Aprilia написа:Знаем че българина е предубеден, това е така наистина, ама като казах разликата в цените визирам цяла Европа, не само БГ. Такова Мондео се купува с 800 евро, докато Голф4 Тди под 1500 няма намиране. Италианците са всеизвестни с юнашкото си каране, е тука Мондео от тези години по улиците не се вижда (как да го видя с отворен капак на магистралата като то просто ги няма) докато Голф4 от тези години е една от най-караните и продължаващи да се карат коли (може би единствената по-карана е Пежо 206). Нали знаете каква приликата между Форда и циганина ? И 2-мата не боледуват, директно умират
Eвала колега

) докато Голф4 от тези години е една от най-караните и продължаващи да се карат коли (може би единствената по-карана е Пежо 206). Нали знаете каква приликата между Форда и циганина ? И 2-мата не боледуват, директно умират
.Някои части са и скъпи като лагер помпа на съединителя,хилядите тампони по задното окачване,но пък предното окачване си е оригиналното още.1996г е "Екоспека"
.Има собственици,които премахват заводските метани и си слагат обикновенна метанова и продължават да карат.Мен лично много ме е яд,че не си взех едно голфче 4 1.6 бензин или евентуално Пасат Б5 със същия мотор на газ или метан,а ми се ебавам сега с тая Вектра и под дърво и камък търся сегменти,НО на които масления да е цял,а не в три части както ги предлагат повечето известни фирми.Фолксваген си остава Фолксваген и отстъпва за мен единствено на БМВ и Мерцедес-отново лично мнение.



