Сега по темата
Инструменти ви трябват:Отвертка кръстата и права,ключе 10 и клещи (за препоръчване гарги за скобите, ако не са с винтчета скобите)и радиаторчето което струва 30лв.
Първо се сваля лявата подкора тя се държи на 6 винчета ето тази:

След това дясната подкора тя се държи на 5 винчета ето тази:

След това се маха топката на скоростния лост и гумата и там има едно винтче отвивасе и се маха средното барче като се издърпва към вас:

След това зад него долу има една пласмаса която е за крака тя се маха с три винчета две от ляво и едно от дясно ето тази:

След това от дясната стра се маха едно уплатнение с 5 винчета ето това представлява:

След това там кадето махнахте пластмасата за краката зад нея се намират жилата откачате ги и тях:

След това най в дясно откачате парното от буксата и по нагоре има една като гаика се отвива:

След това посредата се отвиват две гайки който държат парното посредата за една пласмаса една от ляво и една от дясно.
След това отвате от кам двигателя и ще видите 3 шпилки с гайки на тях една от дясно и две от ляво развиватеги те държът парното ето тука се намират шпилките това е от ляво снимката:

След това откачате двата маркуча които отиват вътре в купето откачатеги от скобите :

Влизате пак вътре в купето и издъпвате наляво парното и след като го извадите :

След това се вади радиаторчето:

И се сменя радиаторчето и давате последователно при зглабянето.
Надявам се да съм помогнал на някого.
Извинявам се за лошите снимки но нямах фотоапарат а GSM.
Ремонта ми беше направен в един сервиз в дървеница при Вальо и Краси искам и на тях да им благодаря за сериозната работа.
mod edit: wili98
оправих снимките

и лека грешка в заглавието