
проблем при паленето на бензин на пасат В3 92г
проблем при паленето на бензин на пасат В3 92г
Здравейте колеги,от скоро имам проблем с пасата и не мога да разбера защо го прави на бензин пуска много бензин и дави а на гас работи без проблем нещо в карбуратора сигурно моля помогнете ми да го направя 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем при паленето на бензин на пасат В3 92г
Ампи, бате, през далечната '92г на Пассат са монтирани цели 13 вида мотори (вярно, тук включвам и дизелаците)
Та твоя какъв е? 1.6 EZ или 2.8 ААА?
Та твоя какъв е? 1.6 EZ или 2.8 ААА?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: проблем при паленето на бензин на пасат В3 92г
щом пита за карбуратор....
ако е моно и пуска много е бензиновия регулатор,ако проблема е само в паленето може и газта да е причина,може и температурен датчик да е.Как разбра,че пуска много?
ако е моно и пуска много е бензиновия регулатор,ако проблема е само в паленето може и газта да е причина,може и температурен датчик да е.Как разбра,че пуска много?
Re: проблем при паленето на бензин на пасат В3 92г
Iezekil написа:щом пита за карбуратор....
ако е моно и пуска много е бензиновия регулатор,ако проблема е само в паленето може и газта да е причина,може и температурен датчик да е.Как разбра,че пуска много?
ами защото дави супер зраво като махна свещите и вартя да запаля е като фонтан.Да пассат-а е моно 1.8
- Stoqn90
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 04 окт 2010 0:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица , Русе
Re: проблем при паленето на бензин на пасат В3 92г
Моторчето на празен ход , вероятността да не работи е голяма и оттам трудно пали , "пуши като дизелак" и нормално свещите да са мокри 
Другото проблемно нещо може да е както каза колегата "Iezekil" температурният датчик.
Той се намира в предната част на главата.... т.е. точно срещу теб. До него се намира и другият датчик за следене температурата на таблото.Датчика които ти тряба е първи (до главата и е в син цвят) но за да си 110% сиг. че някои не им е сместил местата извади и другата букса, така ще разбереш най-лесно... При изваждането на буксата от температурният датчик при загрял мотор двигателят със сиг. трябва да промени оборотите си ,ще паднат т.е. РАБОТИ но ,ако не премени оборотите НЕРАБОТИ.
Ако не е проблема от тем.датчик , сменяй моторчето на празен ход със се плочката на моноинжекцията.

Другото проблемно нещо може да е както каза колегата "Iezekil" температурният датчик.
Той се намира в предната част на главата.... т.е. точно срещу теб. До него се намира и другият датчик за следене температурата на таблото.Датчика които ти тряба е първи (до главата и е в син цвят) но за да си 110% сиг. че някои не им е сместил местата извади и другата букса, така ще разбереш най-лесно... При изваждането на буксата от температурният датчик при загрял мотор двигателят със сиг. трябва да промени оборотите си ,ще паднат т.е. РАБОТИ но ,ако не премени оборотите НЕРАБОТИ.
Ако не е проблема от тем.датчик , сменяй моторчето на празен ход със се плочката на моноинжекцията.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: проблем при паленето на бензин на пасат В3 92г
Хм първо,че темп.датчик може да работи но да лъже....Той се хваща с мерене на съпротивлението м/у пиновете.Ако на това топло време или на загрял мотор показва 2-3000ома,значи е дал фира.Има теми с точните стойности,ако ти трябват.
Второ съм чувал,че двата датчика са еднакви.Не споря за това,понеже аз съм с един комбиниран.
Стъпков мотор също се проверява с мерене.Отделно,че и на газ би дал влияние.Да не говорим,че връзката със смесо образуването и степ мотора е и ТПС-а.И за да не става сложно се връщаме в началото-бензинов регулатор.Отвори моното и огледай за теч на бензин,виж и дюзата колко пръска.Ако имаш под ръка друго моно за проба-ОК.
Второ съм чувал,че двата датчика са еднакви.Не споря за това,понеже аз съм с един комбиниран.
Стъпков мотор също се проверява с мерене.Отделно,че и на газ би дал влияние.Да не говорим,че връзката със смесо образуването и степ мотора е и ТПС-а.И за да не става сложно се връщаме в началото-бензинов регулатор.Отвори моното и огледай за теч на бензин,виж и дюзата колко пръска.Ако имаш под ръка друго моно за проба-ОК.
- Stoqn90
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 04 окт 2010 0:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица , Русе
Re: проблем при паленето на бензин на пасат В3 92г
Температурният датчик щом лъже значи не работи при разлика от 50-60градуса
Не е задължително температурняит датчик ,да е син , но повечето случеи е такъв. 


- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: проблем при паленето на бензин на пасат В3 92г
неговия ще е жълт навярно.Някои дават разлика според цвета,аз съм пробвал с кафяв и няма разлика
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта