
Какво стана с температурата ?
Какво стана с температурата ?
Преди някой да ме е поправил да кажа само че съм прегледал търсачката. Както си карам и поглеждам към стрелката за температурата, показва че колата е студена
. Спирам гася, паля и се оправи след няколко метра същото
. Не е датчик свалих таблото презапоих въпросният транзистор не е и от него, ако някой има някакви идеи моля да сподели. 

- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Хмммммм ... кофти случай.Ами погледи датчика пак.Замери го!.Прегледай буксата му, също и кабелите за прекъсвания.Виж и буксата на таблото дали влиза добре на мястото си.
Ако всичко това си е наред сигурно самото уредче се е повредило.Свали таблото пак и прегледай около него да не би да има някакъв дефект.
Ако всичко това си е наред сигурно самото уредче се е повредило.Свали таблото пак и прегледай около него да не би да има някакъв дефект.
- cerosina
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мисля че е студена спойка някъде по таблото,
видял си стабилизатора , ако е от него и стрелката на бензина ще играе. Ако не е така , може да е от връзката на уреда към таблото там да се е разкачило нещо, има един куплунг. Аз моя бензиномер и температуромер ( брех ) ги препоих към таблото заедно със стабилизатора.
Ако не е това наистина е някъде по лининията към датчика, размърдай кабеляците и връзките, виж къде , пада и така..
видял си стабилизатора , ако е от него и стрелката на бензина ще играе. Ако не е така , може да е от връзката на уреда към таблото там да се е разкачило нещо, има един куплунг. Аз моя бензиномер и температуромер ( брех ) ги препоих към таблото заедно със стабилизатора.
Ако не е това наистина е някъде по лининията към датчика, размърдай кабеляците и връзките, виж къде , пада и така..
Прегледай тази тема за съпротивлението на датчика http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29157. При намаляване съпротивлението се отчита по-висока температура. При теб трябва да провериш дали съпротивлението на датчика не високо или безкрайно /прекъснал/. Ако датчика е добре, премери на кабелите откъм таблото за да провериш да не пркъснал кабел или лоша връзка в куплонга, съпротивлението трябва да е същото като измереното на датчика. Прегледай спойките на куплонга към таблото. Ако до там всичко е наред повредата е в таблото и ще ти трябва специалист по електронка или ново табло.
Мерихме съпротивлението на Пасата след това и това на брато на Голфа дава при загряла кола по-малко съпротивление както каза колегата Boro. Все пак събрах таблото обратно и се оказа че има една откачена маса от някакъв друг датчик, който изобщо незнам за какво е, вързах я директно на минуса на акумулатора и всичко "заспа"
. Благодаря на колегите за съветите все пак 
. Благодаря на колегите за съветите все пак 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DJ_Predator и 46 госта