
Газова уредба на Пасат fsi 2006 ?
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 24 юли 2012 19:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Газова уредба на Пасат fsi 2006 ?
Възможно ли е да се постави газова уредба на Фолксваген Пасат двигател fsi, 150 конски сили, 110 kW, 2006г.? Казаха ми, че не е възможно. Търсих и тук във форума, но не намерих категоричен отговор. Моля, дайте и вашето мнение. Всяка информация ще ми е от полза 

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Газова уредба на Пасат fsi 2006 ?
На практика е невъзможно. Не, че не се опитват да слагат, но ефектът е незадоволителен.
Проблемът е в охлаждането на дюзите, което се осъществява от протичащия през тях бензин, а при газта този ефект не може да се постигне. Затова този тип двигатели при газифициране продължават да консумират бензин и ефектът не е това, което се цели. Поне аз имам такава информация.
Проблемът е в охлаждането на дюзите, което се осъществява от протичащия през тях бензин, а при газта този ефект не може да се постигне. Затова този тип двигатели при газифициране продължават да консумират бензин и ефектът не е това, което се цели. Поне аз имам такава информация.
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 08 апр 2007 23:52
- Автомобил: VW Multivan T5
- Двигател: AXE 2005
- Местоположение: София
Re: Газова уредба на Пасат fsi 2006 ?
Принципно може, но НЕ ти го препоръчвам. Общо взето два са вариантите за газификация на този тип мотори. Единия е на БРЦ, при който както каза колегата в предишния отговор, мотора консумира едновременно газ и бензин в съотношение 20-25% бензин и останалото газ/градско каране/ и 8-10% бензин и другото на газ извън града. От личен опит ти казвам, че това не е работа. Поставих на автомобила ми такава уредба. Всичко беше много добре в началото, но след няколко месеца двата компютъра/газовия и този за бензин/ спряха да си "говорят" и съответно започнаха проблеми изразяващи се в невървеж, забиване на мотора, светване на чек лампи и т.н. Последва сваляне на газовата и всичко се оправи.
Втория вариант не бих си позволил да го пробвам, защото е доста скъп. Там подаването на синьото гориво е както при бензина през оригиналните тръбопроводи и съответно през оригиналните дюзи. Газта не минава през изпарител, а постъпва в течно състояние към цилиндрите. Производителите казват, че този вид уредба е перфектна, но някак нямам доверие в това, като знам качеството на нашата газ, а помпата намираща се в бутилката, съм чувал че е доста претенциозна в това отношение. Иначе я няма едновременната консумация на газ и бензин, можеш да стартираш двигателя при каквато и да е околна температура и то САМО на газ, харча на гориво оставал същия като при бензина, а вървенето дори и по-добро. Но все пак това са данните на производителите. Доколкото знам такива газови уредби ги произвеждат VIALLE, ICOM и др. Питал съм за тази на ICOM тук в България и цената беше някъде около 7000лв. Предполагам и при другите производители няма да е по-евтино.
Втория вариант не бих си позволил да го пробвам, защото е доста скъп. Там подаването на синьото гориво е както при бензина през оригиналните тръбопроводи и съответно през оригиналните дюзи. Газта не минава през изпарител, а постъпва в течно състояние към цилиндрите. Производителите казват, че този вид уредба е перфектна, но някак нямам доверие в това, като знам качеството на нашата газ, а помпата намираща се в бутилката, съм чувал че е доста претенциозна в това отношение. Иначе я няма едновременната консумация на газ и бензин, можеш да стартираш двигателя при каквато и да е околна температура и то САМО на газ, харча на гориво оставал същия като при бензина, а вървенето дори и по-добро. Но все пак това са данните на производителите. Доколкото знам такива газови уредби ги произвеждат VIALLE, ICOM и др. Питал съм за тази на ICOM тук в България и цената беше някъде около 7000лв. Предполагам и при другите производители няма да е по-евтино.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Газова уредба на Пасат fsi 2006 ?
Да, това са газови инжекциони, работещи при т.нар. течна фаза. Мисля, че цените им вече паднаха малко, бях чувал за нещо около 3000 лева.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 24 юли 2012 19:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Газова уредба на Пасат fsi 2006 ?
Благодаря много за полезната информация. Спестихте ми проблеми, явно е по - добре да си карам на бензин
Изникна още един въпрос - има ли бензинов филтър и ако има, къде се намира ? Тъй като ми казват, че няма. Още веднъж благодаря и се извинявам, ако въпросите ми ви се струват елементарни, но всичко това с поддръжката на автомобила за мен е ново 


- KGL
- Мнения: 800
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Газова уредба на Пасат fsi 2006 ?
Като гледам, при сегашните темпове на цените на безнина, 3000 за подобна газова се избиват без проблем. Ако колата се кара редовно, а не съботно-неделно. Има приятел със субаро и с газова на течна фаза, всичко е слагано в италия. Направил му е вече 30К на българска газ и няма проблем, много е доволен.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта