Лампичка за зареждане на акумулатора ........?!?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
gogo333
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Лампичка за зареждане на акумулатора ........?!?

Мнениеот gogo333 » Сря 25 окт 2006 17:24


Днес ходих та ми сложиха едно ново акомулаторче и човека провери дали зарежда алтернатора - да казжа жсичко е наред. Аааааааа я да видиме дали ти свети лампичката вътре като подадеш на контакт - и какво да видиме не свети :idea: :evil: хмммм и тои ми казва като запалиш гледаш лампичката и форсираш докато не светне по силно тогава започва да зарежда.
Ееее каза и че този проблем го имали тези пасати и проблема бил някаде по пинове на таблото или прекъсната писта. Как може да се оправи този проблем :?: за да може да си почне да си зарежда нормално.

Благодаря предварително на отзовалитесе.!
акумулатор mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 25 окт 2006 17:31


акумулатор


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Сря 25 окт 2006 18:10


Как така да свети тая лампа като даваш газ бе пич - не свети ли само на контакт и после гасне? Ако ти свети при работещ двигател значи не ти зарежда - това го провери с мултицет директно на акумулатора при запален ДВГ ако е 13.5 - 14.5 V значи зарежда....


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Лампичка за зареждане на акомулатора ........?!?

Мнениеот vaskoto1 » Сря 25 окт 2006 18:30


gogo333 написа:и тои ми казва като запалиш гледаш лампичката и форсираш докато не светне по силно тогава започва да зарежда.


Ъ?! :shock
баси глупостите... как ше свети и ще зарежда бре? някой от вас 2мата яко се е объркал...mhihi


Потребителски аватар
gogo333
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gogo333 » Сря 25 окт 2006 18:53


MobilLife написа:Как така да свети тая лампа като даваш газ бе пич - не свети ли само на контакт и после гасне? Ако ти свети при работещ двигател значи не ти зарежда - това го провери с мултицет директно на акумулатора при запален ДВГ ако е 13.5 - 14.5 V значи зарежда....



Малееееееее явно яко съм объркал нещата или нещо не съм обяснил.

Мерси за корекцията на правописа но определено неми помогна нещо особено :wink:

Та значи как изглеждат нещата. Като се мери на акУмУлатора си дава колкото си трябва. Така че то зарежда. проблема е че лампичката вътре на таблото не свети за акумулатора при подаване на контакт , а тя била в веригата за зареждането. Та човека ми каза като влезна в колата и запаля да гледам плафониерата как свети и да подам газ, тоест да поизфорсирам и триабва да почне да свети по силно което е индикациа че зарежда вече. Това е цялата сложнотия.

А сега попрочетох в форума и забелязах едно друго проблеми имало с споиките на таблото и пинчета така че ще се сваля таблото и ще видиме дали ще има ефект или там нещо говорвха за някакви връзки в алтернатора над четките та да видиме :roll:

Ако някой е имал подобем проблем да сподели нещо !

Благодаря !


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 25 окт 2006 18:57


изчакай до утре сутрин. може като му падне малко напреженийцето до нормалните 12 и нещо за без заряд да светне... :roll:


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aron1 » Сря 25 окт 2006 19:24


и аз имах тоя проблем таман го опсъдихме на скоро та под дебелия кабел на алтернатора има мъничак там ми беше проблема развих почисти го и се оправи и сега като дам на контакт свети като запалиш и гасне.разбрах и от други че там се появяват проблеми


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aron1 » Сря 25 окт 2006 19:26


radotom написа:Така, де! Изчисти си клемите на акумулатора, защото те трябва да дават добър контакт!
А после откачи и по-тънкото каблче на алтернатора ( дето е на шпилка М4 или М5) почисти хубаво и тази обувка! Провери дали не ти е клеясало м/у обувката и кабелчето. Ако да, резни я и сложи нова, струва по 5-10 стотинки най-много.
Успех!
съжета не е мои но е супер


Потребителски аватар
gogo333
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gogo333 » Чет 26 окт 2006 16:29


Много странно нещо !
Днеска ходих на диагностика и в компютъра имало грешка само за алтернатора. Което ми е странно защото колата на няколко пъти прекъсва и пак си влиза в обороти у би трябвало да го отчете незнам. Тоя човека мери след регулатора и ми каза че там излизали на моменти 17.5 волта които според него бъркали (шашкали) компютъра. Ще мина утре през алтернаторджия да видиме какво ще каже. И ще видя за това кадето ми го каза по нагоре колегата за кабелчето под дебеля кабел да видиме дали ще светне лампичката за акомулатора иначе ще свалям табло :?

Някои говореше за Дизел център тука в София някъде към захарна фабри кали нещо такова от които бил много довоелен ако някои се сеща за него моля да ми каже по точно къде се намира че имам само спомени от някаква тема че съм чел за него. Благодаря предварително !


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aron1 » Чет 26 окт 2006 18:59


знам 1 на искърско шосе на БОШ само с дузи се занимават до техно тест точно


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 26 окт 2006 19:58


Винаги има грешка за алтернатора когато я проверяваш не запалена колата.Ако все пак има 17В то са четките.Смени ги и си ок.Не се вързвай на големите приказки на майсторите.Всички искат да ти взематпаричките со кротко со благо.Свали си и таблото за да си оправиш спойките.Най често срещаното е на самия цолъл за кабела на таблото или самия свето диод.Ако и уредите те лъжат то е в стабилизатора за 10В закрепен с винт за корпуса на таблото.


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Съб 28 окт 2006 13:59


Даваш контакт без да палиш и мериш напрежението на малкото кабелче на алтернатора. Ако е <1V проблема е във веригата към таблото, откачаш го и мериш, пак на контакт, тока към маса ако е 100-200mA e светодиода ако е 0mA са прекъснати спойки, кабелче, ... . Ако ти е към 12V проблема е в алтернатора - "реле" регулатора или връзки към него. Предвид високото напрежение /17.5V/, вероятно е регулатора или масата към него.


Потребителски аватар
gogo333
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gogo333 » Пон 30 окт 2006 10:13


Еееееееииии писна ми от разбирачи. Не тука за хората в форума а от маистори !!!
Да ви кажа какъв беше проблема. :roll:
Та тука събота и неделя ми се скъсаха нервите и го открих. Алтернатора си е крагла 6-ца. На моя излизат отдолу две жички и куплунг така че неее една тънка жичка. Там всичко наред. Излизат приблизително 5 V. На другия куплунг над стартера всичко наред. От там нататека се почна с проблемите. Меря на едната жичка показва около 10 kOM на другата нищо. Викам си може да има обратен диод нещо. Завирам се зад таблото с предпазителите и какво да видя :lol: :idea: :!: :?: Уууууууууужас !!! Сямо аз несъм там едно кълбо жици. Викам си те тука няма управиа. Ще свалям таблото. Свалих таблото седнах си на спокоиствие и почнах да меря. Свето диода здрав, едно съпротивление 56 Ом и то здраво, едно диодче и то здраво, от другата страна сапротивленията здрави. Викам си веригата е перфектна. Огледах пинчетата перфектни са. Снопа кабели кадето влиза са само бели в таблото и са супер мекички неможе да се спукат пиножете според мене, макар че и в руските форуми чета имало го като проблем. Е викам оства в таблото да се заровя. И почнах аз но нощо не откривам. И си казвам почвам да разбандажирам снопа кабели пак какво сабя покаже. Иииииииииииииииииии какво да видят моите очи на педя навътре кабелчето протрито и се окислила медтта. Зачистих кабелите и калаидисах леко кабела и го сварзах с една клемичка и яко бандажиране. Еееееииии скаса ми нервите. Сега се оправи проблема с зареждането въобще съм супер доволен от себе си :D

Ееее това е! Хубаво е когато всичко свършва добре :)


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пон 30 окт 2006 14:02


Цитат:
"....И седнха и завикаха неволята.
- Невольо,невольо.....
И като видяха че не идва запретнаха ръкави и сами си оправиха колата."



spam



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 65 госта