър е,електронна помпа. Незнам как се води Б3 или Б4 ли там четох по форума, но не намерих никой с моя проблем.

1. Проблем номер едно.
- Фаровете ходих да ми ги регулират на Симеоновско шосе в този център FULDA . Човека сложи чудесията отпред и реши да почне да регулира, и в последствие ми каза че било развалено (червяк ли ....) незнам точно какво за реглажа. Но това и на двата фара. Значи фаровете са на две части. Едната част е късите, а другата са дългите. За всяко си има за регулиране такава врътка.
- има и едно треперене на левия фар на ниски обороти когато трепери повече купето.
** Та как мога да си реша проблема. Този ли чиляк не разбира или нещо неее наред в цялата система. Като Цяло ми се струват слабички крушките. Жълтее светлината. Четох в една тема за релета и чудесии. Че са по-тънки проводниците. Но все пак храня надежда че немеца е помислил по въпроса. :( Те така или иначе бият пед мене фаровете и немога да преценя слаби ли са силни ли са :) Но все пак ми жълтеят.

2. Проблем номер две:
- Преди месец колата го имаше следното нещо: Както си караш и то мисля повевече като позагрее. Почва да трака ниакакво реле и оборотомера удря към 0 и връща на 1000 и после пак и так но него прави винаги. Ходих при господата от Дизел центъра на околоврасното и след диагностики едно друго решиха че била електронната дюза. Един пич там нещо човърка и един месец нямаше проблеми. Тази сабота имах проблем с акомулатора и се наложи да се свали и да се зареди и след това пак почна да се проявява. Не така изразено но все пак.
**Кажете нещо по проблема, как може да се реши ?
- според мене неее проблема в електронната дюза за която ми казаха цена от рода на 1000 лв. Щом се оправи и работи толкова време без ядове.

***Благодаря предварително на отзовалите се !




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 23 окт 2006 15:43


Здрасти, колега! :welcomee
Щом ти е '94 г. колата, значи е В4.
Такаааа... за фаровете: Вероятно колата е била блъскана отпред. Основание да мисля това е и наблюдението ти, че трепти единия фар при вибрации на купето. Така, че напълно възможное тези врътки да са счупени. А щом трепти фара, вероятно имаш счупване и по закрепването му.
Нека не те панирам! Това не значи, че колата ти е тотално разкривена и... хвърляй! Както знаеш, предниците и задниците са по-мекички, за да обират енергията от удара. Така, че може да няма никакви други поражения!
Дано!
Фаровете общо взето се лепят, макар, че незнам доколко е удачно!

Относно оборотомера: Аз съм с бензинова кола, така, че казвам само каквото съм чул от колеги с дизелчета. Сигнала за оборотомера при вас се взема от алтернатора. Щом притраква някое реле, забелязал ли си и дали не присветва индикатора за зареждането?
Може обаче и скапана 'маса' да имаш.


Потребителски аватар
gogo333
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gogo333 » Пон 23 окт 2006 17:23


Здравей !
Това за удара от пред и аз си го мислех, но повече съм склонен да си помисля че този капут :oops: (извинявам се за нецензорните приказки) където ми я докара ги е сменил на влизане в българиа защото се забави един ден преди да ми я докара. Абе то беше одисея ама неми се връща пак назад. Цигански номера ........ и т.н. да не изпадам в гневни изблици.

От вънка на фаровете няма проблеми. Абсолютно здрави са. Работи от вътре регулирането което е на 3-ри степени. Така че остава нещо което е вътре в фара за което да е счупено трябва да е насолен самия фар.

За оборотомера или по точно за това че колата прекъсва и отива на 0 и после на 1000 обратно то неее само оборотомера а и колата си прекъсва. А относно това дали присветква да ти кажа не съм забелязал. Но е интересно това предположение ще поогледам нещата.
То реле се чува и като подадеш понякога по резко газ, но тогава не прекъсва колата а просто си цъка нещо си там :oops: превключва но работи.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пон 23 окт 2006 17:37


Колега има вариант закрепването на крушката в гнездото да не е у ред и да ти трепти при вибрации и неравности. Отвори отзад капака на варовете и провери крушката дали не се мърда в основата кадето я държи една скоба.


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 800
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Пон 23 окт 2006 19:03


От кога търся място на което регулират фарове. Би ли дал точния адрес.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 23 окт 2006 19:04


Ъхъъъ... И си притегни, след като ги почистиш до блясък, разбира се, кабелите от генератора, стартера и акумулатора. Провери за разхлабени маси по купето и двигателя! Това ми изглежда точно като изчезване на напрежение!


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Пон 23 окт 2006 19:18


Така колега, аз карам същия модел Пасат. И аз не съм видял повече от 2 места за регулиране, а и късите и дългите вътре във фара са на една шина, за да може с едно моторче да регулираш и късите и дългите. Стига толкова общи приказки. По проблема ти: въпросният червяк който регулира фаровете нагоре надолу представлява метална ос, на единия край има винтова резба, а на другия край има зъбно колело, което е зацепено с друго такова под 90 градуса. Демек ти поставяш (отверката примерно) вертикално, а чрез това зацепване върт. момент от отверката се предава хоризонтално. Е въпросното зъбно колело на червяка при баща ми беше счупено, да не споменавам каде е ходил да му оправят климатика. Реших проблема по следния начин: Издърпах червяка в максимално извадено положение подложих няколко шайби и накрая една гайка (М6 или М8 с ключ мисля 10-ка беше), която заварих понеже от всички съединения и зацепвания само червяка е метален. Друг вариант при теб може да е въпросният червяк да се е извадил от самата шина на рефлекторите. Най-лесният вариант за отстраняването на проблема е като свалиш фаровете.

Късмет!


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Проблем с реглаж на фарове ! Оборотомер 0-1000 обор/мин

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 23 окт 2006 19:43


gogo333 написа:Здравеите !!




:welcomee колега

gogo333 написа:Та значи проблемите са следните:

Колата е Passat 1.9 TDI, 10.1994. С компютър е,електронна помпа. Незнам как се води Б3 или Б4 ли там четох по форума, но не намерих никой с моя проблем.
!

Колега колата ти е Б4

gogo333 написа:
1. Проблем номер едно.
- Фаровете ................................. в последствие ми каза че било развалено (червяк ли ....) незнам точно какво за реглажа. Но това и на двата фара. Значи фаровете са на две части. Едната част е късите, а другата са дългите. За всяко си има за регулиране такава врътка.
- има и едно треперене на левия фар на ниски обороти когато трепери повече купето.
......
!


Та колега на мен ми е прецакан десния фар така си я зех колата от чужбина,точно тези врътки за късата светлина са шчупени и даже самия рефлектор целия мърда вътре и по дупки и пафета крушката ту свети ту спира,оказа се че самия рефлектор се е извадил от ябълката за местене-регулиране на фара.
Та извадих крушката която после преправих захващането й и бръкнах с пръст от вътре на рефлектора и предърпах самия рефлектор докато щракне в тази ябълка образно казано ,виж и при тебе да не се е извадила и да ти мърда целия рефлектор
gogo333 написа:

2. Проблем номер две:
- Преди месец колата го имаше следното нещо: Както си караш и то мисля повевече като позагрее. Почва да трака ниакакво реле и оборотомера удря към 0 и връща на 1000 и после пак и так но него прави винаги. Ходих при господата от Дизел центъра на околоврасното и след диагностики едно друго решиха че била електронната дюза. Един пич там нещо човърка и един месец нямаше проблеми. Тази сабота имах проблем с акомулатора и се наложи да се свали и да се зареди и след това пак почна да се проявява. Не така изразено но все пак.
**Кажете нещо по проблема, как може да се реши ?
- според мене неее проблема в електронната дюза за която ми казаха цена от рода на 1000 лв. Щом се оправи и работи толкова време без ядове.

***Благодаря предварително на отзовалите се !


Колега според мен обортомера зема инфо от компа,няма според мен логика да е от дяза,ако едн адюза не работи т.е. пикае то ще ти се вдигне раьода първо и второ ще има черен дим-ще пуши,а много вероятно е и да почне да пали трудно колата,поне аз така мисля и знам.

Последна промяна от MITKO_DVD на Пон 23 окт 2006 19:46, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Пон 23 окт 2006 19:43


По първият ти проблем мога да ти кажа моя опит.
Преди около месец отнесох едно куче /при ниска скорост 30-40 кмч/ нищо нямаше счупено но ден два след това откривам, че левия фар нестига, че бие на горе ами и трепти от време на време. Погледнах отзад захващането на крушката - то направо е бетон, там няма какво да се чупи. Свалих фара /малко зор щото се сваля една лайсна над бронята/ та едва тогава успях да го погледна от вътре и се оказа, че целия рефлектор се държи и фиксира от две оси, които чрез ябълковидни съединения го държат, а от другата страна на оста /тя е пластмасова/ е винта който се върти за регулиране на фара. От удара едната ос при ябълката беше изкочила и рефлектора се клатеше. С малко повече натиск оста /ябълката и / влезе в мястото си. И всичко си стана както си беше. Принципа е че при въртене на тази ос, през резба тя се измества и бута рефлектора.
Колкото до слабата светлина и моята беше такава но след регулиране /в сервиз на СБА/ и смяна на крушките с Philips Vision Plus, сега всичко е на шест.


Потребителски аватар
gogo333
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gogo333 » Сря 25 окт 2006 17:04


dmitko написа:По първият ти проблем мога да ти кажа моя опит.
Преди около месец отнесох едно куче /при ниска скорост 30-40 кмч/ нищо нямаше счупено но ден два след това откривам, че левия фар нестига, че бие на горе ами и трепти от време на време. Погледнах отзад захващането на крушката - то направо е бетон, там няма какво да се чупи. Свалих фара /малко зор щото се сваля една лайсна над бронята/ та едва тогава успях да го погледна от вътре и се оказа, че целия рефлектор се държи и фиксира от две оси, които чрез ябълковидни съединения го държат, а от другата страна на оста /тя е пластмасова/ е винта който се върти за регулиране на фара. От удара едната ос при ябълката беше изкочила и рефлектора се клатеше. С малко повече натиск оста /ябълката и / влезе в мястото си. И всичко си стана както си беше. Принципа е че при въртене на тази ос, през резба тя се измества и бута рефлектора.
Колкото до слабата светлина и моята беше такава но след регулиране /в сервиз на СБА/ и смяна на крушките с Philips Vision Plus, сега всичко е на шест.



Благодаря за мненията по въпроса. В събота или неделя ще се пробвам да ги разглобя и да видя какво може да се направи по въпроса за фаровете.
Проверих всички връзки на алтернатора мисля че са добре, но пак продължава чат пат да ми прекъсва колата. Миналиа път ходих до дизел центъра на околовръстното и там един пич пипа нещо и цял месец нищо нямаше проблеми. Докато тази събота неми се скапа акомулатора и се наложи колата да седи без акомулатор 24 часа и сега пак почна с простотиите си да прекъсва.


Потребителски аватар
gogo333
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gogo333 » Пон 30 окт 2006 22:15


KGL написа:От кога търся място на което регулират фарове. Би ли дал точния адрес.


Колега мога единствено да направя една лека антиреклама на Fulda центъра на симеоновско шосе зад зоологическата градина. След като ми направиха реглаж на предницата си казвам еииии защо да неси регулирам фаровете. Питам и човека казва сега като слезнеш от стенда влез тука и ще ги оправиме. Ееее слизам аз и я вкарвам той придърпва чудесийката както и да се казва. Почва да врътка и ми разправя тооооо ти да знаеш развалени са ти червяците и аз се втурнах в търсене на майстори и пиша в форума. Но с ваша помощ и обяснения и с моите хубави две рачички тази събота и неделя открих и оправих няколко неща. Едното което съм го пуснал като тема проблема с лампичката на алтернатора каде не светваше и фаровете.
Та малко се отделих от темата де :lol: Та се оказа че този "красавец" ама хабер си няма от това как се регулират тез фарове. Той е връткал в крайната дупка в пласмасичката която е фиксирана в три точки и въобще няма нищо общо с реглажа. Тя има ама от вънка несе пипа нищо по нея. Та ако някой има мерак да си регулира фаровете там да има едно на ум !!!

Едното беше точно това беше се измъкнал от ябълката и просто го щракнах и се оправи. Това за реглажа си му е здраво. Обаче имам проблем с десния. Тези му чудесийки пластмасовите и двете зъбни колелца кадето са от вънка ги липсва а и капачето за късите светлини като реших да го отворя се счупи явно този предишния собственник го е лепил и аз като го натиснах и то се счупи :oops: Другото че стъклото на фара е сменяно или е бил счупен на място или е удряна колата в камион защото няма абсолютно никакви белези по рогове и идно друго места кадето си личи обикновенно. Заводското си е всичко поне на пръв поглед :roll: Та е влизала вода. Като цяло неса засегнати рефлекторите и нямат потъмняване, но със натрупаните повреди си мисля да си взема един втора ръка че един нов е 120 лв май някъде, а този ще си го оставя като резерва то да не потрябва. Стъклото се лепи но тази врътката няма как да я оправя и май регулирането нему работи от вътре което е или спря да работи като я стегнах врътката с свинска опашка за да не мърда навътре навън фара :oops: :) А и капачето него дават сигурно отделно.

Мисля си за при италянеца в овча купел ама как да стигна от единия край на софия до другия него знам до колко работи с тези задръствания ако някой има по добро предложени. На горубляне дали няма нещо че ми е по-близо и аз незнам. Ееее разбирасе да е разумна цената де защото въобще няма да се замисля да дам 10-20 лв и да су купя нов ако не намеря нещо по-изгодно.

Благодаря предварително :!:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта