
Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- hooligans
- Мнения: 18732
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!
Ами как, държиш се грубо и ги питаш докога, ще ти звънят всеки ден, за едно и също нещо, което не те интересува 

- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!
plamen000000 написа:Тука с тия оператори си требва секира. И на мен ми е писнало от Глобул-ци, през 2 мин. ми звънят за някакви текущи "оферти", затова,че вие сте лоялен клиент дрън дрън дрън бла бла, какво да ги правя аз, след отговор от моя страна,че сегашния ми тарифен план ме устройва и неискам да се хващам на въдицата им със "зарибяващите изгодни нови тарифни планове", тия на другия ден пак старата песен на нов глас. Как се процедира в случая с досадници?
Обикновено ти звънят от офиса, където си взел картата или където си плащаш сметките. Следващият път като отидеш до там им кажи, че не искаш да те тероризират по телефона!

Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!
Някой да знае дали приеха закона, че може по всяко време да се прекратява договора с мобилен оператор?
Щото голям шум се вдигна и изведнъж всичко потъна и се забрави.
Щото голям шум се вдигна и изведнъж всичко потъна и се забрави.
Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!
velinsl написа:Някой да знае дали приеха закона, че може по всяко време да се прекратява договора с мобилен оператор?
Щото голям шум се вдигна и изведнъж всичко потъна и се забрави.
Шумът не беше ли за автоматичното подновяване?
Това за прекратяване когато ти скимне не съм чул да има,освен ако не си платиш месечните сметки до края

Някой да даде инфо,чакам и аз

- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!
Прието е и се изпълнява.
Веднъж щом договорът ти изтече, можеш да го спреш по всяко време.
А ако някой си мисли, че като парафира 24 месечен договор и после може да им тегли една майна на 3тия, то ще има да почака
... да е мислил преди да подписва.
Веднъж щом договорът ти изтече, можеш да го спреш по всяко време.
А ако някой си мисли, че като парафира 24 месечен договор и после може да им тегли една майна на 3тия, то ще има да почака

Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!
BG_Golf4e написа:velinsl написа:Някой да знае дали приеха закона, че може по всяко време да се прекратява договора с мобилен оператор?
Щото голям шум се вдигна и изведнъж всичко потъна и се забрави.
Шумът не беше ли за автоматичното подновяване?
Имаше и такъв шума за такова прекратяване. Някой явно е бутнал където трябва на нашите неподкупни водачи.
Значи трябва да гледам още повече като подписвам, че мисля да взема карта на абонамент на още един оператор.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20236
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!
Никога не е ставало дума за прекратяване преди първоначалния срок на договора.
То ако всеки може да си прекратява договори когато си пожелае, то изобщо не трябва да има срокове.
Взимаш телефон за 50 ст на месец и следващия месец пак
Мобилните оператори са си направили добре сметката и едва ли който и да е от тях може да си позволи да купува телефони и да ги подарява.
Живеем в 21 век все пак. Нормално е като подписваш договор да се интересуваш какви права и задължения ще имаш според него. Срок на договора е една от основните клаузи. Както и цената. 
То ако всеки може да си прекратява договори когато си пожелае, то изобщо не трябва да има срокове.

Взимаш телефон за 50 ст на месец и следващия месец пак

Би било лудост да се приеме закон, че всеки договор може да бъде прекратен едностранно по всяко време...Някой явно е бутнал където трябва на нашите неподкупни водачи.
Значи трябва да гледам още повече като подписвам


- maxpayne
- Мнения: 2808
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!
Договорът може да си го прекратиш едностранно по всяко време. Винаги е било така. Въпросът е, че дължиш неустойка за оставащия срок на договора. Шумът беше за автоматичното подновяване при същите условия тоест отново 12 или 24 месеца, та сега го направиха при изтичане на срока договорът се подновява автоматично, но този път безсрочно. Само дето трябва да провериш дали това важи и за завареното положение. Другото, което приеха е, че в 7-дневен срок можеш да се откажеш от всеки договор без неустойка. Сега, ако си взел и телефон на лизинг и вече си го ползвал не знам дали може да стане по тази точка.
Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!
За момента просто питам. Най-вероятно скоро ще подпиша договор за първи път, до сега бях на предплатена карта към избрания от мен оператор.
- ohdan
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 20:28
- Автомобил: vw Polo 1.4
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: ПЛОВДИВ
Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!
velinsl написа:За момента просто питам. Най-вероятно скоро ще подпиша договор за първи път, до сега бях на предплатена карта към избрания от мен оператор.
Колега, твое си е правото да решаваш но според мен защо ти трябва да подписваш някакъв договор който във всички случаи колкото и да го дооглеждаш и преценяваш все ще има нещо скрито за което ще се окажеш минал и ще си



- mitko 82
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пон 20 юни 2011 21:04
- Автомобил: vento VR6
- Двигател: AAA 1996
- Местоположение: Palma de Mallorca ; sofia
Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!
vaskoto1 написа:уважаеми колеги!
най после, днес получих отговор от КЗП!!! доживях!
получено становище по канален ред-без попечителство и без асистенция. т.е. ако бях без ничия помощ-това щеше да е всичко, с което да се боря с хенди.
оставям на вас да си направите изводите доколко сте защитени от КЗП като потребители.
аз не се почуствах защитен, ма никак...
Изх.№ Ц-03-2174/16.06.2011г.
ДО
Г-ЖА ...
УВАЖАЕМА ГОСПОЖО ...,
По повод постъпила Ваша жалба в Комисия за защита на потребителите /КЗП/ с вх.№ Ц-03-2174/21.02.2011г., Ви уведомявам следното:
Относно подписания договор в офис на „Хенди Тел” ЕООД за мобилни услуги, в който не са попълнени или частично попълнени реквизитите на същия Ви информирам, че на заседание на КЗП е взето решение, документирано в Протокол №14 от 04.4.2011г., в което от събраните документи и направения анализ, имайки предвид броя на постъпилите жалби и посочените еднотипни методи на предлагане на услугата към потребителите, Комисия за защита на потребителите е отправила препоръка да преразгледа политиката си при привличане на нови клиенти.
Относно попълнени по този начин реквизитите на договорите от страна на служителите на „Хенди Тел” ЕООД , Ви уведомявам, че Закона за електроните съобщения /ЗЕС/ гласи:
Чл. 228. Индивидуалният договор при общи условия между предприятието, предоставящо обществени телефонни услуги, и крайния потребител съдържа най-малко:
1. идентификационни данни на крайния потребител;
2. телефон (факс, електронен адрес) и адрес на крайния потребител;
3. вид и описание на услугите;
4. срок на ползване на услугите;
5. цени, ценови пакети или тарифи, условия и срокове на плащане;
6. условия за продължаване и прекратяване на индивидуалния договор.
Ако действията на „Хенди Тел” ЕООД противоречат на ЗЕС, то това би следвало да бъде установено от Комисия за комисия за регулиране на съобщенията, която притежава контролни правомощия по него.
Спорът по отношение на договорните задължения е гражданско-правен и за разрешаването му може да се обърнете към съдебните институции, тъй като съгласно разпоредбите на чл. 20а. от Закона за задълженията и договорите /ЗЗД/ „Договорите имат сила на закон за тези, които са ги сключили. Договорите могат да бъдат изменени, прекратени, разваляни или отменени само по взаимно съгласие на страните или на основания, предвидени в закона”. КЗП няма правомощия да изменя, прекратява, разваля или отменя каквито и да е договори. Доколкото същият е валидно сключен, породил е правни последици и не са налице основанията, посочени в ЗЗД за унищожаване или нищожност на договора, то той може да бъде прекратен единствено по начина и при условията, указани в него.
Редно е да допълним също, че прекратяването, изменението, цялостното или частичното неизпълнение на договорните задължения не е въздигнато от Закона като административно нарушение, поради което същият изключва налагането на санкция. Комисия за защита на потребителите, в качеството и на административен контролен орган не разполага с правомощия да решава гражданскоправни спорове, задължавайки виновната страна да извърши някакви действия /в случая прекратяване на договора/ и/или да заплати неустойка или обезщетение на изправната страна. Такива правомощия има единствено и само на съдебната институция. Ваше право е да предявите иск по съдебен ред.
Редно е да отнесете въпроса до оператора, в чиито компетенции е сключване и прекратяване на договорите.Необходимо е да получите отговор от “Мобилтел” ЕАД, и в случай, че не сте удовлетворена от него, тъй като възникващият спор около изпълнението на договорните задължения е гражданско-правен, за разрешаването му може да се възползвате и от помирителното производство уредено в ЗЗП, за което е необходимо да предоставите договор с оператора.
По отношение на упоменатото по-горе помирително производство по ЗЗП Ви информирам, че съгласно Закона за защита на потребителите /ЗЗП/, Помирителните комисии съдействат за разрешаването на спорове между потребители и търговци.
Съдействието се осъществява по искане на потребителя с местоживеене в района на действие на съответната помирителна комисия. За целта следва да подадете заявление, което задължително трябва да съдържа следните реквизити: трите имена, ЕГН, адреса и телефон на заявителя, наименование и адрес на лицето, срещу което се подава заявлението, изложение на обстоятелствата по спора и конкретното искане, както и писмени доказателства, с които разполагате, дата и подпис на заявлението. Така попълненото заявление се подава в деловодството на РД-София при КЗП с адрес гр. София, пл. „Славейков” №4 А, стая 409.
Следва да имате предвид, че споровете които възникват между МТел и неговите клиенти не могат да бъдат разрешени от административен орган, какъвто е КЗП.
Относно договорите, съгласно текста на чл.105 от Общите условия, “Споровете между страните по индивидуалния договор и по настоящите ОУ се решават чрез непосредствени преговори между тях. При непостигане на съгласие, всяка от страните може да поиска съдействието на Комисията за регулиране на съобщенията или да отнесе спора пред компетентния съд в гр. София”.
Надяваме се да сме Ви били полезни с отговора на поставения от Вас проблем.
С уважение,
ИЛИАНА ЦОЛОВА
За Директор на дирекция
„Защита на икономическите
интереси на потребителите”:
няма такава ДЪРЖАВА !!!!!!!!!!!



Пс. ето за това не съм в нея.Добрече има форуми като този и подкрепата на хората в тях иначе сме загубени.




-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 01 авг 2012 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!
Здравейте,
знам, че в темата от отдавна не е писано, но имам сходен проблем и се надявам да ме посъветвате. Ако администратора реши може да изтрие мнението ми.
Ето и проблема:
На 03.04. 2012г. отидох в Ханди ( подлагана) да си закупя Моторола Глеам възнамерявайки да я подаря на майка ми за рождения и ден.
Купих си телефона и служителя ме посъветна на сключа застраховка за 20 лева, която е среду всичко ( намокряне, кражба, такива неща)
Сключих застраховка за 1 година и телефона има гаранция две години.
...
На 19.06.2012 телефона ми постапва на ремонт в Ханди - причината батерията не издържа и ден. Приемат ми телефона и ми казват, че като стане готов от ремонта и им го донесът ще ми се обадят. Обаждане не получавам!!!! След две седмици минавам на проверка да видя има ли развитие в ремонта на телефона и се оказа, че тои си е готов и ме чака. Сменили са му батерията. Прибирам се в къщи и 3 дена зареждам батерията по 12 часа като между зарежданията тя не може да издаржи и 12 часа!!! Връщам телефона със същото оплакване на 09.07.2012. Приемат ми телефона и ми казват, че ще ми се "обадят". Обаждане така и не получавам ест. и след 2 седмици пак рутинно минавам да видя какво става. Телефона не бил готов щели да ми се обадят. След още една седмица пак минах. Телефона още не е готов! Днес на 1 август отидох ПАК до офиса и телефона го нямаше, при което обясних на служителката, че си искам парите обратно, защото откакто го имам този телефон той е работил 2 месеца и още толкова е бил на ремонт. Тя ми каза, че срока за ремонт е 1 месец от последното даване на ремонт. Ест. след това се карахме и тя ме заплаши, че ще викне полицията, при което аз си тръгнах.
В живота си така не съм се карала с чужд и непознат човек.
Искам съвет какво да направя. Взех имената и на двете служителни. Да се обарна ли към комисията за защита на потребителите или да чакам до 09.08.12г. да видя дали ще ми оправят телефона и ако не да си искам парите обратно?
От всичко това ми е много неприятно, че попаднах на такива отвратителни служители на тази мошенническа верига магазини Ханди.

знам, че в темата от отдавна не е писано, но имам сходен проблем и се надявам да ме посъветвате. Ако администратора реши може да изтрие мнението ми.
Ето и проблема:
На 03.04. 2012г. отидох в Ханди ( подлагана) да си закупя Моторола Глеам възнамерявайки да я подаря на майка ми за рождения и ден.
Купих си телефона и служителя ме посъветна на сключа застраховка за 20 лева, която е среду всичко ( намокряне, кражба, такива неща)
Сключих застраховка за 1 година и телефона има гаранция две години.
...
На 19.06.2012 телефона ми постапва на ремонт в Ханди - причината батерията не издържа и ден. Приемат ми телефона и ми казват, че като стане готов от ремонта и им го донесът ще ми се обадят. Обаждане не получавам!!!! След две седмици минавам на проверка да видя има ли развитие в ремонта на телефона и се оказа, че тои си е готов и ме чака. Сменили са му батерията. Прибирам се в къщи и 3 дена зареждам батерията по 12 часа като между зарежданията тя не може да издаржи и 12 часа!!! Връщам телефона със същото оплакване на 09.07.2012. Приемат ми телефона и ми казват, че ще ми се "обадят". Обаждане така и не получавам ест. и след 2 седмици пак рутинно минавам да видя какво става. Телефона не бил готов щели да ми се обадят. След още една седмица пак минах. Телефона още не е готов! Днес на 1 август отидох ПАК до офиса и телефона го нямаше, при което обясних на служителката, че си искам парите обратно, защото откакто го имам този телефон той е работил 2 месеца и още толкова е бил на ремонт. Тя ми каза, че срока за ремонт е 1 месец от последното даване на ремонт. Ест. след това се карахме и тя ме заплаши, че ще викне полицията, при което аз си тръгнах.
В живота си така не съм се карала с чужд и непознат човек.
Искам съвет какво да направя. Взех имената и на двете служителни. Да се обарна ли към комисията за защита на потребителите или да чакам до 09.08.12г. да видя дали ще ми оправят телефона и ако не да си искам парите обратно?
От всичко това ми е много неприятно, че попаднах на такива отвратителни служители на тази мошенническа верига магазини Ханди.

- vwfena
- Мнения: 1827
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 0:14
- Автомобил: VW passat
- Двигател: PB 1991
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!
Колега за застраховката не знам как стоят нещата, но те са ти обяснили добре. Рекламация се предявява(съответно се връщат парите или се заменят с нов), ако продукта (в твоя случай телефон) или е показал дефект в началото не помня 3 или 7 дни след покупката, не бъде отремонтиран в рамките на зададения 30 дневен срок или влезне за 3 или повече пъти за ремонт на едно и също нещо.А за това за отношението не мога да коментирам.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!
Значи, работниците в магазина приемат телефона от тебе, и след това го изпращат до сервиза, който е написан (Предполагам) в гаранционната карта (Отзад на гърба и трябва да пише къде има сервизи на телефона) Съответно ако сервиза е в твоя град, отиваш там! Ако ли не питаш къде е пратен, и да ти дадът телефон на сервиза, и да говориш с оправителя, и съм сигорен че ако говориш със сервиза има вероятност да разбереш повече, отколкото от служителите в магазина, те само го пращат на сервиза и дотам, не ги интерсува дали ще ти го сменят или ще ти дадат някой друг. Така, че с тях и да се занимаваш няма да получиш информация, само можеш да пусшен жалба с-у човека който те е заплашил! Моя съвет е да разбереш в кой сервиз е пратен телефона и да се обадиш на тях, да се разбереш с тях, сичко друго е губене на време, ако от сервиза не решат да го сменят, тези в магазина нямат думата! Желая ти късмет!


- Shakez
- Мнения: 159
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 11:05
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Sofia
Re: Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!
kiwi_chibi написа:Здравейте,
знам, че в темата от отдавна не е писано, но имам сходен проблем и се надявам да ме посъветвате. Ако администратора реши може да изтрие мнението ми.
Ето и проблема:
На 03.04. 2012г. отидох в Ханди ( подлагана) да си закупя Моторола Глеам възнамерявайки да я подаря на майка ми за рождения и ден.
Купих си телефона и служителя ме посъветна на сключа застраховка за 20 лева, която е среду всичко ( намокряне, кражба, такива неща)
Сключих застраховка за 1 година и телефона има гаранция две години.
...
На 19.06.2012 телефона ми постапва на ремонт в Ханди - причината батерията не издържа и ден. Приемат ми телефона и ми казват, че като стане готов от ремонта и им го донесът ще ми се обадят. Обаждане не получавам!!!! След две седмици минавам на проверка да видя има ли развитие в ремонта на телефона и се оказа, че тои си е готов и ме чака. Сменили са му батерията. Прибирам се в къщи и 3 дена зареждам батерията по 12 часа като между зарежданията тя не може да издаржи и 12 часа!!! Връщам телефона със същото оплакване на 09.07.2012. Приемат ми телефона и ми казват, че ще ми се "обадят". Обаждане така и не получавам ест. и след 2 седмици пак рутинно минавам да видя какво става. Телефона не бил готов щели да ми се обадят. След още една седмица пак минах. Телефона още не е готов! Днес на 1 август отидох ПАК до офиса и телефона го нямаше, при което обясних на служителката, че си искам парите обратно, защото откакто го имам този телефон той е работил 2 месеца и още толкова е бил на ремонт. Тя ми каза, че срока за ремонт е 1 месец от последното даване на ремонт. Ест. след това се карахме и тя ме заплаши, че ще викне полицията, при което аз си тръгнах.
В живота си така не съм се карала с чужд и непознат човек.
Искам съвет какво да направя. Взех имената и на двете служителни. Да се обарна ли към комисията за защита на потребителите или да чакам до 09.08.12г. да видя дали ще ми оправят телефона и ако не да си искам парите обратно?
От всичко това ми е много неприятно, че попаднах на такива отвратителни служители на тази мошенническа верига магазини Ханди.
Ако искаш да си търсиш правата по законния ред ще трябва да пуснеш жалба в същия този магазин, за това, че не си си получила телефона в едномесечен срок. Естествено след това те са задължени да върнат отговор на жалбата /отново в едномесечен срок/. Т.е. ако те откажат замяната на апарата или връщането на платената сума или не върнат отговор на жалбата ти в този едномесечен срок, ти имаш право да заведеш жалба в КЗП. И.... там вече си е чакане. Това го казвам от опит, колега имаше подобен казус, консултирахме се и с колега юрист и така стояха нещата. Е, това е да живееш в БГ.


Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта