В самото начало доста се чудих дали да не оставя двойката на баща ми а аз да си карам комбито........но в крайна сметка ключовете за двойката рядко попадат в ръцете на баща ми
След като стана ясно че ще си е за мен се започна малко по малко.
Ето и какво имаше:
Широки брони
Халогени
МФА
Кожен волан от голф 3 ГТИ
Кожена ръчна пак от голф3
Грозната избеляла тарелка на номера
Шибидах
Дискови спирачки и на 4те колелета
Хидравлика
Стопове черно/червена хела
Почнах да махам каквото не ми харесва с идеята да стане приятна стокова кола която да си карам за кеф от време на време
Преди да отида в КАТ да я регистрирам не ме свърташе на едно място и боядисах железарките с които дойде и спирачните апарати в сиво.Махнах гадната тарелка от номера и изпрах целия салон....колко мизерии изтекоха
Едната вежда на калника липсваше и една вечер към 11 реших да я залепя

На другия ден се сдобих и с ето това.......

Последваха и джантите които търкалях на комбито BBS MAHLE 7J ET 13 с полирани бордове и златиста среда.

Последваха и 3 лепенчици на задния прозорец.

Полирах накрайниците на аспуха както и направих пълна профилактика на халогените


Повечето които ме познават знаят че без музика не мога.....пуснах 25 квадратови кабели,сложих СДто от комбито,задни оригинални колонки,2 16.5 см говорители MAC Audio на вече продупчената кора,оригинални пищялки на таблото НОКИА,също така и едно скромно басче 10 инча с 600 реални вата.
Намерих и оригинално воланче за голф 2 широк шлиц.
