-гумички на клапани
-семерина колянов вал
-гарнитура картер
- или отваряне на главата и смяна на сегменти
Благодаря Ви предварително!


muns61 написа:Да разбирам ли, че при нормално каране няма загуба, а само след пържене на магистралата?
nebeto написа:иди на канал и я погледни хубаво отдолу да се убедиш,че не тече от някаде.
keymaker написа:А възможно ли е маслото да е ментак,аз така след почти основен ремонт(без шлайф на вал и цилиндри) за 4к долях останалите 1,1л,от 5 литровата туба Castrol mileage.По препоръка на познат сипах друго масло със сигурен произход и след 10к източих колкото сипах(3.9 л)
IvoG написа:Доста странно наистина, при висока скорост лятото температурата на маслото се дига доста и почва да го папа, но пък ако е така при теб ауспуха трябва да е яко омазнен защото 1л за 1000км си е бая. Провери семерингите и гарнитурите които си сменял скоро, защото ако наистина ти гори 1л то би трябвало и видимо да пуши.
От кога почна да харчи толкз масло?
IvoG написа:т.е. преди ремонтите не си имал проблем. Ако е така най-напред провери там където е пипано последно.

ABF95 написа:Аз карам АБФ от 6г. сега съм с Мотул 15W50 и не съм убеден в твотето масло. Случвало ми се е да го губя от смереинги на валовете/там винаги хвърля/. Имай впредвид, че ако поддържаш скорост над 130км/ч поне при мен температурата на маслото нараства главоломно. При тези температури минаваш 100 градуса на маслото за нула време вероятно изтича от някъде.Иначе щеше да пуши и да мирише, все пак това не е малолитражка и като го вкараш в обороти щеше да изпуши. Според мен е това имаш теч. Лошото е, че на място може да не тече, а само когато има по-високо налягане на маслото при движение с по висока скорост.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта