Проблем с Климатика на Голф4
- persiii11
- Мнения: 228
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 12:09
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: Varna
Проблем с Климатика на Голф4
здравейте колеги начи кат включа климатика оборотите се вдигат а перката не ми се включва ? къде е проблема ..
- plamen et
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 03 яну 2011 19:39
- Автомобил: Audi quattro
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Проблем с Климатика на Голф4
Климатика охлаждали око не обърни внимание да ли се включва компресора, ако не се включва най-вероятно нямяш фреон в системата.Що се отнася до оборотите при натискане на копчето за включване на климатика те се повишават независимо дали щесе включи компресора.
- persiii11
- Мнения: 228
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 12:09
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: Varna
Re: Проблем с Климатика на Голф4
компресора се включва .. при ниските обороти като включа оборотите се вдигат да фреон няама ама защо втората перката не се включвааааа ????
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Проблем с Климатика на Голф4
Коя перка не се включва-голямата или малката.
Първо си провери предпазителите върху акумулатора. Ако не е от тях огледай долу буксите за перките. В крайна сметка може да излезе четки.
Първо си провери предпазителите върху акумулатора. Ако не е от тях огледай долу буксите за перките. В крайна сметка може да излезе четки.
- persiii11
- Мнения: 228
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 12:09
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: Varna
Re: Проблем с Климатика на Голф4
ако подам директно 12Волта дали ще мога да разбера дали работи или не ? ,, какъв е смисала когато няма фреон да не пусне перката ? .. предпазителите очевидно са здрави
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Проблем с Климатика на Голф4
С подаване на ток мисля че става да пробваш. Има 2 скорости обаче, внимавай, на теб сигурно ти е отишла бавната скорост.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Климатика на Голф4
Писано е 48 000 пъти,поне 30 000 само от мен за тея перки,прочетете си домашното 
Ако няма никакъв фреон,няма да трръгне нито компресора нито перките,явно има остатъчно налягане над 2 атмосфери,щом компресора все пак тръгва.
За перките - тръват винаги двете заедно на 1-ва или на 2-ра скорост (двускоростни са). Когато тръгне компресора,тръгват двете перки заедно на 1-ва степен ,като вдигне налягане (което няма как да стане ако няма достатъчно фреон) ще тръгне 2-ра степен и на двете перки. Обикновено проболемът на 1-ва степен е резистора за 1-ва степен ,който е в самата перка.Не рядко перката умира и на двете си степени - четкодържателя е пластмасов,разпада се и перката приключва.Перките се управляват от едно и също реле,само че от него тръгват два отделни кабела за едната и за другата перка (т.е. ако управлението е проблем,симптомите ще са идентични и за двете перки).
За предпазителите - придавате им способности,които нямат
- двете перки са на един и същи предпазител - 40А, метален от тип "телче" и ако той изогри,спира всичко,свързано с перките - и 1-ва и 2-ра степен и то и на двете перки. Другият предпазител,свързан с климатика там е един 30А предпазител зелен от 3-те (другите 2 са за АБС-а),но ако той създаде проблем,не пуска нито перките,нито компресора.
Как се тества перката - двата куплунга за перките са долу, близо до тях.Проводниците са червен с бяло,червен с черно и кафяв. Както следва си подавате маса на кафяв,съответно червен с бяло е 1-ва степен (пускате му +) и червен с черно е 2-ра степен. Разкачате си букста и си пускате напрежения и си играете с перките.
Има много теми по въпроса,прочетете повече информация в тях (с търсачката ще ги намерите).

Ако няма никакъв фреон,няма да трръгне нито компресора нито перките,явно има остатъчно налягане над 2 атмосфери,щом компресора все пак тръгва.
За перките - тръват винаги двете заедно на 1-ва или на 2-ра скорост (двускоростни са). Когато тръгне компресора,тръгват двете перки заедно на 1-ва степен ,като вдигне налягане (което няма как да стане ако няма достатъчно фреон) ще тръгне 2-ра степен и на двете перки. Обикновено проболемът на 1-ва степен е резистора за 1-ва степен ,който е в самата перка.Не рядко перката умира и на двете си степени - четкодържателя е пластмасов,разпада се и перката приключва.Перките се управляват от едно и също реле,само че от него тръгват два отделни кабела за едната и за другата перка (т.е. ако управлението е проблем,симптомите ще са идентични и за двете перки).
За предпазителите - придавате им способности,които нямат

Как се тества перката - двата куплунга за перките са долу, близо до тях.Проводниците са червен с бяло,червен с черно и кафяв. Както следва си подавате маса на кафяв,съответно червен с бяло е 1-ва степен (пускате му +) и червен с черно е 2-ра степен. Разкачате си букста и си пускате напрежения и си играете с перките.
Има много теми по въпроса,прочетете повече информация в тях (с търсачката ще ги намерите).
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Проблем с Климатика на Голф4
persiii11 написа:какъв е смисала когато няма фреон да не пусне перката ?
като го няма фреона, какво ще ти охлажда перката

- s5501na
- Мнения: 856
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с Климатика на Голф4
А каква е причината да няма грам фреон? Отиди най-добре в сервиз да ти направят профилактика и да разбереш дали има или няма фреон, спукани тръби и т.н. , и ако и с пълнене не тръгне да търсят проблема на друго място.
Аз имах същия проблем като при теб, но се оказа , че имах фреон. При мен беше изгоряло нещо по управлението на климатроника вътре в купето.
Най-накрая ми отстраниха проблема в четвъртия сервиз , който отидох в Горубляне за 60 лв.
ако те интересува мога дам координати.
Аз имах същия проблем като при теб, но се оказа , че имах фреон. При мен беше изгоряло нещо по управлението на климатроника вътре в купето.
Най-накрая ми отстраниха проблема в четвъртия сервиз , който отидох в Горубляне за 60 лв.
ако те интересува мога дам координати.
- persiii11
- Мнения: 228
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 12:09
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: Varna
Re: Проблем с Климатика на Голф4
скоро ще заредя и ще пробвам да видим дали ще охлади и дали ще тръгне перката ..
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта