колеги имам проблем с централното на моя пассат.миналия месец по време на проливните дъждове колата не искаше да се отключи.палчето на вратата се надигаше но когато върнех ключа пак се връщаше.на другия ден пак го направи и реших да разглобя една по една вратите за да видя от къде идва проблема.и когато стигнах до предна дясна врата и изключих вакум машинката и О чудо!колата започна да се отключва като нова.купих друга машинка включих я и пак същия проблем.дори ми изтощаваше акумулатора до другия ден.прегледах всички кабели стигащи до вратата и не са прекъснати незнам какво да правя вече.от тогава си заключвам дясна врата ръчно,но понякога забравям.помогнете !!!
П.С:гледах в търсачката и не открих такъв проблем.нямам аларма.
проблем с централното на пассат б3 89 година комби
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с централното на пассат б3 89 година комби
Ако си сигурен,че кабелите не окъсяват никъде,пробвай как се държи машинката като изключиш дръжката на вратата.Да не би микро ключето в нея да подава сигнал за заключване.Провери и вакуум помпата да не се е намокрила платката и да окъсява.
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с централното на пассат б3 89 година комби
Провери рамото, излизащо от машинката дали не опира в един лост точно до него. Фабрично са на 0,5-1см., но с времето се изкривяват и започват да опират и когато тръгнеш да вдигаш палеца (чрез централното или с ръка) лостчето се задира в дългия лост за отваряне на вратата отвътре и бравата блокира, защото хем се отключва от палеца, хем се отваря от дръжката вътре. Ако е било от дъжда - би трябвало вече да е изсъхнало. На мен електрическото централно на едната врата работеше когато искаше заради дъжда (намокря се буксата), но като спря потопа и всичко се оправи.
П.П. В тази тема на втората снимка горе вляво е мястото, където двете рамена се закачат.
П.П. В тази тема на втората снимка горе вляво е мястото, където двете рамена се закачат.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с централното на пассат б3 89 година комби
Хора, какви кабели, какви 5лв?!
Централното на В3 е вакуумно.
Има помпичка в багажника, под малкия капак (не при резервната гума. Там има и една мембрана-датчик, която отчита дали е достигнато нужното налягане/вакуум (зависи от това дали заключваш или отключваш)
От някъде системата дърпа въздух.
Щом е сменена машинката - вероятно не е от нея. Огледай гумената снадка (под формата на 'Г' е) в маншона на вратата.
А най-добре извади маркучлето от помпата, някой с помпа за гуми да надува отзад, а ти слухти от къде ще се чуе съскане.
Бутането на акумулатора е от помпата. Когато мембраната не отчете достигане на налягането - помпата продължава да върти. След някое време й задейства биметалната защита, тя изключва, а след време се включва наново и пак така
Централното на В3 е вакуумно.
Има помпичка в багажника, под малкия капак (не при резервната гума. Там има и една мембрана-датчик, която отчита дали е достигнато нужното налягане/вакуум (зависи от това дали заключваш или отключваш)
От някъде системата дърпа въздух.
Щом е сменена машинката - вероятно не е от нея. Огледай гумената снадка (под формата на 'Г' е) в маншона на вратата.
А най-добре извади маркучлето от помпата, някой с помпа за гуми да надува отзад, а ти слухти от къде ще се чуе съскане.

Бутането на акумулатора е от помпата. Когато мембраната не отчете достигане на налягането - помпата продължава да върти. След някое време й задейства биметалната защита, тя изключва, а след време се включва наново и пак така

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с централното на пассат б3 89 година комби
Имах пред вид кабелите на дръжката ,бате Радо знаеш,че има един джойстик в нея и командва централното по ел.път.Под окъсяване визирах да са се заголили жиците непосредствено до дръжката,там се пречупват понеже.На моя Б3 сложих кибритени клечки между тях....
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 29 юни 2011 1:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: PETRICH.CALIFORNIA
Re: проблем с централното на пассат б3 89 година комби
проблема не мисля че е от дръжката защото аз не отключвам от пасажерската страна,а от шофиорската.А пък и проблема се появява само когато е валяло дъжд.но все пак ще изключа кабелите които вървят от нея.явно има нещо във вратата което се мокри и дава на късо.и когато пробвам да отключа не става сякаш вакума още дърпа машинката надоло.аз нагоре тои надоло.а възможно ли е да е проблема в дясна врата и да не може да се отключи цялата кола.явно е нещо по вакума както каза radotom ще проверя за мембраната за която говориш.а възможно ли е да е от компресорчето на централното имам друго от сеат и мога да пробвам с него дали ще стане,но проблема е само при дъжд.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с централното на пассат б3 89 година комби
Всичко е възможно.
Може да е пробив по вакуума.
Проблема ти също може да е ел.Поне така мисля аз.То е все едно да заключиш с ключа,да бръкнеш през прозореца и да се опиташ да отвориш издърпвайки палчето на ръка.Тогава системата си мисли че крадеш колата и задейства централното да дръпне палчето на доло.Отговора е във въпроса-кога би трябвало да си мисли централното,че не крадеш колата а я отключваш????
Може да е пробив по вакуума.
Проблема ти също може да е ел.Поне така мисля аз.То е все едно да заключиш с ключа,да бръкнеш през прозореца и да се опиташ да отвориш издърпвайки палчето на ръка.Тогава системата си мисли че крадеш колата и задейства централното да дръпне палчето на доло.Отговора е във въпроса-кога би трябвало да си мисли централното,че не крадеш колата а я отключваш????
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 29 юни 2011 1:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: PETRICH.CALIFORNIA
Re: проблем с централното на пассат б3 89 година комби
колеги мисля че открих проблем.преди малко слезнах до колата и разглобих вратата.докато оглеждах пак кабелите забелязах проблем.
на първа и втора снимка се вижда къде съм омотал с изолирбан кафявия кабел които се беше протрил от механизма на стъклото.ама покраи него омотах и другите за всеки случаи.от него ми е давало на късо и ми е сваляло акумулатора.на около 10 см от буксата за помпичката на централното.надявам се да е от него.мисля че проблема ми е решен.които смята може да заключи темата.надявам се да помогне и на други с моя проблем.
П.С:половин година мъчене заради едно кабелче.добре че не съм с две леви ръце.иначе при маистор щях да ходя. благодаря ви

на първа и втора снимка се вижда къде съм омотал с изолирбан кафявия кабел които се беше протрил от механизма на стъклото.ама покраи него омотах и другите за всеки случаи.от него ми е давало на късо и ми е сваляло акумулатора.на около 10 см от буксата за помпичката на централното.надявам се да е от него.мисля че проблема ми е решен.които смята може да заключи темата.надявам се да помогне и на други с моя проблем.
П.С:половин година мъчене заради едно кабелче.добре че не съм с две леви ръце.иначе при маистор щях да ходя. благодаря ви




- ohdan
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 20:28
- Автомобил: vw Polo 1.4
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: ПЛОВДИВ
Re: проблем с централното на пассат б3 89 година комби
Радвам се че колегата си е решил проблема но точно по този въпрос исках да питам и аз и добре че видях темата веднага свлизането във форума
Само че при мен проблемът се състои в това че не избутва палчетата на всичките врати нито навътре нито навън
Мислих си че ще да е от падането на батерията на дистанционното но - Уви, иначе си включва алармата
Колата ми е същият модел но 91 г. и до сега не съм имал проблеми с закл./откл. , като единствената разлика е в това че работя само с дистанционното , без ключовете. Сега смятам да видя отзад където колегата казва за машинката да огледам но моля за някакво обяснение и за това през какво и къде протича захранването за тази машинка защото при проверка на бушоните не открих нещо нередно но не знам за релета и тем подобни? Благодаря предварително!! 




- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с централното на пассат б3 89 година комби
Компресорчето изобщо включва ли се при отключване или заключване?
- ohdan
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 20:28
- Автомобил: vw Polo 1.4
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: ПЛОВДИВ
Re: проблем с централното на пассат б3 89 година комби
vasilb написа:Компресорчето изобщо включва ли се при отключване или заключване?
Да колега , включва се и смуче и духа но не задейства нито една ключалка




- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с централното на пассат б3 89 година комби
ohdan написа:Да колега , включва се и смуче и духа но не задейства нито една ключалкаИ между другото мислих да изясня това но за капак пък се прецака нета ми и до сега
![]()
за което се извинявам
Да смятам ли че някъде има изтичане на въздух и да предприема сваляне на корите на всички врати? А впрочем на ръка се отварят ключалките на 3-те без задна лява , която не се отваря и посредством лоста предвиден за целта?
Щом компресорчето работи, а нито една врата не се отключва - провери някъде около компресора за скъсан или измъкнат маркуч. На комбито компресорът е в багажника вдясно и маркучът върви по десния калник, има тройник към капачката за резервоара, след това, мисля, отиваше под задната седалка и там се разделяше на две - към левите и към десните врати и от там го проследяваш. Аз се учудвам как акумулаторът не е паднал или самото компресорче не е изгоряло. Провери дали прави налягане/вакуум още на самия му изход - запуши го с пръст и виж дали и кога спира - би трябвало веднага. Интересно ...
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: проблем с централното на пассат б3 89 година комби
Що пишете глупости незнам
Тази кола има двойна степен на заключване заключва и до заключва. И после ти дърпаш нагоре компресора тегли надолу. Като има прекъснат кабел двойната степен се побърква или ако нагори контактчето във машинката също става така.

Тази кола има двойна степен на заключване заключва и до заключва. И после ти дърпаш нагоре компресора тегли надолу. Като има прекъснат кабел двойната степен се побърква или ако нагори контактчето във машинката също става така.
- ohdan
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 20:28
- Автомобил: vw Polo 1.4
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: ПЛОВДИВ
Re: проблем с централното на пассат б3 89 година комби
Проблемът е решен и се оказа точно прекъснат въздухопровод след първата тетка която е до резервоара и където за да се види , трябва да се разхвърлят доста неща , обаче
тя се намирала точно под седалката в ъгъла за което обаче трябва да се премахне пластмасовият праг и ако не се е прибрал доста назад маркуча/както беше пр имен/, работата става за 5 мин. , иначе си трябва разглобяване на пластмасите.И да, моторчето бе доста загряло но , слава богу че е издържало. 


- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с централното на пассат б3 89 година комби
ohdan написа:Проблемът е решен ...
Провери колко е зареден акумулатора и го дозареди, защото компресорчето го е изтощило достатъчно, въпреки че не го усещаш (лято е, топло е и стартерът завърта лесно) и трябва да минеш България по диагонал, за да го заредиш с каране.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта