
http://kyrsy.snimka.bg/automobiles/polo ... 86.4447050



Сток тотален, даже радиото от снимките го сложих аз, а там имаше 1 пластмасова капачка, колата дори нямаше 1 колона. Съответно първата ми работа беше да сложа 2 бр. 8.5 см Hertz отпред и 2 Елипси Elite отзад



Крайно проходно гърне, много приятен звук вадеше

Би-ксенон Luxima




Така си го карах до 2010 година, когато сложих Pioneer UB-50, + 10" басче и Елипси JBL GTO927 . Лятото на 2010 взех тъй желаното окачване Та-техникс 40 на 40, и бели мигачи


монтажа,

Снимка от Калояново 2010 С част от Polo Team



Още тогава съжалявах, че не взех 60 на 40


Мина ми манията по бръмчащо гърне и си направих нова генерация на 45мм цялата с крайно оригинално гърне.
Края на 2010 година се сдобих с заден мост от G40 с монитрани на него дискови спирачки от голф 2 ГТИ. Спирането се подобри значително. С малко модове накарах и ръчната да работи, е да на 25 % ама поне държи нещо. Смених предното стъкло с такова със сенник.
2011 година се сдобих с капак за клапани от 6н и започна полиране ..

Mалко преди да го сложа, ми излезе пък по-добра оферта, капак за клапани от G40 garage.php?mode=view_image&image_id=27769
След което смених 14ките (след дълга служба ) с 13 ки Borbet Car fashion 7j et 25, с гуми 175/60/13 и 195/55/13




Джантите бяха с много захабени бордове и боя, и тази зима започна тяхното освежаване, търгане на целите до алумин, след което полиране на бордовете и пръскане на средата с Kawasaki Green Lime



С нови предни 165/55/13 и задни 175/60/13 (догодина и тях ще сменя с 165/55/13)
И капачки


Деня преди Крушуна смених и окачването вече с 60/40





Следващото което колата ще се сдобие са оригинални G40 Стопове черно червени. В момента пътуват от Германия

Идеята ми е OEM Look. Има още някой неща, които да дооправя и боя


