
Имам и друга "затихнала" тема за колата, какво и как Й се случи обаче накратко:
след смяна на клапани, биелни лагери водачи и т.н КОлата въобще не върви! Ама едва се влачи и затова не я карам.Само ровя в нея

След обща диагностика - няма никакви грешки... Всички казаха че за вървенето е виновен дебитомера и толкова - говорих че е станало изведнъж обаче всички ( и с право ми сочеха дебитомера ) и казват - смени го и ЩЕ литне...
ДА ама НЕ!

досега е направено:
1 НОВ дебитомер
2 Отрязан катализатор
3 Центровка - леко на предварение над средната линия и авансатор на 2.8 %
4 Вакуми - направени наново и проверени за утечка
5 вакуум - помпа -проверена с мановакууметър - перфектна
6 ЕГР - софтуерно "орязан" и затапен - няма я даже тръбата към колектора
7 Актуатор на турбото - раздвижен, тестван с вакуум - движи се тестван и с vag-com ...
8 турбина - надува до 1,1, но много бавно - имам уред на таблото
9 разменени Н18 и Н75 за малко - няма промяна
10 - идеално изчистен смукателен колектор
11 колата и при брутално изфорсирване НЕ пуши, не гори масло, работи равномерно и пали на 2-3 оборот, защото акумулатора е на път за казана
решението на 7 страница...
РЕШЕНО от kasapina - http://www.facebook.com/FTMotorsports
