


Голф 4 1.6 SR проблем с оборотите
Re: Голф 4 1.6 SR проблем с оборотите
Здравейте моята кола е със същия двигател 1.6sr и имах подобен проблем когато колата загрееше оборотите почваха да играя даже когато освобождавах от скорост колата гаснеше.След почистване на дросела и адаптация всичко беше добре колата вече не гаснеше но мина време и започна да държи високи обороти когато работи на мясно са си нормално но подам ли гас оборотите се вдигат над 1100 и пак започват да играят но не падат под 1000 . Когато работи по-дълго време на място или когато карам по-дълго бавно натискам газта и колата започва да придърпва и да патка.Някой има ли идея от какво може да е ?
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Голф 4 1.6 SR проблем с оборотите
Моето скромно мнение е износени писти на дросел клапата, но дали съм сигурен е друг въпрос.
Мисля, че трябва нова нова клапа или нова стара клапа да си купиш.
Като за начало махни клема на акумулатора за известно време и после виж дали има ефект.
Мисля, че трябва нова нова клапа или нова стара клапа да си купиш.
Като за начало махни клема на акумулатора за известно време и после виж дали има ефект.
Re: Голф 4 1.6 SR проблем с оборотите
hitman0013 написа:Моето скромно мнение е износени писти на дросел клапата, но дали съм сигурен е друг въпрос.
Мисля, че трябва нова нова клапа или нова стара клапа да си купиш.
Като за начало махни клема на акумулатора за известно време и после виж дали има ефект.
Mерси колега ще пробвам ако не пак на диагностика
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 22 юни 2012 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.6 SR проблем с оборотите
И с мен е така Голф 4 1.6 СР 101к.с. Оборотите на сфетофар играят колата няма мощност и прекалено висок разход. Градско под 12 мн трудно стига до 15 дори.. извън гр. - 8.На диагностка излиза датчик разпределителен вал (хол). Съмнява ме също така да не е от дросел или дебитомер,ако може с някой от форума да сменим за проба за да знам да ги изключа ,като вариант за проблема.
Re: Голф 4 1.6 SR проблем с оборотите
здр. Имам един проблем с Golf 4 - 1.6 SR - че от няколко дни когато карам колата и намалявям скоростта и влизам в neutral от 2-ри скорост - играят оборотите и падат изведнаж и изгасва колата в движение. Опитах да карам без климатик, но същия проблем. Друсел е оправен - имах проблема с клапата.
От диагностика показва проблема с ламдасонда - но искам да имам мнение на някои от вас - ако знае нещо за този проблем. Благодария
От диагностика показва проблема с ламдасонда - но искам да имам мнение на някои от вас - ако знае нещо за този проблем. Благодария
- Terranova
- Мнения: 69
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 23:59
- Автомобил: VW Golf VI
- Двигател: CHGA 2009
- Местоположение: Сливен
Re: Голф 4 1.6 SR проблем с оборотите
ginni007 написа:здр. Имам един проблем с Golf 4 - 1.6 SR - че от няколко дни когато карам колата и намалявям скоростта и влизам в neutral от 2-ри скорост - играят оборотите и падат изведнаж и изгасва колата в движение. Опитах да карам без климатик, но същия проблем. Друсел е оправен - имах проблема с клапата.
От диагностика показва проблема с ламдасонда - но искам да имам мнение на някои от вас - ако знае нещо за този проблем. Благодария
Абсолютно същия беше при мен проблема, още в началото като купих колата. След почистване на дросела, се нормализира, но виждам, че при теб дросела е оправен .. Сменях и температурен датчик, но там проблема е друг ... рязко вдигане на оборотите. Пробвай както са ти казали с ламбда сондата защото съм чувал, че и от там може да дойде подобен проблем .. но нека все пак някой по компетентен по темата да изкаже мнение. Успех!
Re: Голф 4 1.6 SR проблем с оборотите
Здравейте Колеги!Да си споделя и моят скромен опит.Карам Октавия 1,6 SR.Колата я взех на реални 100к км.Изведнъж започна да прави този номер с оборотите.Ходих на диагностика в Бош-Пловдив и ми казаха да си сменя дроселовата клапа.Но имам приятел с компютър и колкото и да не разбираме и двамата решихме да я закачим.Показа ни грешка в дросела и температурен датчик G62 или нещо такова.Сменихме датчика и термостата,почистихме дросела и от тогава колата е като нова.Вече съм на 142к и върви перфектно.Моето мнение е-германците не са направили дросела да се сменя толкова често-просто всяка грешка на колата нарушава работата на дросела.В руският сайт на Шкода има коли на по 300к и не са сменяли дросел.Късмет и да си карате колите с кеф.Поздрави!
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 22 юни 2012 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.6 SR проблем с оборотите
00515 - camshaft position (hall) sensor (g40) . Това излиза на диагностика датчик разпределителен вал спъва колата с 20 %
Re: Голф 4 1.6 SR проблем с оборотите
Здравейте колеги,и аз имам същия проблем на голфчето а почистих дросела.
Държи ми 1100 оборота на изключена предавка и малко отгоре.Като пусна климатроника пак на изк. скорост оборотите пада около 900/1000.Изключа ли го пак се дигат.
Има ли смисъл да сменям темп. датчик.Мина да диагностика и показа само дросел клапа като грешка така каза майстора.Почистихме я и я адаптирахме,но проблема остана.Няколко дни я карам,не показва никакви грешки.
Голф 4 1.6/101 коня бензин газ.
Благодаря предварително
Държи ми 1100 оборота на изключена предавка и малко отгоре.Като пусна климатроника пак на изк. скорост оборотите пада около 900/1000.Изключа ли го пак се дигат.
Има ли смисъл да сменям темп. датчик.Мина да диагностика и показа само дросел клапа като грешка така каза майстора.Почистихме я и я адаптирахме,но проблема остана.Няколко дни я карам,не показва никакви грешки.
Голф 4 1.6/101 коня бензин газ.
Благодаря предварително
Re: Голф 4 1.6 SR проблем с оборотите
Здравейте, колеги, моля за помощ.
Голф4 СР 1.6 АКЛ
След почистване на дросела започнаха силно да "играят" оборотите- м/у 1000-1200 в началато бяха нестабилни когато двигателя е загрял до 90, но сега се влоши т.е. и сутрин когато запаля колата оборотите са нестабилни.
Пробвал съм да монтирам 2 дросела 2-ра употреба- с почистване и адаптация, но проблема си остава.
Тъй като при диагностика с комп. излизат грешки за дросел и темп.датчик-съответно съм подменял и датчици, първият беше зелен на цвят от интеркар-не свърши работа, след което си купих син датчик/какъвто е и оригналният на колата/ от елиткар с марка БЕХР, но и с него е същото.Моля за помощ.
Голф4 СР 1.6 АКЛ
След почистване на дросела започнаха силно да "играят" оборотите- м/у 1000-1200 в началато бяха нестабилни когато двигателя е загрял до 90, но сега се влоши т.е. и сутрин когато запаля колата оборотите са нестабилни.
Пробвал съм да монтирам 2 дросела 2-ра употреба- с почистване и адаптация, но проблема си остава.
Тъй като при диагностика с комп. излизат грешки за дросел и темп.датчик-съответно съм подменял и датчици, първият беше зелен на цвят от интеркар-не свърши работа, след което си купих син датчик/какъвто е и оригналният на колата/ от елиткар с марка БЕХР, но и с него е същото.Моля за помощ.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта