Голям смях по темата - в този свят на глобална корпоративност - още ли вярвате , че Хюнадай е едно , а Фолксваген друго
дизайнът е уникален - техниката е идентична за всички световни марки автомобили
да не изреждам производителите , чиито продукти ползват всички
За постоянния PR на Киа и Хюндай
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай
веселин написа:Голям смях по темата - в този свят на глобална корпоративност - още ли вярвате , че Хюнадай е едно , а Фолксваген друго
дизайнът е уникален - техниката е идентична за всички световни марки автомобили
да не изреждам производителите , чиито продукти ползват всички

- tisho_psg
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай
веселин написа:Голям смях по темата - в този свят на глобална корпоративност - още ли вярвате , че Хюнадай е едно , а Фолксваген друго
дизайнът е уникален - техниката е идентична за всички световни марки автомобили
да не изреждам производителите , чиито продукти ползват всички
Това е така,но някой трябва да обясни колко е гУем VW и как всички требвало да се учат от немците на шумоизлация,ръжди,спирачки...
Вече си мисля,че немските коли са по-важни за съществуването на света от водата и слънцето



- Pacho B
- Мнения: 720
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай
bobocamaro написа:stefan4o написа:.. когато японските коли ..
са имали електронно запалване, немците са нямали електричество в домовете си.
извинявам се![]()
Извинявам се за offtopic-a , ама не е важно кой кога е имал електричество , а какво се е случило през последните години.Имам предвид японското не може да се сравнява с немско.
Аз така мисля.И да , карал съм.

- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай
Мислиш ти колега ама аз не съм съгласен с теб, с до тук изказаните мнения за японските автомобили съм съгласен единствено за проблемите с ръждата, за всичко друго шъ мъ извинявате
А проблема с ръждата се решава за дълъг период от време с едно третиране на праговете и веждите с подходящия препарат, вярно побългарена работа но запечатва веждите и праговете за години напред!
С риск отново да обърнем темата на изтока с/у запада ще кажа че автомобила който карам в момента не отстъпва по-нищо на един Пасат от същата година със същия двигател, айде сега разпнете ме


А проблема с ръждата се решава за дълъг период от време с едно третиране на праговете и веждите с подходящия препарат, вярно побългарена работа но запечатва веждите и праговете за години напред!
С риск отново да обърнем темата на изтока с/у запада ще кажа че автомобила който карам в момента не отстъпва по-нищо на един Пасат от същата година със същия двигател, айде сега разпнете ме


- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай
От Б5 ли? Отстъпва по всеки критерии с по малко 

- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай
Щом е с малко, може 

- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай
Колата от гаража ти ли?
И според мен при равни други условия отстъпва на Б5, да не говорим за "по-премиум" дойчовски коли.
Особено по отношение на интериор.
Иначе са ненужни тия коментари, понеже оценките са субективни.
Ако бяха вложили и още нещо в интериор и в ламарини нямаше да има нужда от извинения.
И според мен при равни други условия отстъпва на Б5, да не говорим за "по-премиум" дойчовски коли.
Особено по отношение на интериор.
Иначе са ненужни тия коментари, понеже оценките са субективни.
bobocamaro написа:stefan4o написа:.. когато японските коли ..
са имали електронно запалване, немците са нямали електричество в домовете си.
извинявам се![]()
Ако бяха вложили и още нещо в интериор и в ламарини нямаше да има нужда от извинения.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай
Къде ги тия японски коли?
Мазда - почти изцяло форд
Нисан - рено сглобено в шотландия
Митсубиши - холандска сглобка с фв дизел
Хонда - все по-евтини и грозни в последно време
Тойота - бездушна пластмаса, която не е толкова здрава колкото се мислеше
Лексус - виж горното
Има ли други?
Мазда - почти изцяло форд
Нисан - рено сглобено в шотландия
Митсубиши - холандска сглобка с фв дизел
Хонда - все по-евтини и грозни в последно време
Тойота - бездушна пластмаса, която не е толкова здрава колкото се мислеше
Лексус - виж горното
Има ли други?
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай
Субару!Petrolhead написа:
Има ли други?
Грозно,но здраво

- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай
Petrolhead написа:Къде ги тия японски коли?
Мазда - почти изцяло форд
Нисан - рено сглобено в шотландия
Митсубиши - холандска сглобка с фв дизел
Хонда - все по-евтини и грозни в последно време
Тойота - бездушна пластмаса, която не е толкова здрава колкото се мислеше
Лексус - виж горното
Има ли други?
Обрисувал си ги точно както дявола чете евангелието, само това което му изнася

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай
Petrolhead написа:Къде ги тия японски коли?
Мазда - почти изцяло форд
Нисан - рено сглобено в шотландия
Митсубиши - холандска сглобка с фв дизел
Хонда - все по-евтини и грозни в последно време
Тойота - бездушна пластмаса, която не е толкова здрава колкото се мислеше
Лексус - виж горното
Има ли други?
Глупости на търкалета, с изключение на Нисан и Мицубиши.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай
Цялата "пушилка" е налагане на бранд на пазара.Ако се наложи веднъж-той сам продава,дори и да спадне качеството-инерционно ще работи доста години(нещо като боди-билдинга,за колкото време направиш "козунаците"-толкова и ще останат на мястото си).
Та всички ние имаме допир с един бранд,станал нарицателно,но напоследък налага някои размисли.
Дизайна е друга сфера,някои държат на собствена визия-ако ще да са грозни като Франкенщайн-но са последователни и го издигат едва ли не в култ.
Всички може да изброиме поне 3 марки,различими от стотици метри...надписа дори не е необходим,за разлика от доста други-там се навеждаме и старателно четем какво е туй чудо.
Лично аз предпочитам "сериозни" визии,правилни форми.Всякакви изгъзици ,фарове като размазана пача,крещящи цветове и прочие са ми противни.Ако ще е чук-да е от жИлезо,не от нам'ква си пластмаса!
Намеша ли се "икономиката" в техниката-така става....Ще има да сънуваме и "Philips" и "Hitachi"и "Seiko",ама нема!
Пазарът е пренаситен откъм всичко и това е проблемът,оттук натам който го докара по-ефтино..познайте как,когато свършат технологическо-организационните възможности.За да върви търговията,трябва нужда..как да я има ако една кола е с антикорозионна гаранция 12г..мотора бичи над 500к.км....ами няма да я има вече.
По нашата държавица са малко тези,които ще купят водени от реклама,но в други държави си е принцип-ама и на харча са си надвили някак си.
И едно време нужно ли беше да гледаме реклама(то нямаше де),та да знаем че Мерцедес си е Колата и Super Rifle са Гащите.И обикновено се произваждаха там,където са корените им.Ей това липсва на хора като мен,ай да не споменавам и парите че става сложно...
Никъде,освен по форумите като този, не може да се видят написани черно на бяло характерни технически недоумици и откровени малоумщини в конструкциите,учудващо малък ресурс на иначе прости елементи...Как ще видим това от реклама..-никак,ще трябва някой да се "прецака" и после да "пищи" в съответния "отдушник"(форум де)
Та всички ние имаме допир с един бранд,станал нарицателно,но напоследък налага някои размисли.
Дизайна е друга сфера,някои държат на собствена визия-ако ще да са грозни като Франкенщайн-но са последователни и го издигат едва ли не в култ.
Всички може да изброиме поне 3 марки,различими от стотици метри...надписа дори не е необходим,за разлика от доста други-там се навеждаме и старателно четем какво е туй чудо.
Лично аз предпочитам "сериозни" визии,правилни форми.Всякакви изгъзици ,фарове като размазана пача,крещящи цветове и прочие са ми противни.Ако ще е чук-да е от жИлезо,не от нам'ква си пластмаса!
Намеша ли се "икономиката" в техниката-така става....Ще има да сънуваме и "Philips" и "Hitachi"и "Seiko",ама нема!
Пазарът е пренаситен откъм всичко и това е проблемът,оттук натам който го докара по-ефтино..познайте как,когато свършат технологическо-организационните възможности.За да върви търговията,трябва нужда..как да я има ако една кола е с антикорозионна гаранция 12г..мотора бичи над 500к.км....ами няма да я има вече.
По нашата държавица са малко тези,които ще купят водени от реклама,но в други държави си е принцип-ама и на харча са си надвили някак си.
И едно време нужно ли беше да гледаме реклама(то нямаше де),та да знаем че Мерцедес си е Колата и Super Rifle са Гащите.И обикновено се произваждаха там,където са корените им.Ей това липсва на хора като мен,ай да не споменавам и парите че става сложно...

Никъде,освен по форумите като този, не може да се видят написани черно на бяло характерни технически недоумици и откровени малоумщини в конструкциите,учудващо малък ресурс на иначе прости елементи...Как ще видим това от реклама..-никак,ще трябва някой да се "прецака" и после да "пищи" в съответния "отдушник"(форум де)
- M.Mitov
- Мнения: 505
- Регистриран на: Пон 22 юни 2009 19:52
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: AFN-2 000
- Местоположение: София,България
Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай
bobocamaro написа:stefan4o написа:.. когато японските коли ..
са имали електронно запалване, немците са нямали електричество в домовете си.
извинявам се![]()
Когато в Германия е създаден първия автомобил от през 1885 година,в Япония едва ли са имали и каруци


Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай
OFF : Във връзка с горното, както и някои колеги споменаха, бих казал ,че е крайно време хората да се осъзнаят, че днешния свят не е този от 90-те, когато наистина с ръка на сърцето можеше да се каже, че немското е синоним на качество. Разбира се, това не се отнася само за немските стоки, а и за всички други - дори и японските. Колко от вас могат кажат, че днес, 2012 година, ВАГ е онзи ВАГ от 1990, Сони е онова Сони от 1990, Панасоник, Мицубиши...Примерите са безброй! Но няма начин, искахме глобализация, е, получихме я!
За протокола ще добавя, че Германия е втората най-голяма държава, гонеща Китай, по производство на фалшиви стоки
. Ето и четиво за любопитните: http://e-vestnik.bg/14606/neveroyatno-no-fakt-germaniya-goni-kitay-po-proizvodstvo-na-menteta/
За протокола ще добавя, че Германия е втората най-голяма държава, гонеща Китай, по производство на фалшиви стоки

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], kalin09 и 62 госта