Здравейте,
Съединителят ми започна да отделя много горе и явно плаче за нов. Някой правил ли ето упражнение за да сподели опит за цена, марка и т.н.
Колата е с мотор AEB 1.8T 98г.
Съединител 1.8Т
- Alex_Heat
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
- Автомобил: Audi TT
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: V. Tyrnovo
Re: Съединител 1.8Т
Здравей колега. Аз го смених моя преди няколко месеца, защото след 217 000 километра, просто беше много износен и отделяше наистина много високо. Избирай между 2 марки - Luk и Sachs. Аз лично избрах първия вариант, защото такъв се оказа фабричния съединител от завода, а накои модели на Sachs се преработват и рециклират, докато при Luk не е така. Съединителя ти е с диаметър 228 мм и струва между 240 и 280 лева (в зависимост от къде ще си го поръчаш). Задължително при смяната, накарай майстора да ти погледне маховика, защото понякога и той заминава. При дизелите доста често, при бензините по-рядко. Проверете го, за да ти е мирна главата.
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Съединител 1.8Т
Аз мисля,че ако не боксува няма смисъл да се сменя.До сега съм сменил четири фолксвагена и на всичките им отделят горе съединителите,дори на единия сложих чисто нов SASCH и без никаква промяна в педала ,освен по мекия съединител.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съединител 1.8Т
Alex_Heat написа:накои модели на Sachs се преработват и рециклират, докато при Luk не е така.
е това пък кой ти го каза?

- xploid91
- Мнения: 180
- Регистриран на: Съб 09 окт 2010 19:38
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AGU 2002
- Местоположение: Пловдив
Re: Съединител 1.8Т
Аз моя го смених преди 1 месец, и пак си отделя отгоре 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта