AFN забива турбо - H75 ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
garsona
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
Двигател: ATJ F18B2

Re: AFN забива турбо - H75 ?

Мнениеот garsona » Пет 13 юли 2012 0:30


Ами ако актуатора е износен и запича оста или пък вакума му изтърва вътре мембраната , да пробва с уста и маркучето за вакума да засмуче и да види ако изтърва вакум ще се върне в долно положение или пък ако върви трудно или не върви изобщо ?




s7anislav40
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 28 юни 2013 19:30
Автомобил: VW GOLF-4
Двигател: AHL 1999

Re: AFN забива турбо - H75 ?

Мнениеот s7anislav40 » Вто 10 сеп 2013 14:28


Колеги по метода на магистралата нали за да се изчисти турбото трябват обороти и скорост на магистралата как да я изчистя аз моята като тя на 150-160 ми го прави това забиване ако направя една магистрала Варна-Шумен-Варна около 180 км се сабират с тази скорост 150(на 160 вече е забила може и по-рано) дали ще има ефект някакъв. И как може да се разбере дали самият проблем е в геометрията на турбината или е в този клапан Н75?


Потребителски аватар
vw_derby
Мнения: 1323
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 19:57
Автомобил: audi a4
Двигател: AFN

Re: AFN забива турбо - H75 ?

Мнениеот vw_derby » Вто 10 сеп 2013 15:05


Провери турбо пътищата дали са здрави , да не изпуска от някъде .
С много майстори съм говорил , качвал съм колата на ваг , бош и т.н. и ти казват някакви греши и до там . Стигнал съм до извода , че тукашните майстори не разбират от автоматици , турбини и електроника . Чистил съм : турбина , егр , колектори , турбо пътища , кулер и др. Сменил съм всички вакууми . ИЗВОД : работи без да забива 2-3 мес . ,ОТПУШВАНЕ/ПРОДУХВАНЕ : каране по магистрала над 160 км.ч. в продължение на 10-20км .Колата няма проблеми по 6-7мес след това.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Re: AFN забива турбо - H75 ?

Мнениеот Scarchu » Вто 10 сеп 2013 15:43


Ринга на геометрията много лесно се разбира дали е обърнат: трябва ти огледалце, фенерче и трета ръка. Понеже и при мен бе обърната след чистене, ако не си пипал стоп-болтчето, палеца, който движи ринга вътре няма да стига до въпросното стоп-болтче. Ще му остават около 2 милиметра ама колкото и да го напъваш - няма да стигне.
След като си завъртях ринга - лостчето вече почна да стига без проблем до стоп-болтчето и всякакви проблеми, които имах като вас - изчезнаха :)

П.С.: Ринга ми бе обърнат при почистване на геометрията от виден форумен майстор, но няма да му споменавам Името или пък ника, защото това се случи преди година и малко и за това време човека може да се е научил.

П.П.С.: Това е правиялният начин на монтаж на ринга:
Изображение


Потребителски аватар
sharik
Мнения: 84
Регистриран на: Съб 22 дек 2007 22:43
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF 1994
Местоположение: Русе

Re: AFN забива турбо - H75 ?

Мнениеот sharik » Нед 15 сеп 2013 15:44


Здравейте аз също имам този проблем с моя голф само че 1z мотор на 120км/h забива като го угася и запаля пак тругна но при достигане на тази скорост пак забива. На VAG-COM ми изписа грешка блок управление турбо компресор. Турбината ми е без променлива геометрия и така и не съм открил проблема все още. Нещото което ми направи впечатление е че има разлика от температурата на двигателя при по студен двигател турбото спира да надува при около 160-180км/h, а когато загрее при 120км/h. Пробвах със смяна на дебитомер но никакъв ефект нямаше.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта