Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Техническа и сервизна информация за Passat
Aimbotfan
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Aimbotfan » Съб 16 юни 2012 14:11


Само където, BMW-то е с по-мощен двигател с цели 14 к.с, заради това идва с 3210 евро по-скъп, и заради цената губи цели 13 точки в класацията, а разликата им е 14 точки. Хайде и още 2 точки по-малко заради по-високата застраховка (пак заради по-мощен двигател). И ето откъде идва разликата ;)




Потребителски аватар
emilmalchev
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 19 дек 2010 14:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Targovishte

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот emilmalchev » Съб 16 юни 2012 19:47


Никой не оспорва качествата на BMW.


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Пон 18 юни 2012 0:41


По принцип аз се отнасям до известна степен резерви към подобни сравнения на списания и медии като тази. Те почти винаги са поръчкови и силно необективни. Един мой братовчед от две години се майтапи с мен като купува всички броеве на Аутобилд в които пише нещо за VW и според които Пасат Б6 има толкова много дефекти, че би следвало да се разпада някъде между 10 и 20 хил.км. а най-хубавите коли в момента в света са Хюндаите, които като ги видели на улицата менажерите на VW и BMW си скубели косите :) .
Иначе за посочените сравнявани марки и коли моите расъждения са следните:
1. БМВ 3-та серия. - Значително по-малка от вътре; - Задно предаване при което не знам какво правим при зима като тази (немците си купуват нещо различно от мерцедес или БМВ за зимата, ама ние ?) ако се купи 4х4 цената съвсем става друга, а да не говорим за цените на екстрите; - 14-те конски сили и цялата секунда по-добро ускорение (3-ката е по-лека) въобще не ме вълнуват; - БМВ-та се крадат като за световно от 2 години (нещо им разбиха системата за ключовете и имобилайзерите). В настоящият момент VW позиционираха Пасат по-надолу (за да не конкурира А4/6) иначе когато купувах през 2009 Б6 го сравнявах с 5-та серия.
2. Мерцедес 3-та серия - абсолютно същите фактори които посочих по-горе за 3-та серия на БМВ.
3. Ауди А4 - малко по-малко отвътре. Много по-скъпо (ето ви как журналята от AUTO ZEITUNG откровено са излъгали за цената при еднакво оборудване А4 е по-скъпа с поне 5000 евра). Много по-красиво от съзнателно сделания ръбесто- "изчистен" дизай на Б7.


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 316
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот beboyan » Нед 24 юни 2012 5:40


От около 2 месеца от към задната дясна гума се чува едно жужене, ту се включва ту се изключва. Чува се отчетливо по време на път и когато колата е паркирана. На борд компютъра само веднъж ми се появи грешка с ABS, закарах пасата — б7, 1.8тси на 5000 км в порше изток. От там след запитване към „колегите от Германия” ми казаха, че засега нямало да сменят хидравличния блок на абс—а и ще го сменят когато даде още грешки. Било свързано с auto hold функцията. Сега съм на 8000 и жуженето си продължава, втора грешка не ми е изписвало.

Какво да правя? Да беше проблем по музиката или друго независещо за безопасността ок, но точно със спирачките. Жужи си и то само от зад десния спирачен диск в горната част?

Дали е възможно от порше изток да са изключили появяването на грешка от този модул за да не им развалям почивката (някак си не ми вдъхват доверие — субективно усещане, което до момента не ме е лъгало).

Моля дайте съвети какво да правя, в книжката на автомобила бише, че шумове от задната част на колата са нормали. Тия нормалните шумове си ги чувам и са ок, но това жужене все отзад вдясно въобще не ми се струва нормално?


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот StS » Нед 24 юни 2012 8:28


Питали били в Германия ?! Дълбоко се съмнявам че това е нормално.. Искай писмено обяснение , или най-добре - обади се в Германия, това е кола на 5000км... иначе жалко за марката явно вече... :x


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Сря 27 юни 2012 23:32


Опитах се да потърся из форумите някой с подобен проблем, но не открих - поне на първи прочит. В руския форум на VW има група, която се оплаква от подобни звуци от задната част на колата. Там обаче, проблемите са идентифицирани като подобно жужене от бензиновата помпа (която е потопена в резервоара) и като маркуче, което се допира до корпуса на резервоара и "трепери" при което издава звуци търкайки се в ламарината. Никой не говори за проблеми със спирачни апрати/цилндри или ABS.

По принцип ABS системата на Б7 е различна от тази на Б6. От нея се изска не само "да работи като ABS", но и чрез нея се получава изключително прецизна информация за позицията (преместването на автомобила) за паркировъчния асистент. Чрез парктроника и неговите допълнителни четири датчика системата избира и оценява мястото за паркиране, но тръгне ли да паркира за позицията се разчита на АБС датчиците от четирите колела. Освен това, VW си гарантират, че някой няма сам да си монтира модула са самопаркиране особено на B6 (защото ще трябва да си смени и abs системата).


dimival
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 30 юни 2012 23:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот dimival » Нед 01 юли 2012 8:04


pavel_andreev написа:Следващата точка от списъка:
2. САЛОН И УДОБСТВА (ИНТЕРИОР)
- Какво може да се "програмира" с VAG Com. По принцип много неща. Трябва да се използва версия 11.3, която "познава" едва около 60% от конфигуриращите параметри. Ще спомена само някои от тях: Може да се конфигурират комфортните функции за заключване, отключване, отваряне и затваряне на стъклата чрез бутоните на колата и чрез дистанционното на ключа; Може да се активира автоматичното затваряне на стъклата при паркирал автомобил и дъжд, Може да се изключва звуковото напомняне за непоставен колан, може да се управляват много неща по светлините, може да се калибрира показанието на разхода на бордовия компютър и евентуални идивидуалности на резервоара. Може да се "обере" 5км разликата между показанието на скоростомера и реалната скорост на автомобила и много други.

здравейте,
много интересна и изчерпателна тема. аз имам голямо желание да да си направя автоматично затваряне на прозорците, автоматично прибиране на страничните огледала и автоматично заключване/отключване над определена скорост.

въпросът ми е къде в София може да се направи това на прилична цена?


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Нед 01 юли 2012 23:05


здравейте,
много интересна и изчерпателна тема. аз имам голямо желание да да си направя автоматично затваряне на прозорците, автоматично прибиране на страничните огледала и автоматично заключване/отключване над определена скорост.

въпросът ми е къде в София може да се направи това на прилична цена?


Отговарям "отзад напред"
1. Къде в София може да се направи това на прилична цена ?
Търсейки отговор на този въпрос, (от 2007 г. когато купих първият Пасат до днес) се принудих да разуча нещата, за които пиша днес. Все пак: в София подобни неща извършват различни специалисти по електроника на коли. Не са малко. За голяма част от тях това са глезотии за които ги е срам да взимат пари, други пък нямат мярка при взимането на пари. За съжаление в Порше такива неща почти не правят. Извън София, можем да придумаме някой работещ около VW да промени по нещо което той знае в някой контролер. В много други държави, често хора се организират помежду си и се подпомагат в извършването на подобни "любителски" дейности. Главно от такива случаи и форуми получавам най-много информация. Целата на писанията ми е да се получи същото и в България. Имам усещането, че дори VW няма нищо против. Част от трудностите са за да се уверят, че този който прави нещата има известна квалификация.

2. Автоматично заключване/отключване при дадена скорост. Ако на автомобила има MFA (мултифункционален дисплей - в таблото между двата "часовника") то това се прави от менюто конфорт и не е необходимо да "се ходи на майстор". Прочтете книжката, или разгледайте менюто по-подробно, или аз или някой друг ще напишем къде точно да се влезне в това меню.

3. Автоматично прибиране на страничните огледала (като при Ситроен) за сега във VW не е направено при нито един модел. Може да се направи само с допълнителни "хардуерни" доработки.

4. Автоматично затваряне на прозорците... Ако искаме "автоматично затваряне" след като сме паркирали - то това става "полу-автоматично" като задържим бутона за заключване на дистанционното, докато стъклата не почнат да се вдигат. Ако става въпрос за затваряне на стъклата при дъжд, то при Б7 ( и други "най-нови" модели на VW) това става само за екземплярите от моделна година 2011. При по-новите, въпреки, че всички битчета за програмиране са на мястото си - не се получава. До момента никой не е намерил решение и аз следя "дебатите" за това в няколко форума. За Б6 и Б7 MY2011 мога да кажа какво трябва да се препрограмира в модул 09 Central Electronics и модула за Сензора за дъжд.


dimival
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 30 юни 2012 23:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот dimival » Вто 03 юли 2012 11:05


Благодаря за информацията. Пробвах прозорците - затварят се с дистанционно. Не е като автоматично да се вдигат, но пак става. Открих и функцията за заключване/отключване в менюто на MFA. само не знам при каква скорост става, но ще пробвам.
Жалко за огледалата - хубаво би било да се прибират при изваждане на ключа...

Активирах в менюто автоматичното отклюване/заключване, но с изненада установих, че задните врати могат да се отворят отвътре дори след активиране на заключването.
Не е ли идеята да не могат поне задните врати да се отварят отвътре, когато са заключени? Или само отвън не могат да се отварят. Това последното нямаше как да го пробвам в движение. :)

Искам само да споделя, че открих добри Мултимедийни системи с навигация, подходящи за Passat B7.
http://www.dynavin.com/products/product_dnv_vw.php от DYNAVIN - немска фирма (поне според мен)
http://www.pioneer.eu/eur/products/25/111/241/AVIC-F9310BT/index.html от PIONEER

И двете са съвместими със MFA и с управлението от волана.
Предлагат се от Авител, а и от други фирми.


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот dancing_niki » Вто 03 юли 2012 12:31


За задните врати трябва да има хардуерна блокировка, която изключва лоста за отваряне независимо от това дали е заключено или не.


frec
Мнения: 323
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот frec » Сря 04 юли 2012 12:58


това с блокирането на отварянето на вратата отвътре и аз го бях пробвал от винтовете на вратите отзад, които са точно за тази цел. Направих го заради детето, но след като ми се наложи няколко пъти да слизам да отворя вратата на някой който возя - веднага си го върнах както си беше. Има логика да го ползваш ако столчето за детето не ти е в средата а до някоя от вратите и да я направиш само тя да не може да се отваря отвътре.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот imedarov » Сря 04 юли 2012 14:10


pavel_andreev написа:
3. Автоматично прибиране на страничните огледала (като при Ситроен) за сега във VW не е направено при нито един модел. Може да се направи само с допълнителни "хардуерни" доработки..


При Туарег май има автоматично прибиране на огледалата.

Супърб II със сигурност го има, питах в шкода форума дали може да се замени модула и кой точно е, но няма отговор.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Andonov » Сря 04 юли 2012 14:54


dimival написа:Благодаря за информацията. Пробвах прозорците - затварят се с дистанционно. Не е като автоматично да се вдигат, но пак става. Открих и функцията за заключване/отключване в менюто на MFA. само не знам при каква скорост става, но ще пробвам.
Жалко за огледалата - хубаво би било да се прибират при изваждане на ключа...

Активирах в менюто автоматичното отклюване/заключване, но с изненада установих, че задните врати могат да се отворят отвътре дори след активиране на заключването.
Не е ли идеята да не могат поне задните врати да се отварят отвътре, когато са заключени? Или само отвън не могат да се отварят. Това последното нямаше как да го пробвам в движение. :)

Искам само да споделя, че открих добри Мултимедийни системи с навигация, подходящи за Passat B7.
http://www.dynavin.com/products/product_dnv_vw.php от DYNAVIN - немска фирма (поне според мен)
http://www.pioneer.eu/eur/products/25/111/241/AVIC-F9310BT/index.html от PIONEER

И двете са съвместими със MFA и с управлението от волана.
Предлагат се от Авител, а и от други фирми.


Има два начина на кодиране на заключването.(с Вагком )
При единият всяка врата се отваря след второто дърпане на ръчката. При другият, след гасене на мотора се отключват вратите. Шофьорската се отключва по желание, т.е. не е блокирана, като другите три.


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Чет 05 юли 2012 0:20


По въпроса за заключването на вратите:
Заключването на вратите може да работи в режим при който се заключат автоматично когато скоростта надвиши 15км/ч и да се отключат автоматично при изгасянето на двигателя. В тази ситуация вратите се отварят отнвътре. Този режим е предивден да ни предпазва от тъй наречените сфетофарни кражби, при които докато чакаме на сфетофар, някой отваря врата взема чанта или нещо друго и побягва. Този вид бандитизъм е разпространен в Италия, Холандия (кварталите за проститутки и легални меки наркотици) и др. Съвсем друг е случая при който заключаме с дистанционното устройство. Тогава вратите не могат да се отключат и отворят както отвън така и отвътре. Направено е с цел, ако някой счупи стъкло с цел чрез дръжката отвътре да отвори врата - да не може да го направи. Ако обаче искаме да оставим хора в колата, които да могат да излезнат от нея при желание, тогава след заклчването дистанционното трябва да натиснем бързо два пъти бутона за заключване (подобно на двоен клик с мишка). Тогава автомобила се заключва, но от вътре може да се отключи и отвори отделна врата.

И на мен ми е интерсно, кой модул и на коя Шкода прибира автоматично огледалата ?!


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Andonov » Чет 05 юли 2012 7:05


Значи останах не разбран относно заключването.

Ще го напиша пак - при едната и другата кодировка колата се заключва след 15км/ч, но в единият случай, докато не се загаси мотора, не могат да се отключат вратите - ни отвътре, ни отвън. Само шофьорската се отваря винаги.
Това при голф 5



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта