Здравейте, след демонтаж на газовата бутилка в моят автомобил VW Golf 3 1996 при възстановяването на електрическата верига в първоначалния и вид останаха някой важни звена от нея, които не са ми съвсем ясни.Едното е жичката отиваща към контактния ключ, която в момента съм защипал с един от бушоните.Бих желал да запоя този проводник на правилното място, а не да "взимам" ток чрез този индиански способ.
Затова искам да ви попитам попадали ли сте на по-опростена ел.схема по която бих могъл да се ръководя и да възстановя и препипам кабелите от и до всеки бушон.Имам таблицата с предназначението на всеки от бушоните, но това си е отделно.
В момента радио-касетофона ми може да работи и без да е мушнат контактния ключ.
Това нормално ли е да е така?И черпи ли се ток от касетофона, ако е изключен и при неработещ двиател? Прекъсване на 12 V до касетофона трябва ли да има и през контактния ключ ли минава или през таблото с бушоните?
Благодаря.
Ел. схема за прекъсване на 12 V до касетофона.
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 22:27
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: ABS 1994
- Местоположение: Габрово
Re: Ел. схема за прекъсване на 12 V до касетофона.
Колега дали да минава през клуча или не за мен е личен избор,а дали ти черпи ток при загасен двг. зависи от касетофона има ли памет или не
Re: Ел. схема за прекъсване на 12 V до касетофона.
всеки касетофон има памет,но не черпи такова количество,че да ти стопи аку-то.ако примерно оставиш панела щракнат касетофона седи в някаква готовност,и черпи малко повече,но ако е изваден е пренебрежима консумацията.това дали е с памет или не зависи от това дали е вързан единия + на контактния ключ (за самото пускане - обикновено червен кабел),а този за паметта се връзва към акумулатора,за да може да помни станциите докато не се откачи акумулатора,а не като извадиш ключа да се губи всичко,и всеки път пак и пак 

Re: Ел. схема за прекъсване на 12 V до касетофона.
Да, но все пак ще ми бъде от полза една снимка на бушоните в ел.таблото на някой голф 3, с добавена легенда - спациално за проводниците от и към акумулатора и контактния ключ.Колата е с имобилайзер и аларма.Чист бензин.Благодаря.
п.с. - ще проверя дали помни станцийте на радиото и кога ги изтрива;
п.с. - ще проверя дали помни станцийте на радиото и кога ги изтрива;
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 22:27
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: ABS 1994
- Местоположение: Габрово
Re: Ел. схема за прекъсване на 12 V до касетофона.
Колега kr1s0 имах предвит,че когато си купиш кола от автокъща(джамбазите)и "случайно" има касетофон не е задължително да има памет.За 20-30лв. какъв да бъде.
Когато купувах колата беше с касетофон не от ментетата,а хубав с памет и пак ми падаше аку-то,защото бяха разменени захранването и паметта.Незнам дали от това беше,но след размяната нямам все още такъв проблем-аку-то не знам на колко гоини беше.Консумацията е около 0.10ам.но не съм сигурен
Когато купувах колата беше с касетофон не от ментетата,а хубав с памет и пак ми падаше аку-то,защото бяха разменени захранването и паметта.Незнам дали от това беше,но след размяната нямам все още такъв проблем-аку-то не знам на колко гоини беше.Консумацията е около 0.10ам.но не съм сигурен
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ел. схема за прекъсване на 12 V до касетофона.
kr1s0 написа:всеки касетофон има памет,но не черпи такова количество,че да ти стопи аку-то.ако примерно оставиш панела щракнат касетофона седи в някаква готовност,и черпи малко повече,
Хич не е така.Явно си нямал среща с циклещ процесор идърпаш около0,2А ток при свален панел.Особено зимата след як студ доста Диви,Елити и подобни са така.Някои имат светодиод под панела и се вижда не как примигва рядко , ами направо почти свети непрекъснато
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Ел. схема за прекъсване на 12 V до касетофона.
На ментаците дори крайното стъпало в "стенд-бай" дърпа около 160 мА!
-
- Мнения: 1178
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: 1.8mi AAM 1993
- Местоположение: Асеновград/ Пловдив
- Контакти:
Re: Ел. схема за прекъсване на 12 V до касетофона.
kris11 написа:kr1s0 написа:всеки касетофон има памет,но не черпи такова количество,че да ти стопи аку-то.ако примерно оставиш панела щракнат касетофона седи в някаква готовност,и черпи малко повече,
Хич не е така.Явно си нямал среща с циклещ процесор идърпаш около0,2А ток при свален панел.Особено зимата след як студ доста Диви,Елити и подобни са така.Някои имат светодиод под панела и се вижда не как примигва рядко , ами направо почти свети непрекъснато
Ами точно с Дива съм и няма никакви проблеми. Панела си ми седя цяла зима щракнат и си показваше часовник на стендбай дори. Най-много мразя да се кача целия в сняг и премръзнал и да се измъчвам с поставяне на панели

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта