Здравейте колеги,
От 2 дни имам следния проблем на Пасат Б5 Хайлайн 1997г. модел. Сутрин, към 7 30 часа като тръгвам за работа климатроника се включва нормално заедно със запалването на автомобила. Изключвам го ръчно, защото в това време не ми е още необходим. Към 17 30 часа, като тръгвам да се прибирам от работа на дисплейа нищо не пише, дори обикновенното OFF и съответно не мога по никакъв начин да включа климатика. Моля за вашите предположения, от къде идва този проблем?
Проблем с изчезващ дисплей и спиране на климатроник Пасат Б5
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 21:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazarjik
Проблем с изчезващ дисплей и спиране на климатроник Пасат Б5
Последна промяна от bobyjuvefan на Съб 09 юни 2012 11:12, променено общо 2 пъти.
Re: Проблем климатроник Пасат Б4
bobyjuvefan написа:Моля за вашите предположения, от къде идва този проблем?
От "задкормилното" устройство.("Работает, не трогай!")
Горното го приеми като конструктивна шега. Очевидно е, че ако не го изключваш сутрин, ще работи вечер. Че има проблем, има. Но ще стане по-голям, ако започнеш да ръчкаш електронния блок на климатроника или каквото и да е.
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Проблем климатроник Пасат Б4
Колега ако е такъв климатроника имаше нещо с задържане на копчетата и изписва грешките,а ако не е такъв то значи караш В5 и трябва да идеш на даго закачат на ваг-ком.

-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 21:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazarjik
Re: Проблем климатроник Пасат Б4
ARusev написа:bobyjuvefan написа:Моля за вашите предположения, от къде идва този проблем?
От "задкормилното" устройство.("Работает, не трогай!")
Горното го приеми като конструктивна шега. Очевидно е, че ако не го изключваш сутрин, ще работи вечер. Че има проблем, има. Но ще стане по-голям, ако започнеш да ръчкаш електронния блок на климатроника или каквото и да е.
Грешката е моя Пасата ми е Б5.
Климатроника винаги стартира със запалването на колата, давам го на OFF, защото не ми е необходим да работи рано сутрин, не смятам, че това е ръчкане на бутони. Трябва ли нон-стоп да бъде включен за да работи нормално? А досега вече 2 години не съм имал пролем. Възможно ли е да е свършил фреона или нещо друго?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с изчезващ дисплей и спиране на климатроник Пасат Б5
Според теб трябва ли да е включен постоянно,щом тръгва сам автоматично и щом дори няма копче за OFF,а се спира с бутоните на вентилатора (крайно неудобно).Порасъждавай над това и ще стигнеш сам до извода
Системата е за комфорт,предвидена е да работи постоянно,докато колата се движи и работи и точно затова има толкова много режими на работа.Сутринта си го оставяш на Екон,ако не искаш да го ползваш и си караш така,примерно.
Както и да е,това няма общо с твоят проблем по никакъв начин.Изписано е доста по въпроса - става дума за дефект на електрониката на контролера.Правят го на студено (зимата) и на топло (лятото).Даваш на контакт,палиш,но не пише нищо и въобще не тръгва...Дължи се на някой проблемен електронен елемент,който се влияе от температурата и просто спира да работи понякога.Проблемът се среща при различни версии на контролерите (с различни парт номера и различни години на производство) при В5 и при В5.5 .Досега никой не е разбрал от какво е,за да се оправи.Мериш си,има си всички захранвания,всички сигнали,които трябва,но не тръгва и не пише нищо.Проблемът се решава с друг контролер от морга (по-добре от колега с кола на части от форума,понеже са по-коректни) и си готов.Стария може да го дадеш на някой електрончик,да се забавлява.


Както и да е,това няма общо с твоят проблем по никакъв начин.Изписано е доста по въпроса - става дума за дефект на електрониката на контролера.Правят го на студено (зимата) и на топло (лятото).Даваш на контакт,палиш,но не пише нищо и въобще не тръгва...Дължи се на някой проблемен електронен елемент,който се влияе от температурата и просто спира да работи понякога.Проблемът се среща при различни версии на контролерите (с различни парт номера и различни години на производство) при В5 и при В5.5 .Досега никой не е разбрал от какво е,за да се оправи.Мериш си,има си всички захранвания,всички сигнали,които трябва,но не тръгва и не пише нищо.Проблемът се решава с друг контролер от морга (по-добре от колега с кола на части от форума,понеже са по-коректни) и си готов.Стария може да го дадеш на някой електрончик,да се забавлява.

- zdrash
- Мнения: 681
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
- Автомобил: Touareg 7P
- Двигател: CVWA
- Местоположение: RED village
Re: Проблем с изчезващ дисплей и спиране на климатроник Пасат Б5
zfa159 написа:Според теб трябва ли да е включен постоянно,щом тръгва сам автоматично и щом дори няма копче за OFF,а се спира с бутоните на вентилатора (крайно неудобно).Порасъждавай над това и ще стигнеш сам до изводаСистемата е за комфорт,предвидена е да работи постоянно,докато колата се движи и работи и точно затова има толкова много режими на работа.Сутринта си го оставяш на Екон,ако не искаш да го ползваш и си караш така,примерно.
Да поразсъждаваме - като го оставя на ECON и вън е 31 градуса - вентилатора откача - за какво да върти като луд - или пък да си пусна парното да изравни температурите?
Ако беше направена системата да работи постоянно нямаше да може да се изключва.
Според мен ECON -a е само за зимата или примерно вечер като падне темп. под 20 градуса, ако не искаш да ти се пуска компресора.
Лятото осбенно ако обичаш да караш на отворени прозорци - твърдо OFF.
(може би за това в Щатите не се кефят особенно на климатрониците)
Re: Проблем с изчезващ дисплей и спиране на климатроник Пасат Б5
"(може би за това в Щатите не се кефят особенно на климатрониците)" - цитат от zdrash
В Щатите най доброто място за живеене (ако съдим от рекламите и филмите-реклами)са пустините. За пресичане на пустиня, обаче, не ти е необходим автомобил - по добрия избор е мотоциклет с много кубици и въздушно охлаждане, за да се насладиш колкото е възможно по-дълго на прекрасното усещане за липса на природа.
В Щатите най доброто място за живеене (ако съдим от рекламите и филмите-реклами)са пустините. За пресичане на пустиня, обаче, не ти е необходим автомобил - по добрия избор е мотоциклет с много кубици и въздушно охлаждане, за да се насладиш колкото е възможно по-дълго на прекрасното усещане за липса на природа.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 21:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazarjik
Re: Проблем с изчезващ дисплей и спиране на климатроник Пасат Б5
zfa159 написа:Според теб трябва ли да е включен постоянно,щом тръгва сам автоматично и щом дори няма копче за OFF,а се спира с бутоните на вентилатора (крайно неудобно).Порасъждавай над това и ще стигнеш сам до изводаСистемата е за комфорт,предвидена е да работи постоянно,докато колата се движи и работи и точно затова има толкова много режими на работа.Сутринта си го оставяш на Екон,ако не искаш да го ползваш и си караш така,примерно.
Както и да е,това няма общо с твоят проблем по никакъв начин.Изписано е доста по въпроса - става дума за дефект на електрониката на контролера.Правят го на студено (зимата) и на топло (лятото).Даваш на контакт,палиш,но не пише нищо и въобще не тръгва...Дължи се на някой проблемен електронен елемент,който се влияе от температурата и просто спира да работи понякога.Проблемът се среща при различни версии на контролерите (с различни парт номера и различни години на производство) при В5 и при В5.5 .Досега никой не е разбрал от какво е,за да се оправи.Мериш си,има си всички захранвания,всички сигнали,които трябва,но не тръгва и не пише нищо.Проблемът се решава с друг контролер от морга (по-добре от колега с кола на части от форума,понеже са по-коректни) и си готов.Стария може да го дадеш на някой електрончик,да се забавлява.
Благодаря за споделеното.
Мисля, си че трябва да може да се изключва климатроник, било, чрез намаляне на силата на вентилатора или през копчето за намаляне на градусите. Имам и приятел с същия пасат, като мой който също няма копче за изключване, а при него се появи проблема да духа топло климатроника сега лятото, но после се оправи от само себе си.
При мен през последните 2 дни тествах, това което ми написа.
Понеделник сутрин, климатроника си тръгна със запалването на колата, сложих го на ЕКОН, към 18 часа като тръгнах да се прибирам климатроника не стартира и не можех да го пусна.
Вторник сутринта климатроника пак си тръгна със запалването на колата, сложих го на АУТО, към 18 часа като тръгнах обратно, със запалването стартира и климатроника и след 10 минути докато бях в задръстването, дисплейа изчезна и климатика спря.
Сряда, нямах климатик, нито сутринта нито вечерта.
Четвъртък, сутринта не стартира със запалването, но след 3 минути се включи сам, пуснах го на максимална сила и 20 градуса температура, така работи 25 минути. Натиснах за копчето за въртене на въздуха и екон едновременно и ми изписа 4b6 00, след това в 17 30 си стартира нормално. Спортувах 1 30 минути и след това пак стартира със запалването на автомобиала. Тази грешка за какво е?
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 21:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazarjik
Re: Проблем с изчезващ дисплей и спиране на климатроник Пасат Б5
Намерих една тема за описаната грешка 4b6 и се чудя дали може да е нещо общо с това, че преди 10на в големия дъжд, алармата ми полудя и виеше нон стоп, свалих за вечерта щипките на акумулатора и на другия ден ходих при един майстор и той ми махна часта от алармата, която се включва, като се отвори предния капак на автомобила и алармата вече не ми прави проблеми, но общо взето 3-4 дни след това почнаха проблемите и с климатроника. Дали е възможно да има някаква връзка?
- Yu
- Мнения: 89
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с изчезващ дисплей и спиране на климатроник Пасат Б5
Колега,явно работи при по-студено.Моето предложение е да го разглобиш и със един спрей за изстудяване има го в магазин Конрад например започваш да изстудяваш елемент по елемент в топло време или с един сушоар в ръка да го накараш да спре и след изстудаване да тръгне.Така установяваш от кой елемент е проблема-моли се да не е контролер
сменяш и си готов.Дано съм бил полезен.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 50 госта