Избор на Sharan

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
FEN-SNARAN
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 16:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Germany

Избор на Sharan

Мнениеот FEN-SNARAN » Пет 01 юни 2012 16:42


Здравейте,
От доста време ги харесвам тези ванове и вече твърдо съм решен да заприходя един. Понеже съм решил да е до 9-10 000 лв. Ще ми се да е автомат. В Германия ще се ползва, май ще трябва и да е бензинов /заради TUV т.е. стикерите/ . Та въпросите ми към вас са няколко.
1. Имат ли проблем с автоматичните кутии ?
2. С какъв мотор да гледам да е. При вариант бензин и при вариант - дизел.
3. Понеже съм и риболовец, често ще му се налага да гази и в кал. Та и за там предложения. :D

Благодаря предварително.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13539
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Избор на Sharan

Мнениеот kris11 » Пон 04 юни 2012 20:11


Първо си определи модела / до 2001/10.2000/- оттам цената и след това бензин или дизел.
Колко км пробег ще имаш за 1 г.?


FEN-SNARAN
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 16:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Germany

Re: Избор на Sharan

Мнениеот FEN-SNARAN » Сря 06 юни 2012 17:10


Колега прочети ми пак поста ако обичаш. :idea: Аз ако съм решил кой да е модела нямаше да питам за съвет :idea:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13539
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Избор на Sharan

Мнениеот kris11 » Сря 06 юни 2012 21:09


FEN-SNARAN написа:Колега прочети ми пак поста ако обичаш. :idea: Аз ако съм решил кой да е модела нямаше да питам за съвет :idea:

От година зависи цената .Каква сума си заделил ?? Оттам тръгваме за моделно семейство и после гориво.
Аз предполагам : за Германия модела след 2001г - поради проблеми с ТЮФ а . Ако е с БГ регистрация става и по-стария модел , които са много по-евтини.
заГермания дизела май е за предпочитане , а за БГ бензин + ГИ, поради супер качеството на нафта и бързото скапване на турбо и ЕГР


Потребителски аватар
Special mk3
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
Автомобил: Vw Golf Mk3
Двигател: TDI
Местоположение: Видин.
Контакти:

Re: Избор на Sharan

Мнениеот Special mk3 » Сря 06 юни 2012 21:13


Където и ще да го караш си вземи Дизел ще се родиш.Мое мнение :да: :012:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13539
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Избор на Sharan

Мнениеот kris11 » Чет 07 юни 2012 20:04


Jetta Sport написа:Където и ще да го караш си вземи Дизел ще се родиш.Мое мнение :да: :012:

Да бе цена на турбо и ЕГР се върти някъде около 1800-1900 лв. Гърмял съм турбо на 52000 км на реални км кола.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19284
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Избор на Sharan

Мнениеот stefan4o » Чет 07 юни 2012 20:12


kris11 написа:Да бе цена на турбо и ЕГР се върти някъде около 1800-1900 лв. Гърмял съм турбо на 52000 км на реални км кола.

Не е много честно да сравняваш Опел, на който му е гръмнало турбото с ФВ. Не че нещо, ама да заклеймяваш турбо-дизелите заради един Опел с дефектирало турбо звучи леко несериозно. На такова масивно и тежко купе съм почти с две ръце за дизелов мотор - по възможност 130-коньов. Ако говорим за бензин - мисля, че е удачен 1.8Т или 6-цилиндровият вариант. Но лично аз бих предпочел дизеловият, щом става дума за каране на НЕалтернативното гориво - с което колата е от завода.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13539
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Избор на Sharan

Мнениеот kris11 » Пет 08 юни 2012 21:13


stefan4o написа:
kris11 написа: Не е много честно да сравняваш Опел, на който му е гръмнало турбото с ФВ. .

Прав си , то и мотора не е на Опел , а на Фиат. макар , че доста Доблота се движат по пътищата.
И все пак има и тука темички за скапани турбини на VW .

Вана не е за състезания , а за спокойно каране. Особено ,ако има пътници никак не е приятно лашкането . Висок е и не му се нрави вземане на oстри завои с висока скорост. Тука няма пътища за високи скорости -80-120 макс с тия трапища , дупки, пропадания , язовири.
ОФФ вчера ходих до Бургас и застигнах доста марширутки - карат леко без резки завои и накланяне , без резки спирания и ускорявания - мое наблюдение


ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор на Sharan

Мнениеот ila » Пон 25 юни 2012 10:54


За да не отварям нова тема по въпроси за шарана искам да питам удобни ли са седалките, особено предните защото ми изглеждат по-малки от тези на голфа. Та ако ги сравняваме с голфовите има ли разлика в размера и формата и от там удобството. Освен това всички седалки взаимнозаменяеми ли са или всяка се поставя на определено място?


Потребителски аватар
Special mk3
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
Автомобил: Vw Golf Mk3
Двигател: TDI
Местоположение: Видин.
Контакти:

Re: Избор на Sharan

Мнениеот Special mk3 » Пон 25 юни 2012 11:03


За комфорт на вана просто да не се говори нали за това е ван за дълги пътувания да е удобен и комфортен а не да слезеш след като си минал 200км и да те боли гърба.
и Това за турбините е пълна глупост.Вановете 2ра ръка навсякъде си ги карат никой не го е купил за да като го продава да е на малко километри а за да си върши работа и 250х км са напълно нормални при покупката ако е с сервизна история и е закупен от първи собственик гарантирано ванчето ше ти служи вярно а като го вземеш не го ли прегледаш хубаво после патиш.Винаги трябва да имаш и малко късмет и ще се отвозиш имам познат взе Sharan от България нов внос на 300х км Помпа дюза мотора и в момента си го кара и му върши работа всекидневно а вече е минал 400х км отдавна така че...
Избери дизеловия вариант а и щом ще го караш в чужбина няма да имаш грижи.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8947
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Избор на Sharan

Мнениеот samo_pechka » Пон 25 юни 2012 11:14


В Германия данъка на дизелови автомобили( от 3 години нагоре) е доста голям и си е цифра :!: И ако не изминаваш с този Шаран поне 25 к.км. на година става безсмислено. Отделно и стикерите за Еко зоните - дават зелени и на 20 годишни коли (бензинови) , а на дизелови - ако нямат ДПФ-филтри -рядко жълти, за зелени не говорим. Т.е. с колата де факто не можеш да спираш в градовете и се плащат глоби.


angel4e7u_wee
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 15 юни 2011 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Love4

Re: Избор на Sharan

Мнениеот angel4e7u_wee » Чет 12 юли 2012 16:09


Без много философии ,Шаран 1.9 ТДИ 90 коня "само да не е дюза помпа" това е твоята кола :) данъка е нормален , разхода е малък , ти както казваш че ходиш по риба дизела с предно предаване е супер, а ако искаш 4х4 вече си търси бензин


Потребителски аватар
X_ZONE
Мнения: 98
Регистриран на: Съб 03 сеп 2005 14:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на Sharan

Мнениеот X_ZONE » Съб 14 юли 2012 23:29


angel4e7u_wee написа:Без много философии ,Шаран 1.9 ТДИ 90 коня "само да не е дюза помпа" това е твоята кола :) данъка е нормален , разхода е малък , ти както казваш че ходиш по риба дизела с предно предаване е супер, а ако искаш 4х4 вече си търси бензин

Ако е "дюза помпа" ,какво следва колега ,може ли малко по подробно да ни обясниш ,че от 2 години карам Sharan PD и ми е много интересно?
И искам още да те питам ,карал ли ПД кола на нормални километри?


angel4e7u_wee
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 15 юни 2011 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Love4

Re: Избор на Sharan

Мнениеот angel4e7u_wee » Нед 15 юли 2012 2:25


Ами двигатела дюза-помпа е много осложнен на всеки клапан има отделна помпа която впръсква гориво и налягането не винаги е еднакво на всичките цилиндри.Апък "Комън Рейл" от 1 помпа вкарва на всички клапани и на всички цилиндри налягането е еднакво :) Така мисля аз :)


Потребителски аватар
X_ZONE
Мнения: 98
Регистриран на: Съб 03 сеп 2005 14:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на Sharan

Мнениеот X_ZONE » Нед 15 юли 2012 9:27


Както разбирам нямаш опит с ПД моторите а само си чул слухове и после си писал в форума.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Miki и 46 госта