Може ли да се раздвижи EV или GZ мотор на голф 2?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Сря 25 окт 2006 21:42


:?:




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 26 окт 2006 6:58


Ми буталото слиза по надолу, и се получава по големия обем :) при положение, че диаметъра на буталото е еднакъв то разликата е в хода ;)а хода зависи от коляновия вал, 200 кубика на 4 цилиндъра са по приблизително 50 кубика на цилиндър ...това са грубо по около един сантиметрър на бутало разлика в хода .... вал трябва, защото вала на Ez си е ялов по отношение на мощност ...... разпределителния вал на EZ е същият като на ААМ, затова се взима и вал от 1.8 rp/abs, за да промениш газоразпредлението, вдига мощността........

Изобщо vw,audi си редят двигателите като на лего :)

....колкото до данъка, какво ми пречи да запазя блока на който е номера, да сменя главата, филтер с дебитомер, всмукателни колектори с горивна релса и инжекцион, кабели за управление,еку ...получава се нов двигател а номера си остава на блока ...така си плащаш данъка за 75 коне примерно и си караш 11x


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Чет 26 окт 2006 12:17


...така си плащаш данъка за 75 коне примерно и си караш 11x[/quote] Именно,в това е идеята! :да: mhihi


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Чет 26 окт 2006 12:35


Muncho написа:от лс:

brabus написа:Прецени си, защото Технотест е около 100 лв


Технотест се прави САМО КОГАТО ИМА КОНСТРУКТИВНИ ПРОМЕНИ ПО АВТОМОБИЛА :wink:
Пример: Москви4 412 => Москви4 Пикап ... 4есто срещано :oops: там ве4е требва Технотест

Ако сменя6 от 1.6 към 1.8 не е нужна промяна в конструкцията ....
Виж ако на мястото на 1.6 слагаш примерно надлъжно разположен ДВГ е друг вапроса ... ве4е има промяна в конструкцията


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Чет 26 окт 2006 13:05


Но може да се избегне и досадното висене и размотаване в КАТ,като коляновия вал и буталата от 1.8 се монтират блока на 1.6 :D Няма КАТ,няма технотест двг. си е твоят но с малко повечко коне :wink:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Чет 26 окт 2006 19:41


И аз да ви питам нещо-мисля че буталата на 1.6 и 1.8 имат разлика,едва ли ще има много осезателен ефект,но да се сложат бутала от 1.6 на 1.8 мотор(мисля че на 1.6 са по-къси>по-леки,но челата им сигурно са различни)


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 26 окт 2006 19:48


026 107 065 N - rp/aam
026 107 065 M - ez
026 107 065 R - pb/abs

Ето малко бутала, вижда се че на рп са като на аам, а на пб са като на абс ...това не съвсем по темата.....


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Чет 26 окт 2006 20:04


kav4o написа:И аз да ви питам нещо-мисля че буталата на 1.6 и 1.8 имат разлика,едва ли ще има много осезателен ефект,но да се сложат бутала от 1.6 на 1.8 мотор(мисля че на 1.6 са по-къси>по-леки,но челата им сигурно са различни)
:roll: Защо пък ще пъхаш буталата от 1.6 във 1.8 тук коментираме как да направим обратното.....нещо не разбирам? :oops:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Чет 26 окт 2006 20:10


ivkata написа:
kav4o написа:И аз да ви питам нещо-мисля че буталата на 1.6 и 1.8 имат разлика,едва ли ще има много осезателен ефект,но да се сложат бутала от 1.6 на 1.8 мотор(мисля че на 1.6 са по-къси>по-леки,но челата им сигурно са различни)
:roll: Защо пък ще пъхаш буталата от 1.6 във 1.8 тук коментираме как да направим обратното.....нещо не разбирам? :oops:

Хватката е,че има вероятност да са по-леки и с по-разично чело :D


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Съб 28 окт 2006 16:00


Li4o написа:
Muncho написа:Това значи ли че може например моят блок да се монтира вместо блока на по-мощен двигател?
Като цяло мисълта ми евентуална замяна на двигателя без да се налага цялата процедура през кат и т.н.... просто си запазвам блока върху който е самият номер на двигателя ( в талона на колата е записан сегашния номер ).

Ей това ти трябва за 1.6 --> 1.8 ;)
Изображение
:да: Всичко е така както си го показал,само си обърнал посоката на съединителя. :wink:


Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 558
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: бензинов
Местоположение: в средата на България

Re: Може ли да се раздвижи EV или GZ мотор на голф 2?

Мнениеот kiro rachnata » Чет 18 дек 2014 23:41


След толкова години някой може ли да даде ясен и точен одговор на въпроса на колегата как да се засили GZ/EV ?


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Може ли да се раздвижи EV или GZ мотор на голф 2?

Мнениеот moimoimoi » Пет 19 дек 2014 21:47


kiro rachnata написа:.... ясен и точен .....

приготвяш 4-5 бона и готово,кеф ти 16в,кеф ти компресор,кеф ти турбо зависи колко искаш да го засилиш


Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 558
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: бензинов
Местоположение: в средата на България

Re: Може ли да се раздвижи EV или GZ мотор на голф 2?

Мнениеот kiro rachnata » Пет 19 дек 2014 21:59


Тези 5,6 бона са много и за 20VT.Kато няма какво полезно инфо да дадеш по-добре не пиши!


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Може ли да се раздвижи EV или GZ мотор на голф 2?

Мнениеот moimoimoi » Съб 20 дек 2014 8:14


зависи колко засилване искаш.
да замениш твоя двигател с друг заводски е най-евтино.
ако искаш още ще ти трябват тези 4-5
ти да не си мислиш че от твоя двигател ще остане много ако решиш да става турбо

но от последния ти пост оставам с впечатлението че 20вт ти се вижда върха на сладоледа

може да сложиш спортен вал-200-300лева и да се пусне повече гориво,раздвижно колело
по къса кутия,генерация


Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 558
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: бензинов
Местоположение: в средата на България

Re: Може ли да се раздвижи EV или GZ мотор на голф 2?

Мнениеот kiro rachnata » Съб 20 дек 2014 23:53


Темата не е за смяна на двигател!Впечатленията за сладоледа си ги задръж.Освен последното изречение всичко останало е безмислено!Явно трябва да уточня че се търсят 20/30кс. а не 200/300кс.както ти се иска.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта