
Избор на пасат б5 - б5 1.9 тди 110-116-131
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Избор на пасат б5 - б5 1.9 тди 110-116-131
колеги спрял сам се на пасат б5 и сам пред голяма дилема какво а избера пасат б5 1.9 тди 110-116-131 пс предпочитам да е 4 MOTION но като чета темите по форума още повече се обърквам в избора
помогнете малко в избора колата ще се ползва за семейни цели

- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: дилема при избор на пасат б5
избери запазен автомобил
- stefan4o
- Мнения: 19284
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: дилема при избор на пасат б5
131 малко трудно в купе на Б5. Но иначе са ми казвали, че имало такова животно заводски, но явно са малко бройки. Т.е. изборът ти се свежда до 110 или 115к.с. Аз бих заложил на 115 поради по-високият върт.момент. Но все пак състоянието на конкретна кола е най-важното в случая, а не това дали е 110 или 115к.с. 

- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: дилема при избор на пасат б5
dlug написа:избери запазен автомобил
досега сам карал само и единствено бензонов мотор и въобще не съм в час с дизелите

- stefan4o
- Мнения: 19284
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: дилема при избор на пасат б5
basata-user написа:запазен външно лесна работа но повече ме интересува мотора
При изборът не е лошо да вземеш някой, който е в час да погледне и той. Че иначе може да ти се струпат няколко неща за смяна наведнъж и да ти дойде нанагорно.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: дилема при избор на пасат б5
stefan4o написа:basata-user написа:запазен външно лесна работа но повече ме интересува мотора
При изборът не е лошо да вземеш някой, който е в час да погледне и той.
има ваг-ком но какво да гледам по него на дизел ако може малко инфо мерси

- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: дилема при избор на пасат б5
Съединител,турбо и тн...
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: дилема при избор на пасат б5
Dead man написа:Съединител,турбо и тн...
ако може някой да сподели как да проверя съединителя и турбото

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: дилема при избор на пасат б5
За съединителя внимавай да няма вибрации по скоростния лост. Когато караш обърни внимание на това, особено между 1500 и 2000 оборота. Турбото за да го провериш истински, трябва да го свалиш. 

- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: дилема при избор на пасат б5
hooligan_sk написа:За съединителя внимавай да няма вибрации по скоростния лост. Когато караш обърни внимание на това, особено между 1500 и 2000 оборота. Турбото за да го провериш истински, трябва да го свалиш.
s vag-kom немога ли да видя налягането което прави и да преценявам

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: дилема при избор на пасат б5
Не е показателно. Може да е перфектно всичко и утре да ти пренадуе или даже да спраска ос. Освен това няма как да видиш на ваг-ком колко масло "изтича" през него и какъв е луфта на перките. От друга страна може нонстоп да забива като го тестваш, а да си е добре самата турбина. 

- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: дилема при избор на пасат б5
hooligan_sk написа:Не е показателно. Може да е перфектно всичко и утре да ти пренадуе или даже да спраска ос. Освен това няма как да видиш на ваг-ком колко масло "изтича" през него и какъв е луфта на перките. От друга страна може нонстоп да забива като го тестваш, а да си е добре самата турбина.
с една дума вързан чувал


- samo_pechka
- Мнения: 8950
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: дилема при избор на пасат б5
Добре си се насочил колега!
Чудесен избор за кола , комфортна и проходима . Аз много съвети не мога да дам . Донякъде нещата са и малко или много и до късмет.Отиваш с човек на самите огледи,така вероятността да "изпуснеш" нещо , което не е наред намалява.Огледай купето за удари, фуги и пребоядисвания.Салона за "съответствие" с километража на колата (волана, педалите, маншона на скор. лост, колана дали се прибира.Изпробвай всички копчета дали работят, климатика, дори и парното дали топли.Задължително я покарай.Ако може и по калпав с дупки път.Ослушваш се за шумове.Огледай гумите за непривично износване.Огледай разш.казанчето на охл. течност-антифриза трябва да е с бистър цвят и да няма "примеси" . Купуваш по-запазената .Леко изпушване при по-рязко ускорение е нормално,но не трябва да пуши бяло или да мирирше на нафта!Съединителя усети как отделя , непривични шумове.Пробвай задната скорост как е .Пипни саждите в ауспуха - трябва да са сухи , да няма мазно. При самото запалване на мотора-трябва да работи равномерно без "притрисане".Демферната шайба на кол.вал не трябва да има и най-малкото "биене"!! .Погледни фрайлауфната ролка на алтернатора- дали стои прахозащитната капачка на нея- няма ли я там, е показател ,че скоро ще се купува нова ( често дефектирва при липсата и).Самото табло - всички уреди и лампички (според екстрите) трябва да работят !За моторите - не искам да давам мнение за какъв да е - с роторна ГНП или ПД .Форума е пълен с коментари по въпроса
В заключение - желая ти успех в търсенето !Имай в предвид, че все пак не купуваш нова кола, няма начин да няма забележки , но да не са фрапантни.


- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: дилема при избор на пасат б5
благодаря за съветите колега ще са ми от полза 

Последна промяна от gr_kanev на Сря 11 юли 2012 8:44, променено общо 1 път.
Причина: ненужно цитиране - прочети http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=4&t=11939 (особено последният пост на dobrin)
Причина: ненужно цитиране - прочети http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=4&t=11939 (особено последният пост на dobrin)
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: дилема при избор на пасат б5
колеги май се насочих към ауди а4 комби 2002 г. 1.9 тди 116пс има ли някои наблюдение над тази кола 

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта