. Всичко вървеше добре докато не дойде време да се отдели турбината от топлата част (колектора)
Няма вадене. Така беше запекъл и от блъскане ето какво се получи 

После добре че един колега имаше две счупени от Ауди А4 110к.с. и ми ги даде за да видя ако има вариант да сглобя моята.

само че се оказа едната която можеше да се използва със по-голям отвор и перка на студената част и реших да го сложа заедно с перката на моята турбина, но не знам дали няма да се окаже проблем после. Ако някой знае нещо по въпроса да пише.



Утре пътува за баланс до Реал Турбо в Пловдив и в други ден може и вече да е на Голфа. Дано няма проблеми с баланса. Питах в София, но тея там са големи .............. , а като звъннах на колегите им в Пловдив ме изслушаха и ми се сториха доста културни хора и най-вече земни.

Даде ми един приятел две прецакани турбота и от едното взех периферията, охльова и перката на студената част и ги сложих на моето турбо, отидох при един майстор стругар в Самоков и ми замери оста и втулките за да видя коя ще пасне по-добре. Моята аксиален луфт нямаше никакъв, а съвсем малък радиален, който почти на се долавя. Майстора каза че новите втулки са били от по здрав материал от старата. Сложих средната по диаметър, че едната беше много плътна, а другата много хлабава, та сложих средната. Дано е добре.



