Смяна:табло с часовник->оборотомер Golf II
					Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
	Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Смяна:табло с часовник->оборотомер Golf II
На Г2 таблото ми е с 4асовник а е 1.8 пьлна инжекция и искам да го сменя с табло с оборотомер.Интересужа ме кьде трябва да свьржа оборотомера и евентуално при какьв маистор трябва да отида и дали много ще ми дерне кожата?Предварително мерси!!!
			
									
									- vaskoto1
 - майстор Падна ли ми!
 - Мнения: 11995
 - Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
денчев ако си бензин се връзва към ниското на бобината-тя се разрежда 2 пъти за всеки оборот на мотора и оборотомера ги брои и показва.
ако си дизел поради липса ма бобина-към алтернатора за да брои все пак нещо.
гледам че си от плевен-ако имаш път накъм софия се обади.
а иначе би трябвало ако си бензин просто да го плъгнеш и да заработи-предвидено е в инсталацията.
			
									
										
						ако си дизел поради липса ма бобина-към алтернатора за да брои все пак нещо.
гледам че си от плевен-ако имаш път накъм софия се обади.
а иначе би трябвало ако си бензин просто да го плъгнеш и да заработи-предвидено е в инсталацията.
- Жоро Делчев
 - BBS Collector
 - Мнения: 2964
 - Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
 - Автомобил: Golf GTI16V
 - Двигател: ABF 1994
 
обороти
Не може пълна инжекция да е с чисовник.Слагаш новото  табло и оборотомера си почва,аз така напраих.Смених си таблото с такова от 1,8моно и оборотомера си тръгна...
			
									
										
						- NovobranecGT
 - Мнения: 2831
 - Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Русе
 
- driver
 - Мнения: 2033
 - Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
 - Автомобил: diesel
 - Двигател:
 - Местоположение: Стара Загора
 
NovobranecGT написа:Ръгаш буксите от старото табло направо в новото, би трябвало да заработи без да пускаш никакви нови кабели....
Така става при положение, че ги има двете букси /черна и бяла/! Ако е само с тази на километража няма да стане /ако не се лъжа черната е на километража ,а бялата за оборотомера или часовник/.
- 
				mad_doctor
 - Мнения: 743
 - Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
- driver
 - Мнения: 2033
 - Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
 - Автомобил: diesel
 - Двигател:
 - Местоположение: Стара Загора
 
P.S. - Това сигурно ли е, че на някой Голфове има само едната букса? Защото аз все си мисля, че пак ще са две, но едната ще е с по-малко кабели...[/quote]
Мой приятел имаше Голф2 1.8 mi RP `88 г. и таблото му беше с една букса / цялото беше некво странно - на мястото на часовника имаше един кръг с бели чертички по края?!
: / Обаче си смени таблото с такова с оборотомер, не знам как го направи.
			
									
										
						Мой приятел имаше Голф2 1.8 mi RP `88 г. и таблото му беше с една букса / цялото беше некво странно - на мястото на часовника имаше един кръг с бели чертички по края?!
- 
				mad_doctor
 - Мнения: 743
 - Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
- vw_golf_2_Memphis
 - Мнения: 3836
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
...
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 22:09, променено общо 1 път.
									
			
										
						вече си свърших работата сам, благодаря все пак, ако някои има такъв проблем да ми се обади, ще му кажа колко е просто, но да знаете че не става само да сложиш буксите, има и други тънкости
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от nikonti на Нед 28 юни 2015 11:51, променено общо 1 път.
									
			
										
						Колеги имам следният проблем, сложих новото табло с оборотомера, всичко за сега работи с изключение на диода които показва ако имаш проблем с маслото. След като запаля и покарам малко святка е зумера започва да писка, мисля че има някакво несъответствие щото новото табло е от ТД а моя голф си е чист дизел, доколкото знам ТД има два датчика за мослото, а при мен е само един, ако някои има някаква идея за разрешаването на този проблем моля нека да ми каже. Знам , че ваското1 ги разбира тия работи и ще чакам да ми предложи някакво решение.
			
									
										
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта
			   

