Сега остава яко търсене и по-запазеният екземпляр, от всички, ще е моят избор. Само ми трябва малко късмет, разбира се

zdrash написа:Ще напиша само за разхода - имам 2 пасата - АФН и АБФ с газов инжекцион
извън градско със 100-110 км/h
АФН - 4.2л/100км - 4.2x2.70 = 11.34лв/100km
АБФ - 8л/100км - 8x1.20 = 9.60лв/100km
извън градско със 130-140 км/h
АФН - 5.2л/100км - 5.2x2.70 = 14.04лв/100km
АБФ - 10л/100км - 10x1.20 = 12.00лв/100km
градско зимата тежък трафик в София
АФН - 8.5л/100км - 8.5x2.70 = 22.95лв/100km
АБФ - 16л/100км - 16x1.20 = 19.20лв/100km
отделно АФн-а е с масло 5/40, което се сменя по често от на АБФ-а което е 10/40, но може и с 15/40
(а и АБФ-а върви доста повече)
Няма как дизела да е по евтин от газчицата.
parno написа:удоволствие е да се возиш в дизел
ама шумно
gu67era написа:Зимата не можеш да палиш на газ, освен ако не си носиш 5 литра вряла вода.
Stivi написа:parno написа:удоволствие е да се возиш в дизел
ама шумно
това мноооого зависи от дизела ! Ако говорим за предкамерен или някое разтропано и с пробиви по генерацията TDI си прав ,но иначе на затворени прозорци читава печка в никакъв случай не може да се нарече шумна а вече за съвременните дизели /изключение правим за бомба-дюзата/ съвсем забравяме за "тракането"
parno написа:ти за ААМ с газов инжекцион чувал ли си
gu67era написа:Не знам как е с газов инж., но с обикновена газова при -20 градуса можеш да мечтаеш да запалиш.
gu67era написа:Не знам как е с газов инж., но с обикновена газова при -20 градуса можеш да мечтаеш да запалиш.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта