Двигателя гасне.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Двигателя гасне.

Мнениеот madnez » Сря 25 окт 2006 15:58


Здравейте,

имах следния проблем след като взех голф-а :) както си карам и започва да свисти ремъка пистовия който минава през динамото агрегата на климата там ролката за оптягане и вала. И ако натисна съединителя колата гасне веднага иначе се мъчи и се оправя. Ако е на място директно гасне. При повторно моментално палене се едно нищо не е станало. Смених ролката и реших да прегледаме и климатика който се водеше неработещ заради фреон уж. Оказа се че визкозния съединител на климатика зацепва когато му скефне и в момента на зацепването той направо блокира и ремъка започва да приплъзва по него а вътре в самия компресор или там както му е точното найменование е меле. Оказа се че гасненето идва от него. Сега сложих по къс ремък който да не минава през компресора за климатика и си карам. Интересува ме къде може да се купи такъв компресор има ли ги колко е нов колко е втора ръка. И вашето мнение по въпроса.

Golfa e 3ka 1.6mi ABU dvigatel.




Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот madnez » Сря 25 окт 2006 18:44


Колеги никой ли няма такъв голф такъв климатик такъв проблем!? Никой ли незнае къде за колко пари кво що :))


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 25 окт 2006 19:17


Аз имам ( и доста колеги също) такъв компресор,ама моя проблеми не прави.Съединителят не е ли електрически ( някакво кабелче там имам до шайбата на компресора).За нов очаквай космическа цена.Хич няма да се учудя ако е към хилядарка.


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

оф

Мнениеот madnez » Сря 25 окт 2006 19:21


да бе електрически е. Моя е прецакан и влкючва от дажд на вятър и когато включи гасне щото компресора вътре е каша. Той е с едни буталца едното е счупено и напълно смляно а другите са ужас е са ми го донесоха направо нищо не става от него. Интересно ми беше колко върви. Утре или вдругиден ще ходя да проверявам и ако никой не знае ще постна мерси все пак.


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Сря 25 окт 2006 19:32


450 лева в импас за рециклиране :D


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Сря 25 окт 2006 20:54


е...х маа му, и компресор :shock :shock :shock не съм много запознат с цените ама ми се вижда много.лятото като ми правиха климатика, в сервиза дочувах разни цени от типа на 200-300лв за компресор на климатик на А4....та затова ми се видя много. та сервиза е в хасково, мога да дам тел ако някой се интересува, нищо не пречи да се попита, а може и нещо да не съм разбрал


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Сря 25 окт 2006 21:13


Tishku написа:450 лева в импас за рециклиране :D
баце при счупено бутало на компресора по добре нов компресор стария нестава за нищо дори да го рециклират пак ще се скапе аз се занимавам с климатици и знам за какво става на въпрос!а относно това че климатика се включва когато си иска трябва да се провери инсталацията на климатика която не е никак проста става въпрос за релета ключета датчици и доста кабели!?


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот madnez » Пет 27 окт 2006 15:30


Вчера проверихме от моя нищичко нестава найстина. А за нов обслужен + някаква джаджа отпред като филтър + фреон 450 лв всичко с някво намаление уж :shock


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

а

Мнениеот madnez » Пет 27 окт 2006 15:48


И между другото Одеве купих масло за двигателя 15W40 искам да питам според вас това добре ли е или не? И най-вече колко масло трябва за скоростната кутия да се подмени. И какво точно.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19715
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 27 окт 2006 15:53


Миии... по-добре е 10W40, особенно имайки предвид идващия сезон, ама айде! По-трудно ще палиш и може да ти се разтракат повдигачи в началото.
Но нали си наясно, че това е моторно масло, не за скоростите...
За скоростите си вземи пълна синтетика и нека ти го сменят в сервиз, щото трудно се налива. Само ще се изнервиш, докато го вкараш цялото през някоя от мъндзърките дупчици.


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

axa

Мнениеот madnez » Пет 27 окт 2006 16:10


а колко количество трябва колко побира скоростната кутия на такава машина с точност. И за това че е 15W40 ако найстина е проблемно да го сменя за 10W40 ли кво? А за смяната на това на скоростната кутия знам че е скапано и се налива със шприц :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 67 госта