Peugeot - 306 (7A/C) - 1.9 DT (90 Hp) http://arbtalk.co.uk/forum/attachments/ ... xud9te.jpg
Мощност 90 к.с.
Максимална скорост 180 км/ч
Ускорение от място до 100 км/ч 12.4 с.
Обем на двигателя 1905 куб. см.
Максимална мощност при 4000 об./мин.
Въртящ момент 196/2250 Н*м
Разход (комбиниран) 6 л./100 км.
Volkswagen - Golf III (1HX) - 1.9 TDI (90 Hp) http://i077.radikal.ru/1007/fb/662267550327.jpg
Мощност 90 к.с.
Максимална скорост 178 км/ч
Ускорение от място до 100 км/ч 12.5 с.
Обем на двигателя 1896 куб. см.
Максимална мощност при 4000 об./мин.
Въртящ момент 202/1900 Н*м
Разход (комбиниран) 5.9 л./100 км.
Интересуваме само мнение за двигателите!
Разхода и вървежа по книга е много близо, но
Голфа е с ел. управление на гнп с ECU. Директно впръскване.
Peugeot точно обратното с жило и предкамерно впръскване.
С какво TDI е пред двигателя на Peugeot?
И Peugeot/XUD9TE/ с какво е по добро от TDI?



1z VW vs. XUD9TE Peugeot
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1z VW sv. XUD9TE Peugeot
Доколкото знам френското двигателче подхарчва повече от написаното в данните, ако не се лъжа 8-9 градско.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: 1z VW sv. XUD9TE Peugeot
Според мен въпроса даже не седи по този начин. Аз съм карал предкамерен дизел , сега се мъча да карам "електрифициран" дизел и на 1- во четене мога да кажа следното: когато върви и ВСИЧКО е наред, предкамерният няма никакъв шанс като динамика, като разход...освен може би по-мекият звук който издава, НОООО...когато реши да се "ройне", с тези усложнени управления и безброй датчици -
. Хипотетично и диагностиката е уж доста лесна, нали има "компот" обаче... виж темата за "мързеливия леон" и ще разбереш за какво говоря... 
този въпрос е рисковано да се задава тук ....


И Peugeot/XUD9TE/ с какво е по добро от TDI?
този въпрос е рисковано да се задава тук ....

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: 1z VW vs. XUD9TE Peugeot
Предкамерния дизел няма нищо общо с директното впръскване на TDI.Ако все пак искаш Пижо се оглеждай за HDI
.Иначе ще ти върви като "стар дизел" и гори като "бензинова".
Така говориш защото не ти се е случвало да ремонтираш авансатор на механична помпа ,или да ти я регулират.Почти няма майстори които да се занимават с това ,а тия дето ги има вземат едни кинти

juve написа: НОООО...когато реши да се "ройне", с тези усложнени управления и безброй датчици -.
Така говориш защото не ти се е случвало да ремонтираш авансатор на механична помпа ,или да ти я регулират.Почти няма майстори които да се занимават с това ,а тия дето ги има вземат едни кинти

Последна промяна от Rabbit_TDI на Пет 29 юни 2012 10:43, променено общо 1 път.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: 1z VW vs. XUD9TE Peugeot
Rabbit_TDI написа:Предкамерния дизел няма нищо общо с директното впръскване на TDI.Ако все пак искаш Пижо се оглеждай за HDI.Иначе ще ти върви като "стар дизел" и гори като "бензинова".
Несравними са 2те неща

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: 1z VW vs. XUD9TE Peugeot
Така говориш защото не ти се е случвало да ремонтираш авансатор на механична помпа ,или да ти я регулират.Почти няма майстори които да се занимават с това ,а тия дето ги има вземат едни кинти
оффтопик:
вероятно си прав, ама там наистина е тънка материя.... обаче на моя ТД който беше 210000 по километраж докато го продам веднъж му сменяха уплътнения на помпата и забравих, а тази сегашната вече съм надхвърлил всичко дадено за ТД то за ..хм 6 години, и още не мога да се кача на нея

карах една баничарка 2.0 такава - верно бяга добре, гадината...Ако все пак искаш Пижо се оглеждай за HDI

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1z VW vs. XUD9TE Peugeot
Да сравняваме дизелаци с предкамерно и такива с директно впръскване е, все едно да сравним карбуратор с многоточкова инжекция... Място за сравнение просто няма. Всяко си има плюсове и минуси, разбира се, но прогресът оказва своето влияние.
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 0:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видинско
Re: 1z VW vs. XUD9TE Peugeot
Rabbit_TDI написа:Предкамерния дизел няма нищо общо с директното впръскване на TDI.Ако все пак искаш Peugeot се оглеждай за HDI.Иначе ще ти върви като "стар дизел" и гори като "бензинова".
Цитирам познат таксиджия:
HDI/Common rail/ след 3г. и 250к. км с БГ "евро дизел"дюзи за 3200 лв. вярно че икономично и върви, но за БГ забрави на стария ми дизел разпръсквача беше 55лв/оригинал а не алтернатив/.
stefan4o написа:Да сравняваме дизелаци с предкамерно и такива с директно впръскване е, все едно да сравним карбуратор с многоточкова инжекция... Място за сравнение просто няма. Всяко си има плюсове и минуси, разбира се, но прогресът оказва своето влияние.
И двете за мен са тромави печки


TDI - динамика, разход
DT - по-тих /по прост като устройство/
/за 1,2 км. тест не мога да усетя разлика, но защо данните от каталога

Трета кола в семейството ще е, но май ще избирам по състояние в момента на покупката било TDI или DT.
Но ако има някои да изтъкне + и - да заповяда

Ако взема TDI и ми създава проблеми ката на колегата juve (Има железни нерви

За TDI


- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1z VW vs. XUD9TE Peugeot
Не знам кое му е по-тихото. Имал съм удоволствието да слушам такъв дълго време (баджанак ми имаше такъв, но Ситроен, то е същото), не останах с впечатление да е тих. Чувах го доста отчетливо като се прибира от работа през затворени прозорци вкъщи... И преди да кажеш, че може неговият да е бил такъв - ами купи си втори, но с климатик - същата ярмомелка беше
Точно тишината не мисля, че им е плюс на тия мотори
Понеже съм го и карал - динамиката абсолютно не можа да ме впечатли като за 90те си коня 



- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1z VW vs. XUD9TE Peugeot
Предимството на Пежото ( цитираният в случая модел) е с мех. помпа, в ей това му е "чара" - няма електронни карантии да се "месят" в карането и ток да няма в колата- пак ще върви
За другия (фв тди)-знаем... 


- mytko731
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пон 05 юли 2010 6:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: 1z VW vs. XUD9TE Peugeot
И двете за мен са тромави печки точно за плюсове и минуси питам
тромавата ми печка 90 коня трудно се дава на 2.0 бензин
и от мен да знаете TDI не е мотор а философия

- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: 1z VW vs. XUD9TE Peugeot
Както казаха колегите няма смисъл да сравняваш ТДИ с ТД...
А другото което да сравняваме Пежо с Фолксваген..

На пежото плюса му е единствено,че може да го караш с всичко,не само с нафта,докато при 1Z тази "екстра" излиза малко солено.
От към разход на гориво и 2та мотора,горят еднакво,но вървеното е различно,фолксвагена върви повече (и има опция за чип)
Отделно като поддръжка на самите колите.
Моето мнение е да си търсиш,читаво 1Z и няма да имаш проблеми
ПП. " Нямам нищо против френските коли,просто не ги харесвам"

А другото което да сравняваме Пежо с Фолксваген..


На пежото плюса му е единствено,че може да го караш с всичко,не само с нафта,докато при 1Z тази "екстра" излиза малко солено.
От към разход на гориво и 2та мотора,горят еднакво,но вървеното е различно,фолксвагена върви повече (и има опция за чип)
Отделно като поддръжка на самите колите.
Моето мнение е да си търсиш,читаво 1Z и няма да имаш проблеми

ПП. " Нямам нищо против френските коли,просто не ги харесвам"



- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1z VW vs. XUD9TE Peugeot
Според мен си избери този който е по запазен като цяло без значение за това дали ТДИ или ТД,аз лично карам ТДИ 1Z и съм доволен както от разхода така и от вървежа въпреки че проблема с забиването не съм го решил още не ми остава време,единствения недостатък за мен е турбо дупката в ниските обороти която в градско каране е малко дразнеща
така че преценката е твоя все пак си даваш парите така че гледай да не попаднеш на барака




-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1z VW vs. XUD9TE Peugeot
Тези мотори на пежо са едни от най-добрите. Много да издържливи. Виждал съм такива на по 500 000 без съществени ремонти.
То отва им беше почти единственият дизел и може би най-успешният им засега като надеждност.
Не гори повече от 7 градско и под 6 извънградско. Не върви лошо.
С електронното управление е по-добре, но като че ли 1з не е най-доброто. Виж ако е АФН е друга работа.
То отва им беше почти единственият дизел и може би най-успешният им засега като надеждност.
Не гори повече от 7 градско и под 6 извънградско. Не върви лошо.
С електронното управление е по-добре, но като че ли 1з не е най-доброто. Виж ако е АФН е друга работа.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: 1z VW vs. XUD9TE Peugeot
Не знам кое му е по-тихото. Имал съм удоволствието да слушам такъв дълго време
ами в случая ТОЧНО за този двигател не мога да се произнеса, обаче добре "стегнатите" предкамерни дизели,които съм имал честа да слушам работят някак си по-меко...може би цялата дандания се разсейва ...но мисля, че ТДИ то не вдига повече шум, но работи по твърдо от конструктивни особености

и ток да няма в колата- пак ще върви



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 53 госта