Проблем Голф 4 ТДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Golf2_1600_pila
Мнения: 89
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем Голф 4 ТДИ

Мнениеот Golf2_1600_pila » Съб 30 юни 2012 14:00


Здравейте колеги! :beer
Малко предистория:
През 2011г. купих Голф 4 ТДИ 110 к.с. код на мотора ASV 2001г.
Колата беше обслужена както трябва, и същата навъртя почти 15.000 км без проблеми.
Преди около 2 месеца започна да прави мизерии, направих ремонт /шлайф глава, напасване легла и клапани,нова гарнитура, сменени гумички на клапани... сваляне на колектор и чистене на геометрията./ Колата стана ОК, нямах забележка. :applause:
Сега на проблема: от около седмица започна да се бъзика в движение, все едно карам кола без турбо, оборотомера движи, обаче колата няма никаква тяга.Това го прави и студена, и като подам газ, се оправя..
Един път върви адски много, друг път е колеблива. Понякога дори когато върви, усещам че има леко замисляне, и тръгва след 2250 оборота/не всеки път го прави/
След четене на теми във форума разбрах че най-вероятно става въпрос за клапан Н75.... да де...
Проблема е че не могат да ми направят VAG диагностика, майстора слага кабеляците на колата и след малко компа казва че не може да влезе в двигателния отсек, нито да се види налягане на турбината, ама абсолютно нищо не може да се направи като диагностика/държа да отбележа, че като взех колата, диагностика се правеше без проблем./
Та въпроса ми е къде могат да ми помогнат да оправя проблема с диагностиката, и какво мислите за забиването на колата? :)
Благодаря Ви предварително за компетентните мнения!
:beer : vw fen




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Проблем Голф 4 ТДИ

Мнениеот nasko1978 » Съб 30 юни 2012 14:07


Имам външен манометър за мерене на налягането и вакууметър за проблеми по вакумната система!Другото е да се прегледат механично и електрически клапани,геометрия и т.н.!
Важно е да може и компютър да се закачи,но и така предполагам че ще се ориентирам!Ако решиш нещо,обади се на Л.С. :да:


Потребителски аватар
Golf2_1600_pila
Мнения: 89
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем Голф 4 ТДИ

Мнениеот Golf2_1600_pila » Нед 01 юли 2012 8:07


Колеги, моля насочете ме към човек, който може да ми оправи диагностиката на колата!
Мерси! :beer


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем Голф 4 ТДИ

Мнениеот penko_pulev » Нед 01 юли 2012 11:43


Колега когато купих колата и аз имах проблем с диагностиката. Не можеше да се върже въобще към ECU-то. Майстора ми имаше познат в Хаас и когато го попита се оказа, че при замяна на старото радио с ново CD трябва да се отреже една от жиците на буксата, синя или сива беше нямам много спомен защото беше от преди 2 години. Бъркала КАН връзката на ECU-то и за това не може да се върже. След отрязването на жицата всичко си дойде на място и няма проблеми. Дано и при теб проблема е такъв и се реши бързо.
Поздрави


Потребителски аватар
Golf2_1600_pila
Мнения: 89
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем Голф 4 ТДИ

Мнениеот Golf2_1600_pila » Нед 01 юли 2012 12:15


Благодаря колега!
Звучи ми логично, ще пробваме и този вариант!
Ще пиша за резултата! :beer :beer :beer


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем Голф 4 ТДИ

Мнениеот penko_pulev » Нед 01 юли 2012 15:49


Сега се сетих как да разбереш дали в това е проблема. Сваляш CD-то и разкачаш буксите му. После връзваш диагностиката. Ако се върже към колата значи там е проблема. Жицата е сива със синя ивица. Аз обърках и отрязах първо бялата със синята ивица но после и сивата. Нямам проблеми с отрязаните кабели mhihi
Ето и снимка да видиш кое съм рязал
Поздрави
Прикачени файлове
DSC_0138 (Small).JPG


Потребителски аватар
Golf2_1600_pila
Мнения: 89
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем Голф 4 ТДИ

Мнениеот Golf2_1600_pila » Нед 01 юли 2012 18:36


Огромни благодарности колега!
Утре ще ходя при майстора да видим какво ще стане.
Благодаря още един път за снимковия материал! :beer


Потребителски аватар
Golf2_1600_pila
Мнения: 89
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем Голф 4 ТДИ

Мнениеот Golf2_1600_pila » Пон 02 юли 2012 10:10


Хиляди благодарности на колегата penko_pulev! :beer
След срязване на кабеляците/при мен беше бялата жица mhihi / всичко се оправи, диагностиката бачка!
Мерси брат, да си жив и здрав! :beer


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем Голф 4 ТДИ

Мнениеот jollycatman » Вто 03 юли 2012 8:26


Това сиво-бялото кабелче е за подсветката на радиото.


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем Голф 4 ТДИ

Мнениеот penko_pulev » Вто 03 юли 2012 10:22


Честно казано не знам кой от двата кабела е за КАН връзката. Просто аз обърках в тъмното когато рязах кабела и пак не щеше да се върже и след това резнах и другия но нямам спомен кой беше правилният mhihi Пък и подсветка на радиото не ми трябва понеже самото радио се заключи и реших да го сменям с някво CD.
Радвам се, че това е бил проблема и се е решил колега.
Поздрави
П.П. Няма сиво-бял кабел който трябва да се реже. Има сиво-син и бяло със синя ивица. Явно правилният е бяло със синята ивица mhihi
Кабела се реже защото оригиналното радио има диагностика и то и когато вържеш новото CD се объркват нещата. Това ми каза човека, който ме насочи къде да търся проблема.


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем Голф 4 ТДИ

Мнениеот jollycatman » Вто 03 юли 2012 10:38


Правилно, сиво-син е кабела. При мен той е отрязан. Мисля, че е за подсветката, защото наскоро разглабях всички кори, за да сваля мокета, тъй като имах теч в купето. Веднага след като сглобих се оказа, че не ми светят подсветките в купето. Като разгледах ел. схема видях, че от регулатора за силата на осветяване, който е в ключа на фаровете към всички потребители тръгват сиво-сини кабели. Проблема беше, че като съм слагал металната колона отляво на централната конзола съм защипал отрязаното кабелче При стягането явно е окъсило и предпазителят е изгорял.


Потребителски аватар
Golf2_1600_pila
Мнения: 89
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем Голф 4 ТДИ

Мнениеот Golf2_1600_pila » Вто 03 юли 2012 12:16


penko_pulev написа:П.П. Няма сиво-бял кабел който трябва да се реже. Има сиво-син и бяло със синя ивица. Явно правилният е бяло със синята ивица mhihi
Кабела се реже защото оригиналното радио има диагностика и то и когато вържеш новото CD се объркват нещата. Това ми каза човека, който ме насочи къде да търся проблема.

Точно така, белия кабел е ключа от бараката :)
Мерси още веднъж! Поздрави! :applause: :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта