лични наблюдения след рязането на пружините

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
zarka.zlobarka
Мнения: 544
Регистриран на: Сря 18 яну 2012 23:04
Автомобил: Golf IV
Двигател: AGU
Местоположение: Габрово
Контакти:

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот zarka.zlobarka » Сря 20 юни 2012 0:18


Свърших я аз тази работа с пружините вече. Взех си FK Automotive червени 40/60мм. Отзад е добре, отпред носи още 20мм, но за сега така ще е. За возенето няма да коментирам, както сами се досещате по неравностите съм като жабка, а по дупките друса зверски, но се търпи.. :D




VALENTINO87
Мнения: 1742
Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
Автомобил: Passat b7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот VALENTINO87 » Сря 20 юни 2012 22:11


zarka.zlobarka написа:Свърших я аз тази работа с пружините вече. Взех си FK Automotive червени 40/60мм. Отзад е добре, отпред носи още 20мм, но за сега така ще е. За возенето няма да коментирам, както сами се досещате по неравностите съм като жабка, а по дупките друса зверски, но се търпи.. :D

със стокови амортесьри ли си?


Потребителски аватар
zarka.zlobarka
Мнения: 544
Регистриран на: Сря 18 яну 2012 23:04
Автомобил: Golf IV
Двигател: AGU
Местоположение: Габрово
Контакти:

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот zarka.zlobarka » Чет 21 юни 2012 12:43


Да.


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот neon » Сря 18 юли 2012 9:46


Предполагам, че друса зверски защото вероятно не сте скъсили шок-тампоните на амортесьорите и колата лежи в/у тях. Ако сте го направили или не е било достатъчно или имаш сбъркана представа за "твърдо" возене. :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта