Golf 4 1.8T - прокъсан маркуч ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Golf 4 1.8T - прокъсан маркуч ?

Мнениеот feniksgod » Пет 08 юни 2012 21:59


Добър вечер колеги, проблема е следният. Като запаля колата студена, пали и гасне, от третия или четвъртият път се оправя.
Проблема беше установен от един маркуч. На снимката където съм заградил, под дросела, малко вдясно, :lol: абе точно под заграденото, не знам как да го опиша, но като си навреш ръката има един малък, гумен и гъвкав маркуч, който се е прокъсал и има дупка. Като си сложа двата пръста при дупката, мотора работи перфектно.
Изображение

Въпроса ми е къде да намеря този маркуч, и по-точно какво да търся ? Как се казва маркуча ? Колко струва, че ме наплашиха, че бил скъп ?
Ако е доста скъп ще си го взема от автоморга, ама трябва да знам какво да търся ? Интересно ми е този маркуч къде отива и какво прави м/у , доста ли е дълъг, мога ли сам да си го сменя ?
На последно място вече :lol: , дросела съм решил да го чистя с WD-40, но да питам трябва ли да внимавам с нещо като стигна до него или да си ръчкам и ръгам смело mhihi .




Потребителски аватар
buller
Мнения: 2194
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8T - прокъсан маркуч ?

Мнениеот buller » Съб 09 юни 2012 9:05


:shock
Колега, това което си оградил е жилото за газта. Там не виждам маркуч, който да играе роля с вакуум или друго...


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8T - прокъсан маркуч ?

Мнениеот feniksgod » Съб 09 юни 2012 9:10


Под него, под този колектор има един маркуч. :Mr Green Fun


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.8T - прокъсан маркуч ?

Мнениеот red.devilll » Нед 10 юни 2012 1:39


за дросела си има специални спрейчета,около10-15 лв са.Маркуча ако не го намериш може да го срежеш и да го наддадеш с тънкостенна тръба същото Фи и с две скоби да я захванеш.Дали можеш сам да го смениш? На този въпрос трябва сам да си отговориш-зависи на какво си способен.Има хора,които по цял ден се занимават с коли ,а има и такива,които за спукана гума викат Пътна помощ на средата на магистралата :Mr Green Fun (приятел ми е-падна голям майтап :Mr Green Fun )


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Golf 4 1.8T - прокъсан маркуч ?

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 10 юни 2012 11:19


Самата клапа е само метална и няма кво да и стане.Аз я чистих с парцал и кореселин.Най-добре е със спрей за дебитомера(ама и най-скъпо :lol: ).ВД-40 в случея е най-тъпия вариант щото не може да чисти толкова мазните неща - той е за ръжда.Като я чистиш не откачай буксата ,че после ще се вкараш в приключение с адаптацията!

Мъркуча за които препдолагам говориш е един като разтелглен S -от него ти тече и налягане на турбото и вероятно вкарва по малко боклуци.Оригинален е 60 лева на топран под 20.


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8T - прокъсан маркуч ?

Мнениеот feniksgod » Сря 13 юни 2012 16:58


Ами не знам дали се оказа този маркуч, където ти го казваш, но едно малко маркуче 15см. някъде, ми струваше 65лв. :? .
Доколкото разбрах, от човека дето се занимавал с поставянето му, от долната страна влизал при някакъв малък щуцер(или нещо подобно), където имало малка клапичка, на клапата нищо и нямало, но под нея било пълно с боклуци ?
Не са ги почистили, затова да питам как да ги почистя и трябва ли(смисъл предполагам, че трябва ама спешно ли е) ?

Разбрах, че това бил вентилационен маркуч, не е бил кой знае колко свързан със самото турбо, това вярно ли е ?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Golf 4 1.8T - прокъсан маркуч ?

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 14 юни 2012 8:28


За същия мъркуч ти говорех.Той е най-честия причинител на избягало налягане от турбото.Другото дет ти е било мръсно е в картера и хич не е добре че има боклуци там.Иначе тоя мъркуч "неоригинален" е 10-20 лева.


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8T - прокъсан маркуч ?

Мнениеот feniksgod » Чет 14 юни 2012 23:07


Rabbit_TDI написа:За същия мъркуч ти говорех.Той е най-честия причинител на избягало налягане от турбото.Другото дет ти е било мръсно е в картера и хич не е добре че има боклуци там.Иначе тоя мъркуч "неоригинален" е 10-20 лева.


Хлъц......... я пак, върни малко. :Mr Green Fun
Кое, как и защо :mrgreen: .
Кое е мръсно значи сега, картера е пълен с боклуци ли ?
Как се е замърсило, през маркуча ли или да търся някъде нещо ?
Последно :D , как да го оправя и опасно/вредно ли е, да се кара така в момента ?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Golf 4 1.8T - прокъсан маркуч ?

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 15 юни 2012 8:10


Значи самия мъркуч ако е мръсен би трябвало да е от спуканото влизало (като затвори дросела там става вакум).Ако обаче е било мръсно отдолу (след клапана)-там вече ти е картера :banghead: .От какво е влезнало само мога да гадая - ако клапана е развален може да повкара нещо ама едва ли.Трябва да се огледа така по интернет само гадая.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта