Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
- samo_pechka
- Мнения: 8459
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Който не разбира от коли , си купува кола-еднодневка .Концепциите на прозводителите на автомобили след 96-98 год.,са да правят коли , които да "изкарат" , докато са в гаранция. След това -друга !Един омагьосан кръг ! Няма го онова качество и материали , всичко е евтина пластмаса и пълна имитация
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Реших малко да попиша за този прекрасен автомобил след известно време прекарано с него.
По окачване смених почти цялата предница. Самото окачване е просто тип МакФерсън с долен носач и горен тампон с аксиален лагер.
Носач Bilstein около 100лв. Самия носач е почти невъзможно да се повреди, но шарнирния болт, който всъщност сдава багажа е капсулован за него. Може да се рециклират носачите като се подменят шарнирите от специалист, но при цена на нов от 100лв реших, че това ще е нерентабилно.
Тампон МакФерсъм комплект с лагера Bilstein около 80лв
Прахозашитен комплек около 60лв - това е и за 2-та амортисьора. Прахозащитините маншони е добре да се подменят преди да се скъсат защото се пълни лагера на тампона и заминава бързо.
Препоръчаното масло е 5W40 505,00.
Много е важно да се следи за състоянието на спирачната течност защото на тези коли специално им заминава помпата. Самата спирачна помпа се наложи да я сменя заради смесване на DOT3 и DOT4 спирачна течност от предишния собственик, което беше образувало една желеподобна субстанция, която подозирам беше съсипала уплътненията.
Спирачната помпа не можахме да я открием и затова се наложи да сложим от А8, която има разлика в щуцерите.
Цената на помпата е около 200лв.
Тампоните на двигателя са маслени с датчици и ако са сменени с гумени както е при мен при загрял мотор и вече паднали обороти може да започне да полюшква колата. Оригинален маслен тампон е около 300лв(те са 2), но разликата в комфорта е огромна. Това е една смяна която престои да направя.
За момента имам грижи с ABS-а като предстои една пълна диагностика за да видим къде е проблема.
Колата ако е седяла на много горещо и особено ако е тъмна текстилния бандаж на повечето снопове от проводници ще се е изпекъл и ще се рони. Това е добра да се погледне и да се пребандажират преди да е светнало някъде.
По окачване смених почти цялата предница. Самото окачване е просто тип МакФерсън с долен носач и горен тампон с аксиален лагер.
Носач Bilstein около 100лв. Самия носач е почти невъзможно да се повреди, но шарнирния болт, който всъщност сдава багажа е капсулован за него. Може да се рециклират носачите като се подменят шарнирите от специалист, но при цена на нов от 100лв реших, че това ще е нерентабилно.
Тампон МакФерсъм комплект с лагера Bilstein около 80лв
Прахозашитен комплек около 60лв - това е и за 2-та амортисьора. Прахозащитините маншони е добре да се подменят преди да се скъсат защото се пълни лагера на тампона и заминава бързо.
Препоръчаното масло е 5W40 505,00.
Много е важно да се следи за състоянието на спирачната течност защото на тези коли специално им заминава помпата. Самата спирачна помпа се наложи да я сменя заради смесване на DOT3 и DOT4 спирачна течност от предишния собственик, което беше образувало една желеподобна субстанция, която подозирам беше съсипала уплътненията.
Спирачната помпа не можахме да я открием и затова се наложи да сложим от А8, която има разлика в щуцерите.
Цената на помпата е около 200лв.
Тампоните на двигателя са маслени с датчици и ако са сменени с гумени както е при мен при загрял мотор и вече паднали обороти може да започне да полюшква колата. Оригинален маслен тампон е около 300лв(те са 2), но разликата в комфорта е огромна. Това е една смяна която престои да направя.
За момента имам грижи с ABS-а като предстои една пълна диагностика за да видим къде е проблема.
Колата ако е седяла на много горещо и особено ако е тъмна текстилния бандаж на повечето снопове от проводници ще се е изпекъл и ще се рони. Това е добра да се погледне и да се пребандажират преди да е светнало някъде.
Последна промяна от radi_nrj на Пон 17 авг 2015 23:27, променено общо 1 път.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Помпата на АБС- а се пълни с л@йна, а както описваш желето в спирачната система, това е грижата. Няма оправия.
Иначе се пукат спойки по управляващия блок- малко игра с поялника от ОПИТЕН човек и забравяш за АБС- драми.
Аз сменях датчик, но се оказа проблема в съединен на ръка и изолиран с тиксо кабел!!! снадката беше с кал и затова я видях чак като изкормихме датчика.
Известно време карах със заден датчик отпред, понеже не намирах читав преден (читави много, но свалянето е драма)- да го имаш като вариант, само кабела и защитните гуми върху кабела са по- дълги.
Иначе се пукат спойки по управляващия блок- малко игра с поялника от ОПИТЕН човек и забравяш за АБС- драми.
Аз сменях датчик, но се оказа проблема в съединен на ръка и изолиран с тиксо кабел!!! снадката беше с кал и затова я видях чак като изкормихме датчика.
Известно време карах със заден датчик отпред, понеже не намирах читав преден (читави много, но свалянето е драма)- да го имаш като вариант, само кабела и защитните гуми върху кабела са по- дълги.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Като за начало ще си сменя стоп машинката защото го имам проблема с мигането на лампата за подгрева и като помига малко ABS-са се изключва (широко разпространен проблем при VW предполагам и при Audi е така). Съответно като дам на контакт ми свети, че ми е изгоряла стоп светлина и като натисна спирачката изписва OK.
Помпата уж я промихме
Имайки в предвид как ми бяха вързани задните колони това не го изключвам като вариант:
Ще трябва да поогледам.
Помпата уж я промихме
Ivo_Dinkov написа:Аз сменях датчик, но се оказа проблема в съединен на ръка и изолиран с тиксо кабел!!!
Имайки в предвид как ми бяха вързани задните колони това не го изключвам като вариант:
Ще трябва да поогледам.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Днес на магистрала Тракия по вълнистия участък край Пазарджик се разтропа отзад, предполагам тампоните на задния мост родиха. Утре ще я прегледаме и ще допълня темата с цени :(
Оказа се най-голямата простотия на света, лагерите на задния мост бяха оставени хлабави (особено тоя на задно ляво) и от вибрациите ламаринката зад диска почнала да дрънчи в него, което в комбинация с хлопащото колело звучеше направо страшничко. За късмет ги отворихме точно на време защото се оказа, че лагерите са почти нови, но не бяха гресирани като хората
Оказа се най-голямата простотия на света, лагерите на задния мост бяха оставени хлабави (особено тоя на задно ляво) и от вибрациите ламаринката зад диска почнала да дрънчи в него, което в комбинация с хлопащото колело звучеше направо страшничко. За късмет ги отворихме точно на време защото се оказа, че лагерите са почти нови, но не бяха гресирани като хората
Последна промяна от radi_nrj на Нед 20 апр 2014 19:28, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 16 юли 2012 16:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Здравейте , тъй като не исках да отварям нова тема ще пиша тук. Решил съм да сменям колата и съм се ориентирал към два модела.Пасат 2005-2007 2.00 ТДИ , 140 коня DSG или А6 2005-2006г. 3.00 тди мисля че около 220 коня.
Тъй като нямам много наблюдения над колите а и не разбирам кой знае колко имам някои въпроси , надявам се по компетентните тук да ми помогнат.
1.Каква е разликата в цената на обслужването на двете коли (тук въпроса ми е , масла , ролки,ремъци, окачване и т.н. за каквото се сетите както и данъците на двете ако някои има идея , знам че за всяко населено място е различно но долу горе ориентировачно)
2.Има ли често срещани проблеми при някоя от тези модели (двигател,скоростна кутия , окачване , за проблеми с дюзите на дизела четох че се появават)
Тъй като нямам много наблюдения над колите а и не разбирам кой знае колко имам някои въпроси , надявам се по компетентните тук да ми помогнат.
1.Каква е разликата в цената на обслужването на двете коли (тук въпроса ми е , масла , ролки,ремъци, окачване и т.н. за каквото се сетите както и данъците на двете ако някои има идея , знам че за всяко населено място е различно но долу горе ориентировачно)
2.Има ли често срещани проблеми при някоя от тези модели (двигател,скоростна кутия , окачване , за проблеми с дюзите на дизела четох че се появават)
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Колите, за които питаш нямат нищо общо с A6 C4 от 1996-та година, за което е темата. Най-добре ще е да си отвориш нова, че си мнооооого
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
колега колко излиза обслужването ролки и ремъци,и какъв разход дава кораба
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Ангренажа е сменен малко преди да я купя. Харчи колкото го натискаш, минимален постигнат разход до момента ми е 5,5 при скорости до 100км/ч, на магистралата с поддържане на 140км,ч разхода е 6,5. Градско от 7 до 10/100 и зависи много от трафика. Всички стойности са с включен климатроник сложен на 24 градуса и са по борд компютър.
Скоро ще я засека пълно-пълно, че си трябват почти 200лв за да я напълниш до горе
Скоро ще я засека пълно-пълно, че си трябват почти 200лв за да я напълниш до горе
- samo_pechka
- Мнения: 8459
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Много приличен разход на гориво , за такава голяма кола с 2.5 ТДИ си е супер , особено и вкл. клима !!
- Милослав
- Мнения: 3648
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Бих казал нормален, като бивш собственик.
Ако само си чувал, може да ти се стори измислица
Ако само си чувал, може да ти се стори измислица
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
За сега се държи прилично, но днес установих, че алтернатора не зарежда. 14,06V при изключени консуматори хич не е добре, а съм на 500км от дома. Някой ако се сеща за читав ел. техник по южното черноморие да подсказва, че не съм си взел всичките необходими инструменти да си го оправя сам. Пък ако се наложи да взимам четки или реле/регулатор едва ли ще има в железарията в Синеморец
Поразтърсихме се в района и се намери един познат, който кара А6 и скоро е имал същия проблем с алтернатора. Ще ни даде координати на сервиза в Царево, който е оправил неговата кола.
Поразтърсихме се в района и се намери един познат, който кара А6 и скоро е имал същия проблем с алтернатора. Ще ни даде координати на сервиза в Царево, който е оправил неговата кола.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Щом не пада под 13,6 с пуснати консуматори, карай смело.
Моя е с въздушно охлаждане- въздуховод от бронята до него, но е разположен много ниско и колко мизерия махнахме от него- лошо ми стана.
Моя е с въздушно охлаждане- въздуховод от бронята до него, но е разположен много ниско и колко мизерия махнахме от него- лошо ми стана.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Пада си на 12,5 като пуснеш климатика и фаровете, а ако пусна и нагревателя на задното стъкло почва да разрежда акумулатора. В понеделник ще я гледаме, на 2,5TDI е най-отгоре и поне е удобен за работа.
Намерихме масло в кулера... Да ми е честит ремонта на турбото : . Мисля да го карам на 202-ра при майстор известен като "Митко Турбото" защото вече един познат рециклира турбо на ARL и остана доволен. Ще пиша за какви пари става въпрос.
После ми обяснявайте как на турбото нищо му няма като се кара с 10W40 :
Покрай целия калабалък бяхме забравили да сменим въздушния филтър и:
Като го смених разхода градско падна от 8,5/100 на 6,5/100 :shock
Намерихме масло в кулера... Да ми е честит ремонта на турбото : . Мисля да го карам на 202-ра при майстор известен като "Митко Турбото" защото вече един познат рециклира турбо на ARL и остана доволен. Ще пиша за какви пари става въпрос.
После ми обяснявайте как на турбото нищо му няма като се кара с 10W40 :
Покрай целия калабалък бяхме забравили да сменим въздушния филтър и:
Като го смених разхода градско падна от 8,5/100 на 6,5/100 :shock
Последна промяна от radi_nrj на Сря 18 яну 2017 0:39, променено общо 2 пъти.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Ради, колко масло има в тоз кулер че ще рециклираш турбо? Нали не очакваш да е абсолютно чисто?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта