свързване на двусекционни фарове с ксенон на едносекционни

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
yordannnnnn
Мнения: 616
Регистриран на: Пет 25 май 2012 21:42
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 93
Местоположение: СтараЗагора

свързване на двусекционни фарове с ксенон на едносекционни

Мнениеот yordannnnnn » Нед 22 юли 2012 18:38


колеги,голфа ми е с едносекционни фарове,взех си кристални със същата(плоската)букса,която като я включа свети само единия ринг на ангелските очи и дългите,на късите има ксенон,с изкарани кабели от крушката,от кои на цвят кабели трябва да изкарам захранване на баласта...кой е за късите,и защо единият ринг не светва,или като се свържат късите и дава някаква връзка...помагайте кой както може,благодаря




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12101
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: свързване на двусекционни фарове с ксенон на едносекционни

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 23 юли 2012 10:14


Така както си го написал едва ли някой ще ти помогне по някакъв начин. Страшен бъркоч, снимка на фаровете отзад с буксата, някакво описание на цветовете на кабелите биха помогнали доста scare


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13540
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: свързване на двусекционни фарове с ксенон на едносекционни

Мнениеот kris11 » Вто 24 юли 2012 15:37


К.Одаджийски написа:Така както си го написал едва ли някой ще ти помогне по някакъв начин. Страшен бъркоч, снимка на фаровете отзад с буксата, някакво описание на цветовете на кабелите биха помогнали доста scare

То и няма да му светят дновременно и къси и дълги - няма мост на бушониерата


Потребителски аватар
yordannnnnn
Мнения: 616
Регистриран на: Пет 25 май 2012 21:42
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 93
Местоположение: СтараЗагора

Re: свързване на двусекционни фарове с ксенон на едносекционни

Мнениеот yordannnnnn » Сря 25 юли 2012 6:18


вчера си поиграх два три часа и ги свързах,четох и темите за мостчето на бушониерата,при положение че е с ксенон на късите удачно ли е да ги правя да светят с дългите,не се ли натоварват повече,има ли смисъл да светят заедно


Потребителски аватар
da4ko
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 10 дек 2009 21:31
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEX 1995
Местоположение: pazardjik

Re: свързване на двусекционни фарове с ксенон на едносекционни

Мнениеот da4ko » Сря 25 юли 2012 9:27


yordannnnnn написа:вчера си поиграх два три часа и ги свързах,четох и темите за мостчето на бушониерата,при положение че е с ксенон на късите удачно ли е да ги правя да светят с дългите,не се ли натоварват повече,има ли смисъл да светят заедно

Браво, че си ги вързал. :да: Дали е удачно да сложиш мост и да светят заедно късите и дългите.... ами като караш вечер задръж положението на лостчето за фаровете на светкавица и бавно превключвай на дълги. При това положение светят заедно и късите и дългите. Ще усетиш веднага разликата и ако ти харесва си сложи един мост. Мисля, че няма да има кой знае какво по-голямо натоварване. Аз лично съм с едносекционни фарове и не знам за двусекционните, ама така си мисля... :)
Е успехи! :drunk


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: свързване на двусекционни фарове с ксенон на едносекционни

Мнениеот myrshavija » Сря 25 юли 2012 9:32


Може и да греша, но мисля, че при използването на "светкавица" дългите светят малко по-силно, отколкото, когато са пуснати "нормално" и затова такъв тест няма да е съвсем коректен.


Потребителски аватар
da4ko
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 10 дек 2009 21:31
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEX 1995
Местоположение: pazardjik

Re: свързване на двусекционни фарове с ксенон на едносекционни

Мнениеот da4ko » Сря 25 юли 2012 9:57


myrshavija написа:Може и да греша, но мисля, че при използването на "светкавица" дългите светят малко по-силно, отколкото, когато са пуснати "нормално" и затова такъв тест няма да е съвсем коректен.

При светкавицата просто светят и къси и дълги едновременно. Предполагам, че затова ти се струва, че дългите светят по-силно. :да:


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: свързване на двусекционни фарове с ксенон на едносекционни

Мнениеот kristianatanasov » Пет 27 юли 2012 20:15


myrshavija написа:Може и да греша, но мисля, че при използването на "светкавица" дългите светят малко по-силно, отколкото, когато са пуснати "нормално" и затова такъв тест няма да е съвсем коректен.

Да,така се получава при сток окабеляването,но с релета на фаровете това го няма и всичко си свети на 6!


sevelin
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 22 юни 2011 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: levski

Re: свързване на двусекционни фарове с ксенон на едносекционни

Мнениеот sevelin » Вто 08 яну 2013 20:23


колеги каде се прави тоя мост даите повече информация или снимки как се вразва.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта