Дебитомер за Пасат Б5 98 г. 1.9тди 110к.с.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tishuuu
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 28 мар 2011 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дебитомер за Пасат Б5 98 г. 1.9тди 110к.с.

Мнениеот tishuuu » Чет 05 юли 2012 9:26


Здравейте колеги,

Използвам тази тема, тъй като и аз съм с AHF мотора и съм сменил актуатор, но проблема ми със загубата на мощност не се оправи. Прикачам логовете, които направих вчера - доколкото мога да видя и разбера като гледам 3-ти канал дебитомера е заминал - при искано 850 той дава 470 най-много. Дали е само той или има и още нещо - ще се радвам да чуя компетентни мнения ;)

LOG-01-003-010-011_2___.xls

LOG-01-003-008-010_3___.xls

LOG-01-003-008-011_4___.xls


Поздрави !




Потребителски аватар
Legolas
Мнения: 152
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София и провинцията

Re: Дебитомер за Пасат Б5 98 г. 1.9тди 110к.с.

Мнениеот Legolas » Чет 05 юли 2012 13:16


За чистене на Дебитомер може спокойно да ползвайте това: http://www.valerus-bg.com/details/chem- ... ents/7252/
Изопропанол чза (чиста за анализ, което е предостатъчно за нуждите на фармацията, как ли му пък за електрониката :))

C3H8O М = 60.10 г/мол 1л = 0,800кг

Нали си падам леко химик и е напълно НЕ нужно да давате 10-15лв.(200мл.) за спрей на CRC от Ауто плюс при положение, че срещу 5лв. получаваш Изопропанол 1л. :). Чисти до блясък и не оставя следи. CRC-то е на същата основа, но в метален флакон и марка, затова е и такава цената :D. Хайде успех и си поддържайте дебитомерите чисти. Моя е от старите и трябва да го топя целия, за да изчистя жичката, защото не се разглабя, но за тази цена мога да си го позволя :)


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Дебитомер за Пасат Б5 98 г. 1.9тди 110к.с.

Мнениеот nasko1978 » Чет 05 юли 2012 13:28


Не бързай да сменяваш дебитомер!! :012:
Турбината ти не надува въобще,та затова и дебитомера може да дава ниски стойности.Пробвай да го откачиш, и ако без него работата на мотора е същата,значи си е заминал или окабеляването към него е прекъснато.
Какви точно грешки записва?

:bowdown за Legolas, да определено върши работа изопропанола. :idea:


tishuuu
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 28 мар 2011 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дебитомер за Пасат Б5 98 г. 1.9тди 110к.с.

Мнениеот tishuuu » Чет 05 юли 2012 13:38


@nasko1978

17958 - Charge Pressure: Control Deviation - тази грешка ми я набива постоянно. Като откача буксата на дебитомера и колата тръгва да върви доста по-добре. Не както трябва естествено, но по-добре отколкото със закачена ... :?


Потребителски аватар
Legolas
Мнения: 152
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София и провинцията

Re: Дебитомер за Пасат Б5 98 г. 1.9тди 110к.с.

Мнениеот Legolas » Чет 05 юли 2012 13:50


Дебитомерите на нашите коли по-специално старите 1Z, AHU (като моя) са много скъпи. За мен необяснимо скъпи. 400лв. за дебитомер в Ауто+ за кола на 15 години. Няма нищо общо с на колегата за 198-те лева. Затова чистене, докато се изтърка пластмасата :). Моя държи 847.3 единици, което е доста добре, като сменям и филтъра за 10 000км. два пъти, особено лятото задължително. Не знам как седи въпроса с поръчка на дебитомер от Германия, защото там излиза доста ниска цена около 200лв., което е и нормално за нашите кочини.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Дебитомер за Пасат Б5 98 г. 1.9тди 110к.с.

Мнениеот nasko1978 » Чет 05 юли 2012 23:03


Ами значи оттам може да ти е проблема ,от недонадуване!Просто трябва да се "преслуша" по-внимателно! :да:


tishuuu
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 28 мар 2011 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дебитомер за Пасат Б5 98 г. 1.9тди 110к.с.

Мнениеот tishuuu » Пет 06 юли 2012 8:48


nasko1978 написа:Ами значи оттам може да ти е проблема
- От дебитомера имаш предвид ?

nasko1978 написа:Просто трябва да се "преслуша" по-внимателно!
- Нов лог ли да направя или ?

Мерси предварително :beer


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Дебитомер за Пасат Б5 98 г. 1.9тди 110к.с.

Мнениеот nasko1978 » Пет 06 юли 2012 11:16


Трябва си по-детайлен преглед на вакууми,клапани,турбина ,управление!Логовете ще са ти същите иначе! :012:


Потребителски аватар
Legolas
Мнения: 152
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София и провинцията

Re: Дебитомер за Пасат Б5 98 г. 1.9тди 110к.с.

Мнениеот Legolas » Пет 06 юли 2012 15:28


nasko1978 написа:Трябва си по-детайлен преглед на вакууми,клапани,турбина ,управление!Логовете ще са ти същите иначе! :012:



Като за начало може да си смениш всички вакумни маркучета. Аз така направих преди година, не защото колата имаше проблеми а просто доста бяха поизгорели и не ми се рискуваше да карам така, че не се знае къде и какво ще се случи. На първо време изглежда безобидни нали - някакви си маркучета там, но реално не е така :). Поне ще си сигурен, че от т.А до т.Б маркуча здрав на 100% и тогава нови логове.


tishuuu
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 28 мар 2011 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дебитомер за Пасат Б5 98 г. 1.9тди 110к.с.

Мнениеот tishuuu » Пон 09 юли 2012 15:31


Ако беше маркуч си мисля, че нямаше след като се е появявил проблема да се оправя след рестарт на двигателя. Но мерси за идеята - ще ги имам предвид и тях :) А тази грешка четох, че често се хвърля заради проблеми с N75 клапана. Възможно ли е там да е ключа от палатката :?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Дебитомер за Пасат Б5 98 г. 1.9тди 110к.с.

Мнениеот nasko1978 » Пон 09 юли 2012 15:44


Тишко ,ти беше тръгнал да сменяваш дебитомер,а сега вече "мислиш" дали пък е нужно да си смениш изгорелите и спечени стари вакумни маркучи,а???? :не:
Грешката ти е за пренадуване,ама причини много!Ти ще си поредният ,който ще си смени Н75 без нужда,ама...........


tishuuu
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 28 мар 2011 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дебитомер за Пасат Б5 98 г. 1.9тди 110к.с.

Мнениеот tishuuu » Пет 13 юли 2012 0:30


Причината за загубата на мощност при мен беше тази - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=186249&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B0&start=0. Благодаря на колегата че е споделил за това въпросно клапанче :)

nasko1978, не е лошо човек да мисли ;)


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Дебитомер за Пасат Б5 98 г. 1.9тди 110к.с.

Мнениеот nasko1978 » Пет 13 юли 2012 9:56


Радвам се,че си открил проблема!

Точно това имах впредвид,да се опиташ ТИ да мислиш,преди да действаш на посоки.Опитвам се да давам ,доколкото ми се удава полезни съвети,включително и на теб.Има стотици полезни теми,от които може да научиш нещо. :да:


tishuuu
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 28 мар 2011 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дебитомер за Пасат Б5 98 г. 1.9тди 110к.с.

Мнениеот tishuuu » Пет 13 юли 2012 10:31


Подкрепям ! :да:

Благодаря ти за бързите реакции и отговори, лек ден :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта