



Re: Сеат леон ALH- върви едва -РЕШЕНО by kasapina!
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Интересна работа... Тръпна в очакване да се разгадае мистерията 

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Интересна работа... Тръпна в очакване да се разгадае мистерията![]()
Оффтопик: човек,



- човека с ремонта каза - при мен е ок - виновен е дебитомера
дизелджията каза при мен е ок - имаш запушване в смукателя или механичен проблем
официалния сервиз каза: при нас е ок има запушени гърнета
аспухчиите

човека с ремонта каза - еми дай да видим , ама при мен си е ок.....
и аз какво

Последна промяна от juve на Чет 21 юни 2012 20:00, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 16:46
- Автомобил: Golf 3 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Варна
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Сигурно вече си проверил всичко, но с риска да кажа някоя глупост: възможно ли е да има частично запушване по някоя от тръбите преди или след турбото, интеркулера, например клапан за меко гасене (?) забравено парцалче или друго нещо такова. Тогава турбото ще си надува, но дебитомера ще отчита ниск дебит.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
ами не съм проверил само колектора след завоя към блока и тръбата точно преди турбото..обаче не знам...аз изтървах едно парче опашка точно до МАФ сензора и тя стигна без зор до буталото...какво би издържало на тези напъни в тръбите да не може или турбото да го захапе и да стане "цигара-магара тактика" или да не изгори ...
И всичко се случи след тривиален ремонт на главата - аз затова и се съмнявах още отначало в дебитомери и глупости , ама на колата фурия, смяна клапани , водачи и т.н и следващата секунда пълна тапа. И затова пак при майстора..ако не...
" клапа за меко гасене - буустметъра е СЛЕД нея
И всичко се случи след тривиален ремонт на главата - аз затова и се съмнявах още отначало в дебитомери и глупости , ама на колата фурия, смяна клапани , водачи и т.н и следващата секунда пълна тапа. И затова пак при майстора..ако не...

" клапа за меко гасене - буустметъра е СЛЕД нея

-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 16:46
- Автомобил: Golf 3 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Варна
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
juve написа:" клапа за меко гасене - буустметъра е СЛЕД нея
да, да няма как запушване преди турбината и изобщо преди буустметъра да се отрази на показанията му, щом дава 1 атм, толкова ще е и при клапаните, ако не е запушено след него.
Температурен датчик за въздуха?
Съжелявам колега

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
няма се плашите! накрая като видите да се продава на части сеат леон 90 коня, да знаете че ми е писнал прекалено 

- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Еее... дано не се стига до тази крайна мярка 

-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 16:46
- Автомобил: Golf 3 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Варна
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Ха, и аз замалко да си намразя голфи
но това беше момент на слабост. Може би сега е момента да кажа още нещо което не знам дали е адекватно на ситуацията, но възможно ли е разпределителният вал да не ти е зацепен правилно? в смисъл, че центровката която се вижда на ваг-ком се определя от датчика на коляновия вал, и умната дюза. така че с един зъб напред/назад разпределителния не можеш го хвана през ваг-а.

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
амиии мислил съм по въпроса, обаче не познавам материята достатъчно, за да се произнеса. в общи линии на колата откакто не върви са направени почти 3 центровки:
1 от майстора на главата - защото след сглобяването колата е жив труп
2 от мен - само на помпата - за да стане малко над dead on т.е леко предварение
3 от дизелджията ( каквато е в момента) - нея не знам, каза че е както трябва по неговите машинарии ...
колата е еднакво куца във всички случаи, работи равномерно с елементи на леки промени на шума според настройките. Ако има нещо разместено ... тогава има поне 2ма, които би следвало да си избършат г...лавата с дипломите си ( ако имат такива де) и един, оня 2 рия дето компютрите са преметнали. Не знам..макар че ми се струва че дизела, който е толкова чувствителен към всякакви "кривини" на настройките едва ли би издържал такова изместване без да го покаже ясно .... на знаещите...
а относно мутиралата голфара, каквато се пише сеата - ако не бях налял наистина значителна сума в почти тоталното сменено окачване и много други подробности и "екстри" , бих го продал и на загуба , стига да можех и бих проклел от сърце тоя трошляк с фалшиви механзими за ел стъкла, боклук , за когото няма даже нормална гарнитура за капак на клапаните...искам си Б3 -то
1 от майстора на главата - защото след сглобяването колата е жив труп
2 от мен - само на помпата - за да стане малко над dead on т.е леко предварение
3 от дизелджията ( каквато е в момента) - нея не знам, каза че е както трябва по неговите машинарии ...
колата е еднакво куца във всички случаи, работи равномерно с елементи на леки промени на шума според настройките. Ако има нещо разместено ... тогава има поне 2ма, които би следвало да си избършат г...лавата с дипломите си ( ако имат такива де) и един, оня 2 рия дето компютрите са преметнали. Не знам..макар че ми се струва че дизела, който е толкова чувствителен към всякакви "кривини" на настройките едва ли би издържал такова изместване без да го покаже ясно .... на знаещите...
а относно мутиралата голфара, каквато се пише сеата - ако не бях налял наистина значителна сума в почти тоталното сменено окачване и много други подробности и "екстри" , бих го продал и на загуба , стига да можех и бих проклел от сърце тоя трошляк с фалшиви механзими за ел стъкла, боклук , за когото няма даже нормална гарнитура за капак на клапаните...искам си Б3 -то

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Направи лог на загряла кола на 13ти и 4ти канал на място. И го качи или си смени майсторите, в Пловдив има поне един достатъчно добър дизел сервиз.
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 16:46
- Автомобил: Golf 3 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Варна
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Дано по-бързо да ти оправят колицата, знам колко е гадно 
Ако беше някъде близо до нашия край, веднага без замисляне и с две ръце щях да препоръчам да се свържеш с ifidik !!!
Иначе имам задочни впечатления за колеги от форума, които също са много много много добри и ако твоите майстори все пак не успеят, убеден съм че има кой да го направи

Ако беше някъде близо до нашия край, веднага без замисляне и с две ръце щях да препоръчам да се свържеш с ifidik !!!
Иначе имам задочни впечатления за колеги от форума, които също са много много много добри и ако твоите майстори все пак не успеят, убеден съм че има кой да го направи

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
във връзка с този непонятен проблем се чудя: може ли да се сложат по-къси клапани на една глава и те да се отварят по малко и доколко хидравличните повдигачи биха могли да тушират признаците
? Ама че филм 
поне един казваш...и кой е той ?


или си смени майсторите, в Пловдив има поне един достатъчно добър дизел сервиз.
поне един казваш...и кой е той ?
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Ей..колегаjuve написа:във връзка с този непонятен проблем се чудя: може ли да се сложат по-къси клапани на една глава и те да се отварят по малко ...


- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Толкова странични ефекти щеше да има,че едва ли щеше да пропусне.
Забравете го като вариант.

Забравете го като вариант.
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Колега гледам по-горе се споменават центровките на зацепването с коляновия вал, ако имаш съмнения в майсторите, то не е лошо да си провериш центровките, някои майстори правят центовка спрямо ГМТ по техни си начини, а не по белези, ГМТ може да „излъже" в растояния 2-3 зъба на маховика, при монтаж и затягане на ремък (ролки) също може да „избяга" центровка (при двг. които зацепването м-у колянов и разпределителен вал става посредством ремъчна предавка).
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта