Добро утро Vw маниаци. Вчера разглеждах мобилето за дизелови пасати като моя от профила и установих разлики в помпите. От ровенето в интернет разбрах ,че имало 3 вида помпи като някой с автоматичен авансатор , с климатик , ЕГР включване , Бууст пин / LDA / и др. Най-кофти помпата, пишат хората , е тази без бууст пин и ЕГР задвижване. В случая тази помпа не променяла доставката на гориво при налягане на турбото, а го държала в граници на ниско налягане от турбото. Турбочарджера бил само за редуциране на вредните емисии.
Възможно ли е да се сложи на такава еко помпа бууст пин от 1.6 тд помпа понеже дори помпите 1.9 с бууст пин не били еднаквис 1.6 - http://www.prikachi.com/images/764/3535764a.jpg ?
Справка - The same engine as installed in a Jetta '91 Eco Diesel. The Eco diesel has the turbocharger, but the injection pump lacks the boost pressure aneroid used in the regular TD. Instead maximum fuel delivery has been tuned down to stay below smoke levels at low boost.
Снимка на нормална помпа за ТD : http://images04.olx.pl/ui/3/86/60/46488660_9.jpg
Снимка на кофти еко помпата без бууст пин - http://img219.imageshack.us/img219/7259/img0002cc.jpg



ЕCО помпа на 1.9 TD
- tremendous
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Пловдив
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта