Центровка запалване 2Е
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Центровка запалване 2Е
и аз имам проблем с центровката
не ми идва на белези дайте съвет къде да местя 
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19734
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Центровка запалване 2Е
Koe не идва?!
Заради тази микромална разлика на разпределителния ли?!?
'Ич не пипай! Идеален си!
Аз карах със съзнателно завъртян вал с 2!! зъба в същата посока - много по-добра динамика има в ниските (и умира във високите!), ама след последните шлайфове много ми надстърчат буталата и доста голям стана лифта на клапаните и вече шубето е голям страх
Нагласил съм ги по белег и се чудя как да вдигна пак динамиката на ниски 
Заради тази микромална разлика на разпределителния ли?!?
'Ич не пипай! Идеален си!
Аз карах със съзнателно завъртян вал с 2!! зъба в същата посока - много по-добра динамика има в ниските (и умира във високите!), ама след последните шлайфове много ми надстърчат буталата и доста голям стана лифта на клапаните и вече шубето е голям страх
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Центровка запалване 2Е
да зареди нея
утре ми пристига ваг-ком кабела и ще ходя при някой с стробоскоп да нагласим тая центровка че аванса на бензин чука та се пука
как ставаха нещата някой ако има повече информация да сподели МЕРСИ 
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19734
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Центровка запалване 2Е
Е обяснено е в темата в Основен, де!
Боцкаш кабеля, стартираш VAG-а и задаваш Engine.
От там второто квадратче, Мeasurement Block и стартираш канал 000.
От долу ще ти се засвети бутонче Swich to Basic Setings.
Цъкаш на него и готово! Вече си в базини настройки.
Трябва, разбира се, да е загряла колата и да знаеш, че ще паднат оборотите, даже вероятно ще изгасне, ако не поддържаш с педала
Стробоскопа се закача на кабела на I цилиндър.
Боцкаш кабеля, стартираш VAG-а и задаваш Engine.
От там второто квадратче, Мeasurement Block и стартираш канал 000.
От долу ще ти се засвети бутонче Swich to Basic Setings.
Цъкаш на него и готово! Вече си в базини настройки.
Трябва, разбира се, да е загряла колата и да знаеш, че ще паднат оборотите, даже вероятно ще изгасне, ако не поддържаш с педала
Стробоскопа се закача на кабела на I цилиндър.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Центровка запалване 2Е
radotom написа:Е обяснено е в темата в Основен, де!
Боцкаш кабеля, стартираш VAG-а и задаваш Engine.
От там второто квадратче, Мeasurement Block и стартираш канал 000.
От долу ще ти се засвети бутонче Swich to Basic Setings.
Цъкаш на него и готово! Вече си в базини настройки.
Трябва, разбира се, да е загряла колата и да знаеш, че ще паднат оборотите, даже вероятно ще изгасне, ако не поддържаш с педала
Стробоскопа се закача на кабела на I цилиндър.
ГОЛЯМО МЕРСИ
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта