Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс

Мнениеот nokiangage » Чет 01 мар 2012 11:47


Така, вече бях пред нервна криза :banghead: , сега ми препоръчаха сервиз в Свищов и оставих колата там. Цените, които ми казаха - 60 лева труд и 25 шлайф, вече според зависи в какво състояние са гумичките може да стъпи повечко процедурата. Та от роднина частите -(Reinz) гарнитура на главата, на капака на клапаните, за изпускателния и всмукателния и 2 семеринга, гумички за клапаните - 49 лева, филтър Ман около 6-7 лева и масло 10в40 Цепса 27 лева 4 литра (с огромно намаление за всичко). А дано я оправят, че вече не ми останаха нерви :bishop

ПС. Сега пристигнаха :banana
Изображение




Потребителски аватар
Layman
Мнения: 148
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търново

Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс

Мнениеот Layman » Чет 08 мар 2012 11:19


Ти хубаво си нагласил масло и филтър ама...
След не малки ремотни по мотора накои хора слагат ефтино масло и го точат след 1 000 - 2 000 км. Сиромаси като мен пък гледат да "търкалят" старото за тази цел.
Аз бих предпочел да се уверя, че ремонта е ОК (не че смяната на гарнитура и обслужването на главата са основен ремонт) и чак после бих сменял масло. Още някой километър на добро масло, не смятам че е проблем.
(М/у другото карам с Мотул 15/50)


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс

Мнениеот nokiangage » Чет 08 мар 2012 11:26


Е и аз съм сиромах студент колега :Mr Green Fun трябваше да сменя старото масло, защото беше "пресечено" и беше вече на около 10 К километра и нямаше вариант да го върна, дори не съм си го и помислял. Сега наситина реших да взема по-евтино и преимерно зависи как се държи евентуално да го сменя в по-къс диапазон :да: . Сега от няколко дена я карам и маркучите са меки дори и след като стигне оптимална температура - а преди не беше така, нищо общо, вижда се в казанчето какво става (свалих го за да го почистя преди дефлорацията на двигателя :063: ) и мога да кажа, че моите маркучи са най-опипваните - вече от проверки съм ги полирал и са като от аптека извадени mhihi . Тези дние ще я покарам извънградско по-дълго и се надявам всичко да е наред. :beer


Потребителски аватар
zhivo
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 22 яну 2012 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс

Мнениеот zhivo » Чет 08 мар 2012 19:20


И на мен прехвалени майстори три пъти ми сменяха гарнитура,глава шлайфаха и всичките други там щуротии,и сега,четвъртия път се оказа,че главата е спукана от пренатягане и отгоре на всичко трябваше да шлайфам и самия блок-подравняване под главата,а не цилиндрите вътре.Така,че проверявайте всичко преди да сглобявате,за да не патите като мен.Успех!


Потребителски аватар
Layman
Мнения: 148
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търново

Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс

Мнениеот Layman » Чет 08 мар 2012 19:52


Дизелов ли е мотора колега? Бензините рядко пукат..


Потребителски аватар
zhivo
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 22 яну 2012 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс

Мнениеот zhivo » Чет 08 мар 2012 20:20


1.8 бензин.Първия път просълзи антифриз по блока до 1 цилиндър,2 път под смукателните и изпускателните тръби по блока-пак от гарнитурата,3 път пък масло след 700км пробег-пак от гарнитурата,4 път-взе да надува и пука маркучите на охл. система.Майсторите не бяха стягали равномерно болтовете и бяха 3 пъти използвали старите болтове!Мърлячи!Сега я сглобявам с друг майстор,като всичко е шлайфано,замерено и проверено.До 1-2 дни трябва да я карам.


Потребителски аватар
Layman
Мнения: 148
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търново

Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс

Мнениеот Layman » Пон 02 апр 2012 17:25


Абе за тия болтове... много противоречива информация получавам, и аз не знам какво да мисля. Дано в темата пишат момчета, които с това си изкарват хляба и имат опит с много и всякакви мотори.

Имам съсед, който сам си прави колата (астра дизел), като се съветва с един местен майстор със много стаж по моторите. Майстора казал, че оригиналните болтове държат до 5-6 пъти и да не се притеснява. Всичко станало без проблем, но търговците взели да го овайкват, че сгрешил като не си сменил болтовете с нови. И съседа се повел по техният акъл и решил да сменя болтовете един по един - вади стар и на неговото място завива нов по схемата на гарнитурата. (Новият комплект - 20-30 лева някъде). Да ама скъсал 2рия болт на някави смешни нютони.. и големи главоболия в последствие scare . Разправя, че като взел да го разпробива, свредлото го ядяло като краве масло. Според съседа оригинални болтове са по 15-20 лв единият. И така...


petiop
Мнения: 207
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
Автомобил: Пасат
Двигател: AVF 2003г 4х4
Местоположение: софия

Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс

Мнениеот petiop » Вто 03 апр 2012 9:19


И аз реших да си ремонтирам главата на 1,8 ABS вчера занесох главата при http://www.head-service.com/ и вечерта си я взех сменени са 8бр водачи 4бр клапани ,гумички на клапаните и шлайф 155лв .Гарнитури /елринг/ глава 53лв смукателен изпускателен колектор 15лв.Сега чака да я събирам :beer


svilen099
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 03 фев 2011 13:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс

Мнениеот svilen099 » Вто 03 юли 2012 17:42


още не ми е останало време за ремонт ,долял съм за 6 месеца от какато сум разбрал че сълзи 600мл.антифриз. Двигателя ми е ADZ


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс

Мнениеот muns61 » Вто 03 юли 2012 19:45


Layman написа:Абе за тия болтове... много противоречива информация получавам, и аз не знам какво да мисля.
Имам съсед, който сам си прави колата (астра дизел), като се съветва с един местен майстор със много стаж по моторите. Майстора казал, че оригиналните болтове държат до 5-6 пъти и да не се притеснява.

Необходимостта от смяна на болтовете е силно преувеличена.


svilen099
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 03 фев 2011 13:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс

Мнениеот svilen099 » Вто 03 юли 2012 20:02


правил съм опел дизел 1.7 със старите и болтове и не съм имал проблем.Мисля си че е по вероятно да попадна на ментаци които да се скъсат при натягането



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: eddyman и 46 госта