Остави го човека бе нашил се е със Tragedia Italiana и се мъчи и нас да ни зариби ама нещо няма да му се получи.
Колко и да ми хвалиш групата Fiat/Lancia няма как да се случи какво ми ги хвалиш Браво 1 до коя година се прави до 2002 нали? Всеки модул който може да се чете на отделен кабел и на различно място в колата. Пък "простаците" от Volkswagen дето незнаят да правят коли още от как са почнали да правят коли със възможност за диагностика всичко на едно място нали? И ма и куп други инженерни бисери на талянците дет не искам да ги коментирам.
Ланчия Либра
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Ланчия Либра
Забавлявах се докато изчетох темата. Сериозно.
Разбирам отчасти от къде идват повечето мнения(немотията), ама аз лично колите не си ги купувам за да си ги ремонтирам. Ремонтопригодността е последното нещо, което гледам при покупката на един автомобил. За ремонта си има майстори- те да му мислят или да сменят професията докато е време
Не можеш да сравняваш комфорта, който предлага Либрата с немски автомобил около тия пари, дори и х2!
Когато шофирам искам да ми е удобно, уютно и комфортно, да се радвам на пътуването...
Изобщо не ми пука къде е сложена паразитната ролка, или дали като се скъса маншона на шарнира трябва да се смени половината предница. Щом трябва, да се сменя!
И за протокола, имам и Г2 1991г. Имам и Сузуки Суифт. Ми Зузу е 2 пъти по-даракоустойчиво от най-здравата кола.
Пич, ако не си взел вече кола, взимай тая дето ти е на сърцето! Тва все пак е вещ, тъп и скъп предмет.
Ако имаш изискване за външен вид- избери я по дизайна със сърце, ако ли не взимай там първата талига от паркинга и нека возенето започне сега.
Разбирам отчасти от къде идват повечето мнения(немотията), ама аз лично колите не си ги купувам за да си ги ремонтирам. Ремонтопригодността е последното нещо, което гледам при покупката на един автомобил. За ремонта си има майстори- те да му мислят или да сменят професията докато е време



Не можеш да сравняваш комфорта, който предлага Либрата с немски автомобил около тия пари, дори и х2!
Когато шофирам искам да ми е удобно, уютно и комфортно, да се радвам на пътуването...
Изобщо не ми пука къде е сложена паразитната ролка, или дали като се скъса маншона на шарнира трябва да се смени половината предница. Щом трябва, да се сменя!
И за протокола, имам и Г2 1991г. Имам и Сузуки Суифт. Ми Зузу е 2 пъти по-даракоустойчиво от най-здравата кола.
Пич, ако не си взел вече кола, взимай тая дето ти е на сърцето! Тва все пак е вещ, тъп и скъп предмет.
Ако имаш изискване за външен вид- избери я по дизайна със сърце, ако ли не взимай там първата талига от паркинга и нека возенето започне сега.

- tisho_psg
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: Ланчия Либра
cacho написа:Забавлявах се докато изчетох темата. Сериозно.
Разбирам отчасти от къде идват повечето мнения(немотията), ама аз лично колите не си ги купувам за да си ги ремонтирам. Ремонтопригодността е последното нещо, което гледам при покупката на един автомобил. За ремонта си има майстори- те да му мислят или да сменят професията докато е време![]()
![]()
![]()
Не можеш да сравняваш комфорта, който предлага Либрата с немски автомобил около тия пари, дори и х2!
Когато шофирам искам да ми е удобно, уютно и комфортно, да се радвам на пътуването...
Изобщо не ми пука къде е сложена паразитната ролка, или дали като се скъса маншона на шарнира трябва да се смени половината предница. Щом трябва, да се сменя!
И за протокола, имам и Г2 1991г. Имам и Сузуки Суифт. Ми Зузу е 2 пъти по-даракоустойчиво от най-здравата кола.
Пич, ако не си взел вече кола, взимай тая дето ти е на сърцето! Тва все пак е вещ, тъп и скъп предмет.
Ако имаш изискване за външен вид- избери я по дизайна със сърце, ако ли не взимай там първата талига от паркинга и нека возенето започне сега.


- tisho_psg
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: Ланчия Либра
kristianatanasov написа:tisho_psg написа:И какво говори снимката,че недочувам?
Между другото,тая либра и сега си има летите джанти и изглежда по-лачено от пасата до нея
Предпочитам "грозния", дърт кон да ме закара до където съм тръгнал,отколкото да седя на пътя до "лачената" кола и да се чудя какво и е,че ме е оставила по средата на пътя?!?
Никой не ти казва да не си караш "грозния", дърт кон. И мен ме е оставял голфа на пътя,ама не вадя снимки и не обобщавам генерални изводи от тия случки.
Всеки кара каквото си иска.
- del21
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пет 02 апр 2010 20:49
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: TDI 99
- Местоположение: София
Re: Ланчия Либра
За сумата,която си приготвил и според мен добър вариант е Пасат Б4 1,9тди или 1.8-газ. Евтин за поддръжка и удобен автомобил! А за Ланчиата - хубава кола е,но ще ти дам един пример: Дясно огледало за Либра от моргата - 90лв. , Дясно огледало за Голф4 също ел. и със подгряване - 50лв. Случи се скоро да ги сменяме заедно с приятел,който има Либра.
Последна промяна от del21 на Нед 29 юли 2012 21:26, променено общо 1 път.
Re: Ланчия Либра
simeon40 написа:С изминалото време(години) ми прави впечатление, че най-големите критици са собственици на по-стари коли (~20год). По-рядко се забелязват толкова критични мнения от собственици на ~10год. автомобили.
Колега почти си прав само че при по-новите талянци положението е още по плачевно, отколкото при старите на мен интериора също ми е като на лада 5-ца супер недодялан на повечето италиански грозотии и това с дизайна незнам кой го измисли (верно класациите за дизайн и те спомагат), но на мен лично ми допадат няколко италиански модела на дизайн като Алфа 166 например.Пък и те напоследък изкарват ли нови модели, освен грозотията Фиат 500?
Сега относно майсторите и кой какво карал, моя майстор кара Хонда Леджънд 99,Тойота Камри сделана в САЩ и учудващо ги спуква с каране пък не се оплаква.Преди като карах Ауди Б4 от приятелски начала ми гледаше коата иначе немските машини не ги поглежда, пък италиански и френски кошери просто ги подминава-и да гаражен майстор е но може да направи разлика между пасат 2 и 3 и по години


Re: Ланчия Либра
del21 написа:За сумата,които си приготвил и според мен добър вариант е Пасат Б4 1,9тди или 1.8-газ. Евтин за поддръжка и удобен автомобил! А за Ланчиата - хубава кола е,но ще ти дам един пример: Дясно огледало за Либра от моргата - 90лв. , Дясно огледало за Голф4 също ел. и със подгряване - 50лв. Случи се скоро да ги сменяме заедно с приятел,който има Либра.
ми те може и 1000 да ви искат, като има кой да им ги даде. Ето, копвам ти първата тема заЛибра на части от ланчиа форума:
1 Турбо GARRETT GT 1544H-250 лв.(перфектно)
2 Алтернатор-90 лв.(перфектен)
3 Ляв фар-60 лв.(без капачето отзад тъи като го ниамам)
4 Ляв подкалник-15 лв.(леко го спуках в задната долна част около 4-5 см)
5 Ляв халоген-20 лв.(перфектен+държача)
6 Ляв калник-60 лв(перфектен-цвят син)
7 Врати 4бр. -100 за брои обурудвани(перфектни)
8 Заден капак(багажник)-70лв обурудван(перфектен)
9 Задна броня-90 лв.(перфектна)
10 Ляв стоп- 40 лв.(като нов)
11 Огледала странични ел. с подгряване-60 лв. за огледало(само лявото е с подгряване)
12 Скоростна кутия-220 лв.(работеща отлично)
13 Скоростомер(табло)-100 лв.(като ново)
14 Управление Bose + усилватела Bose + 4-те колони на вратите + 4-те предпазитела на вратите Bose-140 лв.(буфера го продадох)
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopi ... 52&t=29541
Ама скъпотия бре, на голф 2ката Бозето е 30 лв

- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Ланчия Либра
Майко мила колко глупост има в тоя форум.......90% от хората дали мнение тук са хора без никакъв допир до италиянска кола.Който няма пари дава мнение, че дарака му е по добър от либра, другия пък му била пенсионерска отвътре.....Скъпи части няма колеги, има празни джобове и стиснати собственици.А по въпроса ами либра 1.9 си е добре за спокойни шофьори, а 2.4ЖТД е 10000000 пъти по здрав двигател от 2.5тди на VW/AUDI. Това е истината.
Re: Ланчия Либра
dimovip написа:Майко мила колко глупост има в тоя форум.......90% от хората дали мнение тук са хора без никакъв допир до италиянска кола.Който няма пари дава мнение, че дарака му е по добър от либра, другия пък му била пенсионерска отвътре.....Скъпи части няма колеги, има празни джобове и стиснати собственици.А по въпроса ами либра 1.9 си е добре за спокойни шофьори, а 2.4ЖТД е 10000000 пъти по здрав двигател от 2.5тди на VW/AUDI. Това е истината.
Рече и отсече-бе и аз вътрешно си мисля че талянците са най най


- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Ланчия Либра
Не колега, бъркаш се.Ланчата струва на 1/3 от VW защото частите са по скъпи, а и купувачите са предубедени като теб.Всяка кола си носи славата за едни или други проблеми, ама май не намирам смисъл да се обяснявам, на човек, който е виждал италянска кола само на улицата.eng написа:dimovip написа:Майко мила колко глупост има в тоя форум.......90% от хората дали мнение тук са хора без никакъв допир до италиянска кола.Който няма пари дава мнение, че дарака му е по добър от либра, другия пък му била пенсионерска отвътре.....Скъпи части няма колеги, има празни джобове и стиснати собственици.А по въпроса ами либра 1.9 си е добре за спокойни шофьори, а 2.4ЖТД е 10000000 пъти по здрав двигател от 2.5тди на VW/AUDI. Това е истината.
Той щото двигателя жтд е по-здрав затова ланчията струва на 1/3 от съответния ВАГ автомобил пък и се продава доста по успешно с тоя мотор от който и да е ВАГ
Re: Ланчия Либра
dimovip написа:Не колега, бъркаш се.Ланчата струва на 1/3 от VW защото частите са по скъпи, а и купувачите са предубедени като теб.Всяка кола си носи славата за едни или други проблеми, ама май не намирам смисъл да се обяснявам, на човек, който е виждал италянска кола само на улицата.eng написа:dimovip написа:Майко мила колко глупост има в тоя форум.......90% от хората дали мнение тук са хора без никакъв допир до италиянска кола.Който няма пари дава мнение, че дарака му е по добър от либра, другия пък му била пенсионерска отвътре.....Скъпи части няма колеги, има празни джобове и стиснати собственици.А по въпроса ами либра 1.9 си е добре за спокойни шофьори, а 2.4ЖТД е 10000000 пъти по здрав двигател от 2.5тди на VW/AUDI. Това е истината.
Той щото двигателя жтд е по-здрав затова ланчията струва на 1/3 от съответния ВАГ автомобил пък и се продава доста по успешно с тоя мотор от който и да е ВАГ
Колега без лоши чувства ако има начин не бих искал дори и да поглеждам италианска кола дори и на улицата, както и френска, но това си е мое виждане по въпроса-вкусове различни.Нямаш аргументи за да ме убедиш че Ланчия или която е друга италианска е по-кола от ВАГ дори и в момента с големите им кусури на ВАГ (не съм фен на ВАГ-колкото и тъпо да звучи)-но двете марки няма как да бъдат съпоставени и не съм предубеден - просто съм се нагледал на примери от всекидневието.Екстрите са супер да ги има един автомобил, но ако той не може да си изпълнява основната функция като такъв за какъв .... са ми тези екстри?Освен това доста сервизи поне в моя регион като видят италианска кола да се приближават и директно я отрязват-сега ще ми кажеш че смао шепа хора разбират от италкиански коли-ми ок още по зле тогава.

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Ланчия Либра
Що бе, аз харесвам италианките като пациенти! Колкото по-кофти за ремонт, толкоз по-скъпо. Харесвам и Пасат и Ауди за смяна на карантии зад бронята, а колкото по-скъпи частите, толкова повече дава бонус магазина! 

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Ланчия Либра
Кой каквото иска да ми разправя от немското автомобилостроене няма по кадърно. Те хората са го казали ама няма кой да слуша: "Тези дето правят спагети и ми..ти коли не могат да правят" има разбира се и изключения които просто затвърждават правилото
Голямо хвалене ги хвалите и алфи и ланчии и фиати страааотни са ама само да ги гледаш. Настройвах ударен датчик на фиат браво и кво после на тенекеджия да правим ламарини щот курника правен от домакинско фолио пасата го убих от бой как не му мръдна ламарината незнам. Квото и да си говорим швабата е вкарал доста акъл в колите си докато макаронаджиите им дай само визия.
Алфите са много хубави особенно селеспийд дет се троши на поразия. Нали знаете какво казват за алфа живее бурно ама за кратко. Е и със либрата е така няма части и се трошат пластмасите на поразия.
Толкова недомислици има във талянките че си нямате и идея. Например на алфа 147 дебитомера е на кучето в дванайсетопръстника наврян там е и клапана за управление на променливата геометрия. За да и смениш въздушният филтър трябва да я вдигнеш на подемник или на канал да махнеш кората под мотора и чак тогава имаш достъп до филтъра.
Има клипче в нета за немското и френското автомобилостроене. Май 5-та скорост бяха или топ гиър. Правеха сравнение за колко време се сменя крушка на фар на голф 4 или 5 и на рено лагуна фаза 2. Та стига сте хвалили френските и талянски кошери.
Спор няма като пациенти и аз ги харесвам понеже разценките за талянка са страхотни на пасата генератора се сваля за 5мин на TDI а на 1.9 JTD за 3ч.

Голямо хвалене ги хвалите и алфи и ланчии и фиати страааотни са ама само да ги гледаш. Настройвах ударен датчик на фиат браво и кво после на тенекеджия да правим ламарини щот курника правен от домакинско фолио пасата го убих от бой как не му мръдна ламарината незнам. Квото и да си говорим швабата е вкарал доста акъл в колите си докато макаронаджиите им дай само визия.
Алфите са много хубави особенно селеспийд дет се троши на поразия. Нали знаете какво казват за алфа живее бурно ама за кратко. Е и със либрата е така няма части и се трошат пластмасите на поразия.
Толкова недомислици има във талянките че си нямате и идея. Например на алфа 147 дебитомера е на кучето в дванайсетопръстника наврян там е и клапана за управление на променливата геометрия. За да и смениш въздушният филтър трябва да я вдигнеш на подемник или на канал да махнеш кората под мотора и чак тогава имаш достъп до филтъра.
Има клипче в нета за немското и френското автомобилостроене. Май 5-та скорост бяха или топ гиър. Правеха сравнение за колко време се сменя крушка на фар на голф 4 или 5 и на рено лагуна фаза 2. Та стига сте хвалили френските и талянски кошери.
Спор няма като пациенти и аз ги харесвам понеже разценките за талянка са страхотни на пасата генератора се сваля за 5мин на TDI а на 1.9 JTD за 3ч.

- tisho_psg
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: Ланчия Либра
znainainai написа:Кой каквото иска да ми разправя от немското автомобилостроене няма по кадърно.
И не само това! От Витоша по-високо нема и от Искъро по-дълго нема! Не случайно сме от родината на Бай Ганьо Да живее Пасат Б3,щот е прост!!!

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Ланчия Либра
tisho_psg написа:И не само това! От Витоша по-високо нема и от Искъро по-дълго нема! Не случайно сме от родината на Бай Ганьо Да живее Пасат Б3,щот е прост!!!
Айде като ти знае толкова много устата обоснови се със какво е по-добро талянското или френското автомобилостроене от немското.
Давай със факти аз имам поглед над нещата доста коли съм разглобил на почти всички автомобилопроизводители но немското си е немско.
п.п. Нещо против пасат В3 ли имаш? Що щото ще закопае 100 талянски кошера затова ли?