


Как се измерва налягането на маслото при двигател АБУ
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Как се измерва налягането на маслото при двигател АБУ
Прегледах доста писания във форома но неможах да намеря точно тази информация. Днес ходих в сервиз и го мериха на мястото на синия датчик за ниско налягане на празен ход. После питах други хора и ми казаха че може би нетрябва така да се мери. Та имам манометар който мисля , ще свърши работа и мога да направя накрайник с необходимата резба на струг. Не ми се дават отново петнаисет лева за мерене пък и така мога да направя по упстоино наблюдение. Също така ме интересува какво налягане трябва да имам ,ако всичко е наред. Четох ,че трябва да е 2бар. при 900обр.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
niikoo_1 написа:Трябва да е 2бара, но не при 900об/мин, а при 2000об/мин!!!
ела да ти покажа.. дали не държи 2 бара на 900 оборота

При налягане под или около 2 бара при 2000 оборота.... зумера ще те побърка... на най лекият баир.
пак казвам 2 бара на 900 оборота е перфектно..
1.2, 1,1 бара на тихи е критично....и си граничен.
моето мнение, е че под 1.5 бара на 900 оборота загрял мотор.. зумера ще се обажда...
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Къде се мери на мястото на датчиците ли ,защото единия датчик е 0.35бар. ,а другия е 0.9бар. Мисля ,че единия е за високо ,а другия е за ниско налягане тогава как ще ми покаже два бара. Гледах как е на Пасат и там датчика за високо налягане е при масления филтър в долната част на мотора където мисля ,че е нормално да има по-високо налягане. Също така мерих веригата на датчиците на Пасат и на Голф 2 Gti при тях ,когато двигателя и в покой и двата датчика не правят верига ,а при мен единия прави ,а другия неправи. Това са мой лични наблюдения ,ако някой знае какво става с тези датчици да казва.
- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
Как се мери маслото при бензинови 1.4 (60PS)/1.6 (75PS и 100PS)/1.8/2.0/2.8/2.9 мотори
Къде се намират датчиците:
1.4 (60PS) / 1.6 (75PS) мотори: двата датчика са близо до моркова за мерене на масло, на главата на цилиндъра.
1.6 (100PS) / 1.8 мотори: 0,3/0,25 бара датчик е на челната страна на главата на цилиндъра, датчика 1.8 бара се намира на носача на масления филтър.
2.0 / 2.8 / 2.9 мотори: намират се в горната част на носача на масления филтър.
1. Проверка на нивото на маслото
2. Проверяваме изправността на електрическите проводници за двата датчика
3. Загряваме колата, температурата на маслото трябва да е около +80°C
4. Сваля се датчика за 0,25/0,3 бара и на негово място завиваме контролния уред V.A.G.-1342 (на картинката означено с "А")
5. Кафявата изолация (№3 на схемата) от гореспоменатия измерителен уред V.A.G.-1342 се връзва на минус клемата на акумулатора.
6. Диодната контролна лампа с помощните проводници се връзва на плюс клемата на акумулатора и на "А" датчика. Светлодиода трябва да светне.
7. Палиме колата и вдигаме бавно оборотите. В момента в който налягането достигне стойността (виж табелата) трябва светлодиода да изгасне.
8. Диодната контролна лампа се връзва на 0,9/1,4/1,8 баровия датчик.
9. Пак вдигаме оборотите, в момента в който е достигната съответната стойност (пак виж таблицата) трябва лампата да светне, в противен случай сменяй датчик.
10. Продължаваме да вдигаме оборотите, при 2000 об/мин и температура на маслото +80°C трябва налягането да е минимум 2.0 бара.
11. Продължаваме да вдигаме оборотите, при това налягането не трябва да надвиши 7.0 бара.
ето и таблицата от която да се гледат стойностите които трябва да се достигнат при мерене:
Ето и превод на цветовете които седят в четвърта колона от ляво на дясно:
braun - кафяво
schwaz - черно
blau - синьо
grau - сиво
weiß - бяло
Моля ако някой забележи грешки да ме информира и ще ги коригирам или съответно ако притежава необходимите права коригира той
Къде се намират датчиците:
1.4 (60PS) / 1.6 (75PS) мотори: двата датчика са близо до моркова за мерене на масло, на главата на цилиндъра.
1.6 (100PS) / 1.8 мотори: 0,3/0,25 бара датчик е на челната страна на главата на цилиндъра, датчика 1.8 бара се намира на носача на масления филтър.
2.0 / 2.8 / 2.9 мотори: намират се в горната част на носача на масления филтър.
1. Проверка на нивото на маслото
2. Проверяваме изправността на електрическите проводници за двата датчика
3. Загряваме колата, температурата на маслото трябва да е около +80°C
4. Сваля се датчика за 0,25/0,3 бара и на негово място завиваме контролния уред V.A.G.-1342 (на картинката означено с "А")
5. Кафявата изолация (№3 на схемата) от гореспоменатия измерителен уред V.A.G.-1342 се връзва на минус клемата на акумулатора.
6. Диодната контролна лампа с помощните проводници се връзва на плюс клемата на акумулатора и на "А" датчика. Светлодиода трябва да светне.
7. Палиме колата и вдигаме бавно оборотите. В момента в който налягането достигне стойността (виж табелата) трябва светлодиода да изгасне.
8. Диодната контролна лампа се връзва на 0,9/1,4/1,8 баровия датчик.
9. Пак вдигаме оборотите, в момента в който е достигната съответната стойност (пак виж таблицата) трябва лампата да светне, в противен случай сменяй датчик.
10. Продължаваме да вдигаме оборотите, при 2000 об/мин и температура на маслото +80°C трябва налягането да е минимум 2.0 бара.
11. Продължаваме да вдигаме оборотите, при това налягането не трябва да надвиши 7.0 бара.
ето и таблицата от която да се гледат стойностите които трябва да се достигнат при мерене:
Ето и превод на цветовете които седят в четвърта колона от ляво на дясно:
braun - кафяво
schwaz - черно
blau - синьо
grau - сиво
weiß - бяло
Моля ако някой забележи грешки да ме информира и ще ги коригирам или съответно ако притежава необходимите права коригира той

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Мерси за пудробното обеснение утре ще направя преходник и ще измеря налягането. Мисля да си измеря и компресията ,но пак намирам противоречиви данни. Според този линк http://volkswagen.msk.ru/vw_doc/ttx/gv_ ... _92-94.pdf тя трябва да е 9.3/>7.0бар. ,а според Аутодата 10-15бар.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], PavelVlasev и 33 госта