Нивото го гледах събота сутринта,всичко точно,събота следобед имах ходене до Метро Пловдив(около 40 км отиване и връщане) карах на климатик,температурата бе 35 градуса,стрелката на уреда отчитащ температурата не е мръднала от 90 градуса,перките и двете тръгват веднага след пускането на климатика.До неделя следобяд не съм палил колата,когато и забелязах проблема-нивото на антифриза бе с около 5 мм над обичайното,отбелязох го с химикал,запалих и нивото се върна на обичайното ниво,отворих капачката- антифриза е чист и бистър,нищо не плува отгоре,докато работеше колата мехурчета не видях.
Тази сутрин нивото си бе на мястото т.е. 5 мм. под отбелязаното с химикала,преди малко я гледах загряла,на 90 градуса си пусна перките...

ами това е,какво правим оттук нататък

А ,забравих да пиша,че имам теч на антифриз от тройника под вакуум помпата,но тъй като е съвсем лек и почти не се отразява на нивото засега не съм го оправил,но това едва ли има значение.