


"Клинична смърт" на едно POLO
- zloby3400
- Мнения: 811
- Регистриран на: Сря 19 ное 2008 9:38
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: София/Ямбол
- Контакти:
Re: "Клинична смърт" на едно POLO
Коя е тази "мижава" марка колега?
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: "Клинична смърт" на едно POLO
zloby3400 написа:Коя е тази "мижава" марка колега?
И аз туй питам

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: "Клинична смърт" на едно POLO
emo-gar написа:Хм,то тука скъпото не винаги означава качество!
ОФФ : На 13.07 и 15.07 пътувах по магистралата -качих на Ямбол и до Пловдив и обратно. Тръгване и в 2 те посоки около 12:30-12:45 ч. с включен климат на 18 гр и вътрешна циркулация.Скорост 120-140 км/ч, без спирания. На тази магистрала няма и къде да се използва инерция .
В посока Пловдив температурата беше винаги по-висока средата и 2-3мм след нея.
В посока Ямбол седеше на 2-3 мм под средата и много рядко заставаше стрелката на средата. Даже този ден спряха движението на камионите и беше по-горещо от на 13.07.
Според това излиза, че по-натоварващо е движението в Посока Пловдив/София.
А покрай Сливен е трябвало да я вкарат в тунел - много страничен вятър



- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: "Клинична смърт" на едно POLO
kris11 написа:А покрай Сливен е трябвало да я вкарат в тунел - много страничен вятър![]()
![]()
и лашкане на кораба.
Значи очакваме зимата редовно да слушане съобщения " магистрала Тракия е затворена в района на Сливен заради снегонавявания..." ,досега беше само при Карнобат сега ще е и там

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: "Клинична смърт" на едно POLO
Stivi написа:kris11 написа:А покрай Сливен е трябвало да я вкарат в тунел - много страничен вятър![]()
![]()
и лашкане на кораба.
Значи очакваме зимата редовно да слушане съобщения " магистрала Тракия е затворена в района на Сливен заради снегонавявания..." ,досега беше само при Карнобат сега ще е и там
Има сложени мрежи и от 2 те страни. Но колко ще са ефективни ще видим зимата.
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: "Клинична смърт" на едно POLO
kris11 написа:Stivi написа:kris11 написа:А покрай Сливен е трябвало да я вкарат в тунел - много страничен вятър![]()
![]()
и лашкане на кораба.
Значи очакваме зимата редовно да слушане съобщения " магистрала Тракия е затворена в района на Сливен заради снегонавявания..." ,досега беше само при Карнобат сега ще е и там
Има сложени мрежи и от 2 те страни. Но колко ще са ефективни ще видим зимата.
Тия мрежи ми се видяха крайно несериозни, доколкото видях са тънки и не се матални и ми се струва, че първата по-сериозна виелица ще ги изпокъса.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: "Клинична смърт" на едно POLO
Тези мрежи не са за снегонавяване,пазят да не излизат животни на платната.В западната част на магистралата бяха от поцинкован тел, облечен със зелена пластмаса, но мисля че ги поокрадоха нашенци.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: "Клинична смърт" на едно POLO
Каква беше темата а къде отиде 

-
- Мнения: 1178
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: 1.8mi AAM 1993
- Местоположение: Асеновград/ Пловдив
- Контакти:
Re: "Клинична смърт" на едно POLO
megatone написа:zloby3400 написа:Коя е тази "мижава" марка колега?
И аз туй питам
Ако може и аз да попитам какво е маслото, не искам да правя антиреклама, но все пак за това е форума да споделяме... И на мен ми се случи тази случка, юркахме се от СтЗ до Пловдив 160-170 с един турчин тираджия, явно беше празен камиона и напъваше да се доказва. Ама на отбивката за Труд ми писна зумера и угасна в движение в ръкава надолу, при преглед на щеката нямаше абсолютно никой, явно съм го засилил нагоре в главата това масло, а пък и не го бях проверявал много скоро това масло, нали все пак е yacco 10w40. Да съм долял няма и половин литър докато пак си стигне максимума...
Оттам насетне побързах да го сменя това масло и повече не съм имал пискане ама вече отчитам, че тази скорост не е за 20-годишни "коруби" и си карам кротко със 120

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: "Клинична смърт" на едно POLO
azrod написа:megatone написа:zloby3400 написа:Коя е тази "мижава" марка колега?
И аз туй питам
Ако може и аз да попитам какво е маслото,
Моето е "Castrol EDGE" 0W-30 /VW 502 00/ 505 00/ .Купувано е от Германия беше / Маслото не е мръднало по щеката за прехода.
Последна промяна от kris11 на Вто 24 юли 2012 14:24, променено общо 2 пъти.
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: "Клинична смърт" на едно POLO
Ами аз бях с някакво BP 10w40 и на всяко студено палене ми притракваха повдигачите, миналата седмица го смених с приста супер бензин 10w40 и вече не тракат
засега
Зумер до сега не съм чувал нито ми е светвала лампа с лейка, дано и занапред е така

засега

Зумер до сега не съм чувал нито ми е светвала лампа с лейка, дано и занапред е така

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: "Клинична смърт" на едно POLO
megatone написа:Зумер до сега не съм чувал нито ми е светвала лампа с лейка, дано и занапред е така
Дали ще светне зумерът зависи от стила на каране. Като карам спокойно със 100-120-130 и от време на време падам на 110 зумер не чувам. Обаче като настъпя до долу (това са около 140-150 км/ч) и карам почти само така 40-50км (по магистрала, иначе няма как да се поддържа постоянна такава скорост)... веднъж го чух за секунда като върнах газта

- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: "Клинична смърт" на едно POLO
Да явно е от това, аз си я карам пенсионерската 90-120 но пък и докарах разход към 5,5/100 до морето. Иначе съм я пробвал и до 170 ама за кратко 

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: "Клинична смърт" на едно POLO
Покарай със 170 30-40км по магистралата без да сваляш надолу и резултатът може да е подобен като при колегата пуснал темата 

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: "Клинична смърт" на едно POLO
В крайна сметка,дори маслото да е "супер-най"-дали винаги с такова е била колата?И дали пък няма вече износване за скромните ..абе над 200к км.?Защото...абе не съм 100%..ама на почти новата служебна и "приста" да и сипя-комай няма да се обади,ама ако така я експлоатирам..ясно е какво ще последва.
Сега и да си гледате тубите,файда малка-ако други преди вас не са ги гледали!
Служебните,по задължение ги караме с "EUROL"-на която каквато спецификация се полага(там 10/40,5/30...)-нямаме повреден двигател от това,а се движиме общо взето доста.
Така и аз попаднах на тая невзрачна марка,но не смея да си я купя от друго място-уж ги внасяме,на варелчета вече(което даже ме успокоява).Точно като се чудех "какво туй нящо!?" и открих ефекта върху пръстите си(както описвах някъде нагоре),осмелих се и го сипах и на личните коли.Така вече 3 години.Иначе прди не бяха Тотали,Ликита,Кастроли...файда йок.Не казвам,че един Мотул не е по-добър,ама цифра..и за какво-карам 64 коньов атмосферен дизел,не Ламборгини..спецификацията си отговаря и си е обозначена.И все пак не го взимам от "магазин за 1 лев".
Сега и да си гледате тубите,файда малка-ако други преди вас не са ги гледали!
Служебните,по задължение ги караме с "EUROL"-на която каквато спецификация се полага(там 10/40,5/30...)-нямаме повреден двигател от това,а се движиме общо взето доста.
Така и аз попаднах на тая невзрачна марка,но не смея да си я купя от друго място-уж ги внасяме,на варелчета вече(което даже ме успокоява).Точно като се чудех "какво туй нящо!?" и открих ефекта върху пръстите си(както описвах някъде нагоре),осмелих се и го сипах и на личните коли.Така вече 3 години.Иначе прди не бяха Тотали,Ликита,Кастроли...файда йок.Не казвам,че един Мотул не е по-добър,ама цифра..и за какво-карам 64 коньов атмосферен дизел,не Ламборгини..спецификацията си отговаря и си е обозначена.И все пак не го взимам от "магазин за 1 лев".
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта