Свалят се всички капаци,колата се дава на скорост и се бута,за да се наместят всички белези(този на зъбното колело на разпр.вал,този,който се вижда като се махне капачката на скоростната кутия и на коляновия вал).Развиват се ролките,които държат ремъка на алтернатора и се свалят,след това се развива обтяжната ролка и се сваля ремъка,слага се новия,проверяват се белезите и се върти 2-3 оборота на ръка,за да съм сигурен,че съвпадат.
Има ли някакви други стъпки при смяната?
А и ще сменям и семеринг на разпределителния вал,зъбното колело има ли шпонка,за да не стане така,да го сваля и да не мога да го наместя?И трябва ли да законтря някак си зъбното колело,за да го развия?
Намерих и това:
download/file.php?id=182883&mode=view
Казвайте всички тънкости и чалъми

Колата е Golf 2 1.6 PN
Благодаря Ви предварително
