проблем със оборотите на пасат б3
- Bobko81
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:11
- Автомобил: Skoda Fabia I 1 4 16V
- Двигател: AUB
- Местоположение: Видин
Re: проблем със оборотити на пасат б3
Благодаря за бързите отговори ще го пробвам това със съпротивлението и ще сменя въздушният филтър той е на около година и на не повече от 8хил. км. но да не забравяме,че сме в България.Аз по принцип паля на газ с изключение на големите студове така че сигурно няма да има проблеми с паленето.
- Bobko81
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:11
- Автомобил: Skoda Fabia I 1 4 16V
- Двигател: AUB
- Местоположение: Видин
Re: проблем със оборотити на пасат б3
Вчера сложих едно съпротивление 470 Ома както каза колегата radotom и веднага оборотите паднаха но след 5 км. каране пак оборотите започнаха да се вдигат.Искам да кажа,че не се вдигат на място ами при каране при 2500-3000 об.мин. след изключване от скорост падат бавно и стигат до към 1600 и така остават започвам да си мисля,че стъпковия мотор се е зацапал или е заминал.Ще сваля моното за да видя да не се е задънила дроселовата клапа или да не се е скъсал тампона.Не съм разглобявал там никога но гледах други постове и мисля,че няма нищо сложно.
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
- Автомобил:
- Двигател: CAYB ++130кс
- Местоположение: varna
Re: проблем със оборотити на пасат б3
При мен също вдига оборотите след палене на вече загрял двигател и също така напоследък при каране с по-високи скорости разбирайте по-високи обороти. Когато примерно вдигна 140км/ч при изпреварване или на магистрала след като освободя педала на газта без да изключвам предавката то колата продължава да ускорява скоростта.Неприятно е когато се кара при натоварено движение. Все едно има клеясване на механизмите от педалите към моноинжекцията и тя не следва командите подавани с педала. Същото го прави и в градско каране. След като запаля на топъл двигател, рязко се вдигат оборотите, включвам на първа двигателя временно сваля оборотите си, натискам съединител за втора предавка тогава докато е без скорост оборотите се вдигат пак значително, при зацепването на втората предавка оборотите се намалят но когато отнема педала на газта колата продължава да ускорява на втора а и е доста неприятно в градски условия. Сменях въздушният филтър с нов имаше подобрение за малко и после пак, почистих отново въздушният филтър но този път нямаше даже временно подобрение. Замерваха ми температурният датчик и се установи че е добре. Колата иначе върви доста добре и на газ и на бензин, без прекъсвания, и ми дава добри показания за разхода 9.3л газ/100км. при магистрално каране с около 120км./ч и изпреварвания до 150-160км/ч. Вероятно разхода би бил и по-малък ако оборотите бяха в нормалните си състояние през целият път. Какви са разходите при монтажа на моторчето за празен ход и има ли някакви евентуални важни неща които трябва да се съобразят ?
Re: проблем със оборотити на пасат б3
преглед на мап сензор, или преглед на маф сензор, едното е алтернатива на другият вид, същите не дават коректни стойности и неизписват грешка на диагностика
- djfunnyman
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 16 мар 2010 23:30
- Автомобил: passat 1.8i 79kw
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Варна
Re: проблем със оборотити на пасат б3
колата е 1.8i 107коня PF като я запаля на студен двигател и гасне втори път като я запаля държи ниските обороти но като тръгна и спря на светофара и пак гасне някои път като я запаля след това и пак гасне докато стигне към 40-50 градуса няма проблем смених температурния датчик за компа същата работа
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта