Двигателя е 2.0 TDI 140 к.с. BKD .Проблема е следния. Колата пали добре, на празен ход работи добре. Когато загрее и тръгвам след престой отзад се вижда кълбо син дим които веднага се изчиства и след това при по високи обороти няма дим, до следващото спиране придружено с работа на място. При проверка на 13 канал стоиностите на 1 ви и 3ти цилиндър са около 1.0 а другите са нормални около 0.2. Сменяни са гумички на дюзите преди 5000км.Не мога да определя дали пушека мирише на масло или на не изгоряла нафта. Забелязвам че не губи и масло повече от нормалното или поне не ми прави впечатление, тъй като нормално си гори около 0.7л./10 000км. Двигателя е на 170к. км. Има и записана грешка:
17669/P1261/004705 - PD Unit Injector: цилиндрова 1 (N240): обхват на регулация надхвърля
Възможни симптоми
Управляемост Проблеми
Намалена мощност
Груб работещ двигател
Повишени стойности за емисиите
Възможни причини
Регламент пъти надвишава
Контактно съпротивление
Възможни решения
Проверете инжектори и Injector Окабеляване
Вижте Измервателен Стойност Блок 018
Проверете Устойчивост на инжектиращите / Електроинсталационни
2.0 TDI BKD проблем с пушене
Re: Проблем с 2.0 TDI BKD
Това са симптоми на пропускващо масло турбо. Имал съм 3 гръмнали турбини точно с такъв ефект. Пропускането е малко и пропушва когато се събере масло в изпускателя, затова в средни и високи обороти или под някакъв товар спира да пуши...тоес пак си пуска масло, но почти незабележимо. Пробвай когато е загряла, спри, изчакай 2 мин на празен ход и после настъпи педала до 4000 оборота и кажи некой да гледа отзад...ако изпуши синкав дим това е. при свалянето на турбото ще се види изпускателя целия в масло. Оправи го защото ако не си махнал катализатора може да го скапеш.
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с 2.0 TDI BKD
kenwood написа:Това са симптоми на пропускващо масло турбо. Имал съм 3 гръмнали турбини точно с такъв ефект. Пропускането е малко и пропушва когато се събере масло в изпускателя, затова в средни и високи обороти или под някакъв товар спира да пуши...тоес пак си пуска масло, но почти незабележимо. Пробвай когато е загряла, спри, изчакай 2 мин на празен ход и после настъпи педала до 4000 оборота и кажи некой да гледа отзад...ако изпуши синкав дим това е. при свалянето на турбото ще се види изпускателя целия в масло. Оправи го защото ако не си махнал катализатора може да го скапеш.
Хм.....след моята тема viewtopic.php?f=24&t=329573 конкретен отговор не прочетох.....но тук това обяснение е сякаш право в десетката


Re: Проблем с 2.0 TDI BKD
Колега след като прочетох темата ти проблема е същият досущ като моя. Проблема засега отива към запушена дюза която не подава достатъчно гориво и оттам пуши синкаво. Ще се сменят разпръсквачи и след това ще видим. Турбото ако изпуща от топлата част при работа на място трябва да има омасляване откъм геометрията а и тя не след дълго ще блокира. Гледах го нямам нито капка масло и аспуха отвътре е сух без помен от масло. При мен картерната вентилация е изведена през ойл танкче и всичко свети и кулер и тръби и няма никъде омаслено. Като направя тези манипулации с дюзите ще пиша.
Re: Проблем с 2.0 TDI BKD
На ауспуха отзад няма да видиш омасляване...сигурна проверка преди да се свали турбото ако то е за ремонт е при махане на даунпайпа...веднага след него е катализатора (или филтур за твърди частици) и ако там има масло значи е турбото.
Рядко съм чел за проблем с инжекторите на тия BKD...всичко е възможно.
Преди да се набуташ с кинти за инжектори и ала бала нека някой на канал да ти откачи скобата от турбото и виж дали има омасляване..не повече от 20-30лв ще ти е проверката. А безплатния ти казах кой е с изчакване на място няколко минути на загрял и после настъпваш на място педала докрай и ако изпуши си с една крачка по близо до ремонт на турбо.
Пиши за развитие и решение на проблема, че ми е любопитно
Рядко съм чел за проблем с инжекторите на тия BKD...всичко е възможно.
Преди да се набуташ с кинти за инжектори и ала бала нека някой на канал да ти откачи скобата от турбото и виж дали има омасляване..не повече от 20-30лв ще ти е проверката. А безплатния ти казах кой е с изчакване на място няколко минути на загрял и после настъпваш на място педала докрай и ако изпуши си с една крачка по близо до ремонт на турбо.
Пиши за развитие и решение на проблема, че ми е любопитно

Re: Проблем с 2.0 TDI BKD
Аз съм с махнат катализатор, на негово място сложих тръба под 90 градуса на ф63, и генерацията е много облекчена. Ще откача утре генерацията да проверя това което казваш и ще пиша. Проблеми с помпа дюзите като цяло има само с разпръсквачите ,тъй като се позапушват от хубавата ни нафта, аз съм сменял 2 дюзи досега а също и гумички на ПД елементите, регулирам си ги след това по описания метод и всичко се е оправяло. Така че не мислете че са много здрави а си проверяваите по често стойностите на 13 канал с ВАГа за да не останете изненадани. На място пропушване на синкаво почти няма и да има е много малко. Пуши главно като е под товар на обороти под 2000 и на първа предавка. Има ли развитие ше има и снимки.
Re: Проблем с 2.0 TDI BKD
radoslv написа:Аз съм с махнат катализатор, на негово място сложих тръба под 90 градуса на ф63, и генерацията е много облекчена. Ще откача утре генерацията да проверя това което казваш и ще пиша. Проблеми с помпа дюзите като цяло има само с разпръсквачите ,тъй като се позапушват от хубавата ни нафта, аз съм сменял 2 дюзи досега а също и гумички на ПД елементите, регулирам си ги след това по описания метод и всичко се е оправяло. Така че не мислете че са много здрави а си проверяваите по често стойностите на 13 канал с ВАГа за да не останете изненадани. На място пропушване на синкаво почти няма и да има е много малко. Пуши главно като е под товар на обороти под 2000 и на първа предавка. Има ли развитие ше има и снимки.
Ако няма омасляване, значи знаеш поне къде да се насочиш...между другото съм се сблъсквал почти с всичките проблеми на тоя двигател, глава сменях, а скоро чакам и скоростна да отварям, но само това ми е липсвало с инжектори да се занимавам...ама не е късно де

-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Вто 11 яну 2011 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Tg
Re: Проблем с 2.0 TDI BKD
ас съм със същия мотор BKD ноември 2006г.GOLF 5 и що ли си мисля че, заводско e бес DPF- филтара за твърди частици , така съм чел поне и че, е един от най сполучливите при 2.0 ТДИ. Като цяло съм мн доволен от мотора никави проблеми неми е създавал и мога да кажа само положителни неща навъртял съм над 70000 к.
Поздрави
Поздрави

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2.0 TDI BKD проблем с пушене
Някоя от дюзите ти е пътник, в конкретния случай записаната грешка е на първи цилиндър. Прочети другата тема, в която е описано, че ги сменят по сервизна акция от Volkswagen. Обади се с номера на рамата за да провериш дали твоят двигател е включен в сервизната акция.
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: 2.0 TDI BKD проблем с пушене
Не виждам защо се намесва турбото като причина след като загубата на масло е толкова малко.Според мен не е направена правилна настройка на дюзите след смяната на пръстените.
Re: 2.0 TDI BKD проблем с пушене
и аз съм за проверка на турбото :).
колегата да провери дали няма да му сменят дюзите гаранционно, но с тоя пушек и аз съм за проблем в турбото. чакам да се позатопли да разхвърлям и моето да му видя състоянието. при мен загубата на малко е горе долу същата, като имам и леко омасляване в студената част на турбото.
колегата да провери дали няма да му сменят дюзите гаранционно, но с тоя пушек и аз съм за проблем в турбото. чакам да се позатопли да разхвърлям и моето да му видя състоянието. при мен загубата на малко е горе долу същата, като имам и леко омасляване в студената част на турбото.
- viruses79
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 28 мар 2015 21:55
- Автомобил: Golf 4 1.9tdi
- Двигател: ALH
- Местоположение: Видин
Re: 2.0 TDI BKD проблем с пушене
Колега, какъв беше проблема в крайна сметка?
Аз съм със същите симптоми
Аз съм със същите симптоми
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: 2.0 TDI BKD проблем с пушене
BKD няма сервизна акция за дюзи. Има BKP ,тези с пиезо-дюзите.
Re: 2.0 TDI BKD проблем с пушене
Колеги, намерихте ли решение на проблема?
Имам познат с BKD, който е със същите симптоми - след работа на място(на светофар) и при потегляне при смяна от 1-ва на 2-ра и изпушва синкав дим, също така му гори масло - около литър на 3000км, та смята да сваля турбото за ремонт.
Ако някой има по-актуална информация по въпроса ще съм благодарен.
Имам познат с BKD, който е със същите симптоми - след работа на място(на светофар) и при потегляне при смяна от 1-ва на 2-ра и изпушва синкав дим, също така му гори масло - около литър на 3000км, та смята да сваля турбото за ремонт.
Ако някой има по-актуална информация по въпроса ще съм благодарен.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта