Ланчия Либра

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Ланчия Либра

Мнениеот znainainai » Пон 30 юли 2012 6:21


Както казах има ИЗКЛЮЧЕНИЯ които само потвърждават правилото.
Мазерати,Ламборгини,Ферари и Делта Интеграле са изключенията. Три марки и един модел трите ги правят на ръка а последната е легенда на трасето :bowdown

А относно либрата дето толкова много ми я хвалят някои хора вижте я хубаво тя е грозна кат смъртта бе изглежда така сякаш са и вкарали криво желязо в ауспуха и са го завъртели mhihi




Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Ланчия Либра

Мнениеот tisho_psg » Пон 30 юли 2012 7:22


znainainai написа:За сведение на "разбирача" дето щеше да се обоснове за последната седмица в сервиза от 30 автомобила немските са 4. Ауди 100 смяна маншони полуоски,VW Пасат В4 смяна тампон двигател(предният поради дефектен), VW Пасат В3 смяна задно гърне,Опел Астра смяна ремъци. Всичко останало френски и талянски кошове.

Айде със здраве и се надявам да ме открехнеш на някой чалъм как ги караш по сервизите да плачат :063:

Ами научете се да правите и японски кочини де!
Ако аз съм "разбирача" не е нужно да ми даваш сведения и отчети-запази си ги за себе си.И къв си ти,че да ти се обосновавам или обяснявавам и за какво?
Вече се излагате с това обикновена италянска кола и необикновена,коя е грозна и коя красива. Ако либрата е грозна,то за пасата ми се губи думата... mhihi
Пасата обикновена немска кола ли е или необикновенна? mhihi


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Ланчия Либра

Мнениеот dimovip » Пон 30 юли 2012 8:10


radi_nrj написа:Язе от време на време карам един Фиат Брава (на сестрата е) и го мразим докато го карам. Обаче има доста 'талянки, които бих карал с кеф, особено интегралето на един колега. Мразя да се слага всичко под общ знаменател. Един от мениджърите ми кара Stilo 1,9 JTD и веднъж не се е оплакал от него. Да не говорим колко колежки карат Punto първа генерация и тези малки бойни машинки издържат стоически на всеки тормоз, който жена шофьор може да им нанесе. Имам много познати доволни от италиански коли и те не са виновни, че нашия Фиат е бил правен в петък след, което някой му е извадил душата и сестра ми се е спряла на него защото е червен...

Това е най-обективното мнение засега


Потребителски аватар
eng
Мнения: 1098
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бг

Re: Ланчия Либра

Мнениеот eng » Пон 30 юли 2012 10:58


del21 написа:
110afn написа:Намесихте и легендарното Интеграле, все пак ставаше въпрос за обикновения клозет Либра. Нищо не става от тва
Замисляли ли сте се, че само в италиянски филми може да гледаш италиянски коли. И за фон и пълнеж не стават тия сандъци

mhihi mhihi mhihi :applause: Докъде се стигна - Lancia Delta Integrale HF - та това е истинска легенда в ралито!

То тука има и Ауди S1, както и Селика Карлос Сайнц.


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Ланчия Либра

Мнениеот tisho_psg » Пон 30 юли 2012 11:10


eng написа:
del21 написа:
110afn написа:Намесихте и легендарното Интеграле, все пак ставаше въпрос за обикновения клозет Либра. Нищо не става от тва
Замисляли ли сте се, че само в италиянски филми може да гледаш италиянски коли. И за фон и пълнеж не стават тия сандъци

mhihi mhihi mhihi :applause: Докъде се стигна - Lancia Delta Integrale HF - та това е истинска легенда в ралито!

То тука има и Ауди S1, както и Селика Карлос Сайнц.

След Льоб и Ситроен не е уместно да се споменават Сайнц и Селики :applause:


Потребителски аватар
eng
Мнения: 1098
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бг

Re: Ланчия Либра

Мнениеот eng » Пон 30 юли 2012 12:00


tisho_psg написа:
eng написа:
del21 написа:
110afn написа:Намесихте и легендарното Интеграле, все пак ставаше въпрос за обикновения клозет Либра. Нищо не става от тва
Замисляли ли сте се, че само в италиянски филми може да гледаш италиянски коли. И за фон и пълнеж не стават тия сандъци

mhihi mhihi mhihi :applause: Докъде се стигна - Lancia Delta Integrale HF - та това е истинска легенда в ралито!

То тука има и Ауди S1, както и Селика Карлос Сайнц.

След Льоб и Ситроен не е уместно да се споменават Сайнц и Селики :applause:

Ми то и до Ланча не е уместно да се споменават коли като ФВ :063:


Потребителски аватар
simeon40
Мнения: 187
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Града на дупките

Re: Ланчия Либра

Мнениеот simeon40 » Пон 30 юли 2012 19:39


eng написа:Освен това доста сервизи поне в моя регион като видят италианска кола да се приближават и директно я отрязват-сега ще ми кажеш че смао шепа хора разбират от италкиански коли-ми ок още по зле тогава. :beer


Да по-зле е за болшинството от тези които ги отказват директно, ясно е докъде им се простират "знанията" и "уменията".

znainainai написа:Настройвах ударен датчик на фиат браво и кво после на тенекеджия да правим ламарини щот курника правен от домакинско фолио пасата го убих от бой как не му мръдна ламарината незнам.


Хм повредил си кола на клиент като си намествал датчика ли? Аз му викам на това немърливост, а не тънки ламарини.


cacho
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ланчия Либра

Мнениеот cacho » Пон 30 юли 2012 20:05


Ми нивото на масата от самообявилите се 'майстори' е такова. Могат да сменят свещи на Гоуф и толкова. Всичко друго е боклук тва френско, тва японско, тва па италианско!!! Ми то си иска знание, инструмент и умение,братче. Не става с клещи и тел...
Това което не се разбира се отрича и се нарича едикъв си боклук.
Такива ги наблюдавам... като "пораснат" от любимия Гофъл минават на Е36-ца или ако надминат себе си на Е60 и край. Не мож им обясни за съществуването на друга кола. maikomila
Да заговориш с такива хора за американски автомобили пък каква драма е :shock

Ме не знаят че съвременния дизел за сефте е въведен от фиат груп с алфа 159, а след време е приложен и не толко добре изпипан (2,5ТДИ) от ауди и фолксваген и останалите. Също и че Додж даваха гаранция на автомобил такива километри, каквито мина един мерцедес без ремонт... и немците го сложиха в музей. :lol:


Потребителски аватар
eng
Мнения: 1098
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бг

Re: Ланчия Либра

Мнениеот eng » Пон 30 юли 2012 20:12


simeon40 написа:
eng написа:Освен това доста сервизи поне в моя регион като видят италианска кола да се приближават и директно я отрязват-сега ще ми кажеш че смао шепа хора разбират от италкиански коли-ми ок още по зле тогава. :beer


Да по-зле е за болшинството от тези които ги отказват директно, ясно е докъде им се простират "знанията" и "уменията".

То за там колега освен знания и умения се иска много нерви, парици и не е гаранция че след седмица няма д ацъфнеш пак при майсторягите с проблема.Не бих казла че една японска кола е по-опростена от една италианска и майсторите които работят по японски коли според мен са две нива над тези които правят италианските таралясници.Не че искам да засегна някого-всеки си има приоритети в работата.Японския двигател също е ужасно претрупан-но просто там отстраняваш едно и всичко свършва докато на френските и италиански кошери само отстраняваш, отстраняваш, отстраняваш ...........................и си викаш баси яката кола нека я отричат аз си я поддържам кво ми е.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Ланчия Либра

Мнениеот znainainai » Пон 30 юли 2012 20:14


simeon40 написа:
znainainai написа:Настройвах ударен датчик на фиат браво и кво после на тенекеджия да правим ламарини щот курника правен от домакинско фолио пасата го убих от бой как не му мръдна ламарината незнам.


Хм повредил си кола на клиент като си намествал датчика ли? Аз му викам на това немърливост, а не тънки ламарини.


Хм колата беше на приятел мнооого преди да имам хабер за сервиз и си поех ремонта. Няколко седмици по-късно колата беше тоталка. И там му съдействах и взе по гражданска 3800лв при положение че беше купил колата за 4000лв. Така да квалифицираш без да ме познаваш го приемам като лична обида и искам извинение.
Ти се изкара бахти безгрешния всеки греши обаче малцина си поемат последствията.
Преди около 10 години при монтажа на аларма счупихме стъкло докато настройвахме ударният датчик платихме си го и след 2дена и новото се спука (колата беше нов внос) оказа се че има пръска от заварка на колонката и напъва стъклото. И все пак си делихме със колегата по 90лв за стъкло. На всеки може да се случи ако има такава застраховка дето да предпазва от гафове ще си направя две.

Като толкова ги хвалите талянските и френснки кошери имате ли си идея че при тях едно със едно няма. Във 99% от случаите ходиш със номер на рама и старата част че да ти намерят същата щото кавалите в една продуктова година имат 100 000 вариации на частите. А простите немци ги направили така че вземаш от поло слагаш на пасат палиш и заминаваш.

Последна промяна от znainainai на Пон 30 юли 2012 20:24, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Ланчия Либра

Мнениеот muns61 » Пон 30 юли 2012 20:22


Една от причините някой РАЗБИРАЩ майстор да върне италианска или френска кола е платежоспособността на собственика. Съгласете се, че има разлика в социалния статус на собственика на Пасат 2001 и такъв с Алфа същата година. При еднакво оборудване Алфа-та е двойно по-евтина и собственика е двойно по-пробит. Съответно и по-малко пари ще може да отдели за ремонт на колата си.
Та нещата са прости, до пари опират...


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Ланчия Либра

Мнениеот znainainai » Пон 30 юли 2012 20:36


muns61 написа:...... платежоспособността на собственика....

Така е понеже ако остане за ремонт и му кажеш цената отива в инвазивна кардиология със инфаркт. Във 90% от случаите като чуят цената на ремонта и със 400 се изнасят вадейки разпятия и светена вода и сребърни колове. Понеже отстрани изглежда лесно и на чужд гръб 100 тояги бой са малко. Колко му е да смъкнеш един генератор ДА ама на немска кола че е на удобно място. И се вади за няма и половин час а на талянският кошер 3 часа демонтаж и толкова монтаж. И като му кажеш тука 100лв труд и :shocked ченето му бие у земята. Ама как толкова много вика то само 2 болта го държат. Добре бе брат само 2 болта ама докато направиш така че да има от къде да го извадиш развиваш още 1002 болта. Или пък на форда дето днес му сменях носачи сложили 15см болтове и за да ги извадиш НАГОРЕ трябва да развиеш магарето че да отделиш двигателя и кутията от него. Не махнеш ли болтовете няма вадене. И като му казахме 80лв труд тоя щеше да получи удар щото форда струва 100 mhihi


cacho
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ланчия Либра

Мнениеот cacho » Пон 30 юли 2012 20:46


И?
Последно- Голфа ли е най-най колата? :mrgreen:
Няма разбиращ майстор, който връща!
Не знам за взаимозаменяемите части при Гофълите, ама на мой близък VW Поло 1,9 Д атмосверка
4-ма различни майстора (един-двама да са афиф, ама и четиримата :banghead: ) не могат да нагласят пистовия ремък. 6 пъти за година и половина влиза в бокса, на буксир!
Накрая заспа при рекламация на последния с нова ролка от... пунто :screwy
Всичкото струваше над 1000лв,много нерви и... била хубава лагерницата, нема що!
Да дам 5000лв за прехвалена кола, да и се счупи нещо, и да набутам за части и майстори още доста пари и пак да си карам прехвалената кола?! А мерси.
Вземи таралясник за 2000лв( в тоя клас влизат мноооого коли, особено ако имаш познат с автовоз :mrgreen: )
карай 2 години и следващия. Либрата влиза в тоя клас. :Mr Green Fun
Вие си правете лесните коли при майсторите разбирачи, щом ви хареса. :mrgreen:

Колегата, свали стартера на Голф 2 и ми обясни кои точно 2бр болтове развиваш, че ми е интересно :063:
Или друг немски автомобил - А клас на мерцедес. Свали му стартера или алтернатора :mrgreen:
Или на 2,5 ТДИ 2004 А4 му направи ремъци и кажи колко струва :mrgreen:
Моля, моля... не ми 'фалете коли.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19284
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Ланчия Либра

Мнениеот stefan4o » Пон 30 юли 2012 20:48


И всъщност какъв е спорът? Че тоя дето си е купил кола за 2 бона е по на далавера от тоя, дето е дал дважди повече за кола от същия клас? :lol:


cacho
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ланчия Либра

Мнениеот cacho » Пон 30 юли 2012 20:51


Ма има ли спор тука?
:applause:



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта