Но щеше да записва грешки.
Re: Сеат леон ALH- върви едва -РЕШЕНО by kasapina!
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Клапана за спиране на нафтата или компа да е дал фира?
Но щеше да записва грешки.
Но щеше да записва грешки.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Лично за мен като непрофесионалист в сферата, всичките безбройни тестове които направих лично и нещата на които "дерзаха" майсторите говорят за едно - при наличие на номинално налягане в смукателя ( от турбото) дебита на въздуха е малък - НЯМА въздух в цилиндрите ( не може да влезе или не може да излезе) и колата крета - защо ...
говорих ли с майка му 
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Свали маркуча идващ от филтъра към входа на турбото и пробвай на ръка как се върти турбото - да не задържа нещо там ..? и другото - актуатора да не е разбутван ? Скоро на един колега на Шкодата се оказа че планката дето държи актуатора се е скъсала от заварката и целия актуатор си ходи нагоре надолу свободно - я дръпне геометрията , я не ..
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
явно никой вече не си спомня за ЛОГ файловете от 1 ва страница
затрупаха се и ще започнем отначало 

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
juve написа:явно никой вече не си спомня за ЛОГ файловете от 1 ва страница ....
Аз си спомням и ти казах, че за мен не е добре, ама какво разбирам аз
Или актуатора не е като хората, или турбото почти липсва.
Ти пак ще кажеш :"ами в момента когато има налягане защо не върви?"
Но все пак трябва да започнеш от някъде, от нещо което сметнеш за нередно ....
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Аз си спомням и ти казах, че за мен не е добре, ама какво разбирам аз!
Виж колега, не се сърди ако е прозвучало някак не както трябва, обаче сигурно разбираш моето психическо състояние
. Нека приемем че си прав, и турбото "почти липсва" в някакъв диапазон..добре..има дупка, колата НЕ върви тогава Аз обаче ти казах, че имам бустметър , на 1500 оборота, на 4 та забучвам крак до долу и гледам ... колата най-късно до 2000 оборота вече е заковала 1.1 1.0 бара на стрелката и седи там.... и нищо ...ускорявам точно като обикновен дизел! стигам масимума...около 3000 оборота и 140 км и толкова ..налягането стои, колата НЕ ускорява, оборотите не мърдат повече, не влизам в сервижен режим не набива грешка и т.н.... така че "турбото почти липсва" - е кажи колко трябва да видя на пустия манометър за да видя че "турбото НЕ липсва" Това е манометър, забит на смукателния колектор ТОЧНО след ЕГР..след това са само главата и клапаните - не клапата за мекогасене или нещо друго. Има ли нужда да уточнявам, че 1.1 е почти 2.1 абсолютно според ваг-ком или ... затова когато някой ми каже че нямам турбина , или както колегата ifidik каже че имам "само шайби" го питам какво според него трябва да видя като налягане на механичен бустметър, щото аз не се разхождам с лаптоп в колата по цял ден 
не съм казал че турбото е перфектно, обаче ако го няма вероятно аз надувам 1 бар в колектора...в доста голяма част от времето

единствената разлика на бустметъра от преди , когато колата хвърчеше е, че сега всичко става баааавно и с по малко пикове - по рано правеше при рязка газ ПИК на на 1,4 бара и се свличаше на 1,2 сега отива на 1,3 и толккова...
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
ми значи щом от страна на въздух всичко е наред ,наи-вероятно не ти достига гориво.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
ми значи щом от страна на въздух всичко е наред ,наи-вероятно не ти достига гориво.
Звучи логично, но..с 2 малки проблема:
1 - колата я закарах при дизелджия, който провери помпата, центровката и т.н и даде абсолютна гаранция че според него и софтуера горивният тракт е в пълна изправност
2 - липсата на гориво не обяснява как в смукателния колектор ИМА налично исканото налягане, но липсва достатъчен дебит на въздуха... пак казвам, когато една кола няма гориво "съм чувал" че не работи равномерно , киха, кашля и т.н....

- samo_pechka
- Мнения: 9070
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
При дизела е май малко по-бамбашка . "Носи" на доста бедна смес . Просто "спира" да върви......Що не пробваш една работа. Напълни една бутилка ( да е чиста без капка вода!!) с нафта и откачи маркучите на ГНП-ето към гор.филтър които са и ги наври в бутилката , застопори я някак да не се разлее и покарай така да видим как ще е..
-
russlan_z
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 16:46
- Автомобил: Golf 3 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Варна
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Здравей колега, следя много внимателно темата ти без да пиша нищо, защото съм лаик по отношение на помпи, турбини и те такива интересни неща, още повече че има много ама много кадърни колеги (от собствен опит), които по един или друг начин са изказали вече мнение.
Ще споделя едно мое наблюдение (не знам доколко е адекватно): скъса ми се мембраната на клапана Н75 и цял ден си карах колата като чист дизел, точно както казваш и ти, след това се прибрах и сложих клапана Н18 на мястото на Н75. Сега турбина има, чува се
надува до 1 атм (и аз имам изведен манометър), но много много бавно, няма го това ускорение, коеото го имаше преди. Рзабрах че и ти си пробвал тоз Н75 по същия начин със смяна, възможно ли е всъщност той да е проблема, защото учените хора по форума казват, че Н18 всъщност е с по-малък дебит и не може да надува и разтоварва достатъчно бързо.
Ще споделя едно мое наблюдение (не знам доколко е адекватно): скъса ми се мембраната на клапана Н75 и цял ден си карах колата като чист дизел, точно както казваш и ти, след това се прибрах и сложих клапана Н18 на мястото на Н75. Сега турбина има, чува се
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
. Просто "спира" да върви......Що не пробваш една работа. Напълни една бутилка ( да е чиста без капка вода!!)
дотук добре... колата е в сервиза сега, но имам следното питане :
на празен ход, когато се опитам да го изфорсирам, в прозрачните тръбички не се забелязва някакви осезаеми липси, но колата е все така мудна и скопена - не трябва ли да се наблюдава нещо?
ако тогава там няма проблем, какво ще даде в повече бутилката?
2 въпрос: в някой от логовете мисля че имаше какво количество гориво се подава... там няма ли да си проличи ?
Сега турбина има, чува сенадува до 1 атм (и аз имам изведен манометър), но много много бавно, няма го това ускорение, коеото го имаше преди.
аз даже не говоря за ускорение, аз говоря че максималните ми обороти са 3000 на 5 скорост... и другото е в графа ммм11 мисля - искано от турбото - получено от турбото - може да видите колко секунди става "ускорението" и то на 4 скорост.... това не е ускорение....моята баничрка без турбо дърпа повече...
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
чрез бутилката ще разбереш дали не ти е запушен горивния филтър, което е доста възможно 
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Engine speed I.Q. Driver's req. I.Q. via rpm(Torq) I.Q. via air mass
rpm 40.0-42.0 mg/H 35.5-36.5 mg/H 36.0-39.0 mg/H
/min mg/str mg/str mg/str
1470 45.2 35.2 30.6
1533 45.0 35.6 31.4
1575 44.8 36.0 32.4
1638 44.6 36.4 34.4
1701 44.4 36.8 34.2
1743 44.2 37.2 34.6
1806 44.0 37.2 35.2
1869 43.8 37.4 36.0
1911 43.6 37.4 36.8
1953 43.4 37.2 37.2
2016 43.2 37.0 37.8
2058 43.0 37.0 37.8
2100 43.0 36.8 37.8
2142 42.8 36.8 37.6
2205 42.6 36.8 37.8
2247 42.6 36.6 37.4
2289 42.4 36.6 35.8
2352 42.2 36.6 33.2
2394 42.0 36.4 32.6
2436 42.0 36.4 32.8
2478 41.8 36.4 32.8
2520 41.6 36.4 33.0
2562 41.6 36.2 33.4
2604 41.4 36.2 33.8
2646 41.4 36.2 33.8
2688 41.2 36.0 34.4
2709 41.2 36.0 34.4
2772 41.0 36.0 34.6
2793 40.8 36.0 34.4
2835 40.8 35.8 33.4
2877 40.8 35.8 32.6
2898 40.6 35.8 32.0
2940 40.6 35.8 32.0
2961 40.4 35.6 32.2
3003 40.4 35.6 32.2
3024 40.2 35.6 33.2
3045 40.2 35.6 33.6
3066 40.2 35.6 33.6
3087 40.2 35.6 33.4
3129 40.0 35.4 33.8
3150 40.0 35.4 34.2
3171 40.0 35.4 34.6
3213 40.0 35.4 34.0
3213 40.0 35.4 32.6
3234 39.8 35.4 31.8
3255 39.8 35.2 30.6
3255 39.8 35.2 31.8
3276 39.8 35.2 33.8
3318 39.8 35.2 33.6
3339 39.8 35.0 33.2
3360 39.6 35.0 33.4
3381 39.6 34.8 33.6
3402 39.6 34.8 33.4
3444 39.6 34.8 33.0
3465 39.4 34.6 33.2
3465 39.4 34.6 33.0
3507 39.4 34.6 32.6
3528 39.4 34.4 33.4
3528 39.4 34.4 32.8
малко ти е горивото . виж нужните милиграми спрямо оборотите във 2рата колонка и тези които всъщност впръсква в другите
rpm 40.0-42.0 mg/H 35.5-36.5 mg/H 36.0-39.0 mg/H
/min mg/str mg/str mg/str
1470 45.2 35.2 30.6
1533 45.0 35.6 31.4
1575 44.8 36.0 32.4
1638 44.6 36.4 34.4
1701 44.4 36.8 34.2
1743 44.2 37.2 34.6
1806 44.0 37.2 35.2
1869 43.8 37.4 36.0
1911 43.6 37.4 36.8
1953 43.4 37.2 37.2
2016 43.2 37.0 37.8
2058 43.0 37.0 37.8
2100 43.0 36.8 37.8
2142 42.8 36.8 37.6
2205 42.6 36.8 37.8
2247 42.6 36.6 37.4
2289 42.4 36.6 35.8
2352 42.2 36.6 33.2
2394 42.0 36.4 32.6
2436 42.0 36.4 32.8
2478 41.8 36.4 32.8
2520 41.6 36.4 33.0
2562 41.6 36.2 33.4
2604 41.4 36.2 33.8
2646 41.4 36.2 33.8
2688 41.2 36.0 34.4
2709 41.2 36.0 34.4
2772 41.0 36.0 34.6
2793 40.8 36.0 34.4
2835 40.8 35.8 33.4
2877 40.8 35.8 32.6
2898 40.6 35.8 32.0
2940 40.6 35.8 32.0
2961 40.4 35.6 32.2
3003 40.4 35.6 32.2
3024 40.2 35.6 33.2
3045 40.2 35.6 33.6
3066 40.2 35.6 33.6
3087 40.2 35.6 33.4
3129 40.0 35.4 33.8
3150 40.0 35.4 34.2
3171 40.0 35.4 34.6
3213 40.0 35.4 34.0
3213 40.0 35.4 32.6
3234 39.8 35.4 31.8
3255 39.8 35.2 30.6
3255 39.8 35.2 31.8
3276 39.8 35.2 33.8
3318 39.8 35.2 33.6
3339 39.8 35.0 33.2
3360 39.6 35.0 33.4
3381 39.6 34.8 33.6
3402 39.6 34.8 33.4
3444 39.6 34.8 33.0
3465 39.4 34.6 33.2
3465 39.4 34.6 33.0
3507 39.4 34.6 32.6
3528 39.4 34.4 33.4
3528 39.4 34.4 32.8
малко ти е горивото . виж нужните милиграми спрямо оборотите във 2рата колонка и тези които всъщност впръсква в другите
-
russlan_z
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 16:46
- Автомобил: Golf 3 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Варна
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
милиграмите гориво са малко, защото въздуха е малко, последната колонка май показваше мнението на компютъра по този въпрос, там са все ниски стойности, за компютъра няма достатъчно въздух
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
може би милиграмите гориво са малко, защото въздуха е малко
Лично аз мисля че това е причината: ето защо: Дебитомера ми показва ниски стойности. Всички сложени дебитомери показват подобни стойности. Не еднакви , не твърди 550 а различни, но ниски. Приемаме, че дебитомерите показват истината и работят. Налягането на турбото ( е нека да не е както трябва 100%) но е факт че надува в някакъв момент поне почти колкото трябва. Но колата никога не върви... според мен, не знам как на входа на клапаните има въздух в номиналното налягане, но по някаква причина или не може да влезе, или изходните газове не могат да излезат , но пълненето е смешно и дебитът е Малък резултат - компира по данните на дебитомера поддържа равновесието с намаляване на горивото...точно затова даже да го изфорсираш страшно двигателя НЕ пуши и не Изпушва
Или не ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: KemalKadir и 80 госта