съвместимост на цилиндровата глава 2000/115 -1800/90

Техническа и сервизна информация за Passat
boneti69
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Батановци

съвместимост на цилиндровата глава 2000/115 -1800/90

Мнениеот boneti69 » Пет 20 юли 2012 10:32


Здравейте колеги
имам една идея и се чудя дали е изпълнима.
Карам Пасат Б4 97г. 2000/115 синхро.
като цяло много му се кефя,но...
винаги има но ,нали :)
та проблема е ,че харчи много и все губи празния ход,а и някак не върви колкото предишния ми 1.8 моно(също беше синхро).
В резултат на това реших да го направя 1.8 моно и се зачудих дали операцията няма да стане със смяна на глава,смукателни тръби,моното,инсталация и без да сменям блока и всичко надолу.
та питам:
става ли главата от 1.8 моно на 2000/8клапана
Поздрави.




Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: съвместимост на цилиндровата глава 2000/115 -1800/90

Мнениеот Dpop » Пет 20 юли 2012 13:27


Разхода на синхро си е по дефолт по-висок колега, но това сигурно си го знаш. А това с празният ход може да и се размине с едно почисване на моторчето.
Интересувал съм се доста и не знам досега някой да е реализирал такова нещо. Виж Stenly е направил проект, но върху блок на моно 1.8 :да: Иначе съм склонен да направя с теб размяната, но предвид тази тема viewtopic.php?f=6&t=326461&start=0&hilit=%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0+%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%B0+%D0%BE%D1%82+2.0+%D0%BD%D0%B0+1.8 не вярвам да стане.


boneti69
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Батановци

Re: съвместимост на цилиндровата глава 2000/115 -1800/90

Мнениеот boneti69 » Пет 20 юли 2012 15:34


значи преминавам на план Б- целия мотор .но възниква въпроса дали скоростите стартера динамото компресора и т.н. ще паснат.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: съвместимост на цилиндровата глава 2000/115 -1800/90

Мнениеот vit_autosofia » Вто 24 юли 2012 5:05


С моното няма да тръгне повече.Да не говорим,че и разход няма как да свали. maikomila


boneti69
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Батановци

Re: съвместимост на цилиндровата глава 2000/115 -1800/90

Мнениеот boneti69 » Вто 24 юли 2012 15:23


Дали ? Щото предишния пасат който карах беше 1.8 моно , синхро и харчеше 12 газ.
Мисля че вървеше и бая повече от този в ниските обороти (под 2700)
при разход на сегашния 15 на газ май си заслужава смяната на мотор като се има в предвид че цената на мотора и всичко необходимо ми е около 250 до 300 лв.
Като цяло най ме дразни ниската мощност в малките обороти ,мога да преглътна и разхода ако не се налагаше да тръгвам на 3000 оборота за да не ми забива нос.
А съм сменил абсолютно всичките възли и агрегати свързани с работата на мотора
да не ги изброявам. от свещи и кабели до компа. И резултат-0.
единствено моторната инсталация не съм сменил.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: съвместимост на цилиндровата глава 2000/115 -1800/90

Мнениеот radotom » Вто 24 юли 2012 22:26


Не мога да се обзаложа, ама защо ли си мисля, че предварението ти е почти 0* :roll:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: съвместимост на цилиндровата глава 2000/115 -1800/90

Мнениеот kris11 » Сря 25 юли 2012 9:25


ADY /3200 ob/min /ли е мотора или AGG /2600 ob/min/ ??
Ако е ADY Виж за комп от Шаран/Алхамбра .Там въртящия момент e е показан на приложената графика.
Прикачени файлове
ADYm.jpg
ADYm.jpg (30.12 KиБ) Видяна 1451 пъти


boneti69
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Батановци

Re: съвместимост на цилиндровата глава 2000/115 -1800/90

Мнениеот boneti69 » Нед 29 юли 2012 12:03


kris11 написа:ADY /3200 ob/min /ли е мотора или AGG /2600 ob/min/ ??
Ако е ADY Виж за комп от Шаран/Алхамбра .Там въртящия момент e е показан на приложената графика.

извинявам се за може би тъпия въпрос,но как да разбера кой мотор е ?
понеже двигатела в талона е без номер, а и на блока не пише нищо.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: съвместимост на цилиндровата глава 2000/115 -1800/90

Мнениеот kris11 » Вто 31 юли 2012 21:17


boneti69 написа:[
извинявам се за може би тъпия въпрос,но как да разбера кой мотор е ?
понеже двигатела в талона е без номер, а и на блока не пише нищо.

Има лепенка в багажника. Има 1 програма дето и казват VagCOm. Имаш и голям талон.


boneti69
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Батановци

Re: съвместимост на цилиндровата глава 2000/115 -1800/90

Мнениеот boneti69 » Пет 03 авг 2012 16:14


ТАКА. Дали да не пусна нова тема ? Май няма да се сменя мотор.Ходих до един майстор който изчисти грешка някаква с празен ход и колата тръгна супер добре (в сравнение с преди ).
това добре но...след 300км пак заби нос.
както казах само моторната инсталация не е сменяна.
Дали някой има идея :?:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: съвместимост на цилиндровата глава 2000/115 -1800/90

Мнениеот radotom » Пет 03 авг 2012 17:09


Ай ся кажи, че не си за бой! :lol:
Ами същия тоя майстор можеше еднозначно да ти каже кода на мотора. Пише го отгоре на прозорчето на диагностичната програма, а тя си го чете директно от мотора.
Освен това, без точния тип (и код) грешка само можем да измисляме вариации на тема дросел-клапа...
Май ще трябва да го посетиш наново, но този път внимавай повечко и разпитвай подробно.
Вземи си и една флашка да ти запише лог-файл от диагностиката и го давай тук: viewtopic.php?f=1&t=210398


boneti69
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Батановци

Re: съвместимост на цилиндровата глава 2000/115 -1800/90

Мнениеот boneti69 » Пет 03 авг 2012 22:52


radotom написа:Ай ся кажи, че не си за бой! :lol:
Ами същия тоя майстор можеше еднозначно да ти каже кода на мотора. Пише го отгоре на прозорчето на диагностичната програма, а тя си го чете директно от мотора.
Освен това, без точния тип (и код) грешка само можем да измисляме вариации на тема дросел-клапа...
Май ще трябва да го посетиш наново, но този път внимавай повечко и разпитвай подробно.
Вземи си и една флашка да ти запише лог-файл от диагностиката и го давай тук: viewtopic.php?f=1&t=210398

за бой съм си :dummy:


boneti69
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Батановци

Re: съвместимост на цилиндровата глава 2000/115 -1800/90

Мнениеот boneti69 » Нед 05 авг 2012 8:57


ADY е мотора ,вчера го разбрах от лепенката в багажника.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: съвместимост на цилиндровата глава 2000/115 -1800/90

Мнениеот kris11 » Нед 05 авг 2012 20:31


boneti69 написа:ADY е мотора ,вчера го разбрах от лепенката в багажника.

:beat_butt2 :beat_butt2 :beat_butt2 :beat_butt2
Газовата ти трупа грешки в компа.Така е, като се слага газова, а не ГИ на 4 спринцовки.


boneti69
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Батановци

Re: съвместимост на цилиндровата глава 2000/115 -1800/90

Мнениеот boneti69 » Нед 05 авг 2012 21:51


kris11 написа:
boneti69 написа:ADY е мотора ,вчера го разбрах от лепенката в багажника.

:beat_butt2 :beat_butt2 :beat_butt2 :beat_butt2
Газовата ти трупа грешки в компа.Така е, като се слага газова, а не ГИ на 4 спринцовки.

да газовата ми е обикновенна,но нали уж има там емулатор и т.н. освен това 2 год е карана така и чак сега да почне да трупа грешки :?:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта